7☑️

122 10 5
                                    

Selepas lenyapkan mashiho, doyoung terbaring lemah dan junkyu juga turut melemah.

Junkyu sekali lagi menguatkan diri dan perlahan mendekati doyoung.

"Do do-young bangun doyoung!" Junkyu lagi-lagi menangis histeria.

Yang lain juga turut mendekat.

Doyoung cuba menoleh ke arah junkyu yang sedang memeluk nya.

Junkyu menggigit jarinya sehingga berdarah lalu mengarahkan pada doyoung untuk dihisap darahnya namun doyoung menggeleng kepala dengan tubuhnya semakin lemah.

"Doyoung! Cepat! Kau dah semakin melemah!" Junkyu

"A a-ku tak bo-leh hi-sap da da-rah" Doyoung

"Aku abang kau!! cepat lah doyoung!! Aku mohon" Junkyu tangisnya mulai pecah lagi memaksa doyoung menghisap darahnya.

"A----bang?" Doyoung cuba memegang pipi junkyu. Junkyu melihat doyoung tak berupaya memegang tangan doyoung meletakkan dipipinya

"Ya. Aku abang kau, kita kembar. Kau dengar cakap aku kau kena hisap darah aku" Junkyu

Para iblis lain juga terkejut. mereka sendiri tidak tahu bagaimana sebenarnya tapi dihiraukan dulu buat sementara ni yang mereka tahu keselamatan doyoung yang utama.

Junkyu tiada pilihan lain selain menitiskan sendiri darahnya kemulut doyoung. Nafsu doyoung membuak darah mulai menitis kemulutnya.

Mereka yang lain hanya menyaksikan saja doyoung menghisap darah junkyu.

"Arggghhhhh! " Jerit junkyu kesakitan.

"Doyoung berhenti doyoung!" Haruto menyekat doyoung yang menghisap darah junkyu tanpa henti.

Jaehyuk melihat junkyu semakin melemah terpaksa melepaskan satu tumbukan pada doyoung. Akhirnya doyoung terlepas dari terus menghisap jari junkyu.

Doyoung terasa segar semula seolah dihidupkan kembali manakala junkyu mulai melemah dan tidak sadarkan diri.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Suasana dalam bilik ada junkyu yang sedang terbaring atas katil ditemani doyoung yang tak henti menangis dipenuhi rasa bersalah.

"Sabar doyoung" Asahi

"Macamana aku boleh hisap darah kembar aku sendiri" Doyoung terisak-isak.

"Aku hampir bunuh dia. Kalau dia tak bagi aku hisap darah dia mungkin dia akan selamat" Sambungnya lagi

"Ya kami tau, mungkin dia pun taknak kehilangan kau" Jaehyuk cuba tenangkan doyoung.

Sudah genap seminggu junkyu tidak sedarkan diri. Tiba hari ke 7 doyoung menemani junkyu yang masih tidak sedarkan diri ia didatangi sosok bayangan yang selalu ada dengan junkyu sebelum ni sedang bergentayangan di atas junkyu. sosok tersebut bersuara garau pada junkyu "tuan"

"Siapa kau?! Apa kau nak?!"  Doyoung

VAMPIRE lain mendengar suara keras doyoung bergegas masuk. Mereka juga menyaksikan bayangan tersebut berubah menjadi bayangan hitam berbentuk manusia.

"AKU HAMBANYA" kata sosok tersebut

"Hamba?" -doyoung

"YA. HAMBA. aku dipilih ibu mu untuk menjaganya sedari kecil lagi" Sosok tersebut

"Tapi kenapa dia tak duduk alam sana dengan aku?" Doyoung

"Dia bukan VAMPIRE sementara kamu sepenuhnya VAMPIRE" Sosok tersebut

"Tapi mereka kembar kan? " Jaehyuk turut bersuara.

"Papa kamu MANUSIA sementara ibumu VAMPIRE. mereka berpisah kerana alam yang tidak merestui hubungan mereka. Ibumu melahirkan dua bayi namun berbeza alam. Ibumu tidak rela melepaskan tuan tapi demi keselamatan tuan jadi ibumu mengutuskan ku untuk menjaga nya" Kata sosok tersebut lagi.

Mereka mengangguk faham.

"Macamana dengan junkyu ni?" Asahi

"Kau bawak la dia ke hospital.. takkan benda macam tu pun aku yang kene ajar, kau bawak balik baringkan dia atas katil apa yang kau mengarut ni setan" kata sosok tersebut

"Ehhh haaa, hospital" Doyoung

Masing-masing menepuk dahi 😂
(dah kenapa tukar genre jadi lawak pulak)

(Kalau nak sambungan junkyu sedarkan diri komen-komen la sikit)

TREASURE VAMPIRE [END] ☑️Where stories live. Discover now