Ynden
Sabah uyandığımda kızlar ile odada uyuya kalmıştım.Hemen kızları uyandırıp kahvaltı hazırladık o sırada erkekler de uyanmıştı.Birlikte kahvaltı yaptık.Ardından biraz televizyon izledik.Sonra kızlarla bir odada sohbet ediyorduk aslında ben eve gidecektim ama Emre beni bırakmadı yani akşama doğru gideceğim.birden kapı çaldı biz kimseyi beklemiyorduk Emre açmış olmalıki hepimiz salona geldik.Kapıdaki kişi bir kızdı.Emre nın boynuna sarılıyordu,çok kıskanmıştım ama belli etmedim.
Yeni karakter Alev açıldı!
Sarılmaları bitince kız herkese selam verdi,ben hariç.Tanışmıştık ismi Alevdi.Kendisinin kızı saçları vardı.Havuç kafa! neyse ,biz sohbet ederken Alevde Emre'nin dibinde onlarla sohbet ediyordu.Merve bizi diğer odaya çağırdı,Ben,Sena,Demet ve Merve vardık.Umut ve Elif dışarı çıkmıştı.
Merve:Kızlar yeter ben dayanamıyorum şu Alev denen şeytan Hürkanların yanından ayrılmıyor!
Sena:Bende ya of elimde olsa saçını başını yolardım
Demet:Bence şuan onu rezil etmek için bir plan yapalım.
Merve:Çok iyi bir fikir buldum!
Yn:Kızlar bence hiç karışmayalım
Sena:Şu Alev denen havuč kafa bize neler yapmadı neler
Merve:Ben sana her şeyi anlatırım sonra.Hadi gelin şu planı uygulayalım.
Merve nın planı Alev i Emre nın gözünden düşürmekti.Merve bana Emre'nin en sevdiği film'i,meyveyi,hayvanı,oyunu söylemişti.Daha sonra Merve ile salona girdik.
Merve:Emre ben kek yapacağımda sen ile Yn markete gidermisiniz?
Emre:Olur da neden ben ve Yn?
Alev:Aynen ya ben ne güne DURUYORUM??
Merve:Sözümü ikiletmede hadi gidin.
Emre:Tamam yenge
Alev:Bende gelirim seninle
Emre:peki sen bilirsin.
Deyip üçümüz çıktık.Emre direkt sohbete bağladı.
Emre:Yn,en sevdiğin meyve ne?
Yn:Öyle pat diye sorulur mu ya ödüm koptu
Alev:Ay benimki Kirazzzz
Emre:Sana sormadım alev-_-
Alev kıskanmıştı
Yn:Benim en sevdiğim meyve karpuz
Emre:AA benimkide,aynı zevklerimizin olduğunu bilmiyordum:)
Yazardan
Yn ile Emre yol boyu sohbet etmişlerdi Emre çok gülmüştü.Alev ise aralarında onları kıskanıyordu.Eve vardıklarında Merve kek yapıyordu Yn ise onun yanındaydı ardından biraz terasa çıkmak istedi.
Ynden
Terasa çıkmak için ceketimi aldım.Biraz hava almak istedim.Ailemi özlüyordum.Sadece babamı...Daha sonra teras kapısı açıldı,bu kişi Alevdi.Kapıyı hızla kilitledi.
Alev:Senin derdin ne ha?
Sert bir şekilde kolumu tutuyordu.
Yn:Benim derdim falan yok!asıl senin derdin ne?!
Alev:Senin derdin Emre değilmi,ben seni bilmezmiyim kara yelloz.
Yn:Sen ne dediğinin farkında mısın?!?
Sertçe ittim.
Alev:Seni öldüreceğim!
Yazardan
Alev Ynyi çok sıkı tıtmuştu.Arkaya doğru ittiriyordu.Alev bir kat daha güçlü olduğu için Yn ittiremiyordu.Alev tam onu itecekken Emre teras kapısını açtı
Emre:Ynn!!
Yn:Y-yardım e-et
Emre:Bırak hemen onu Alev!
Alev:Ne o korktun mu? Aşıkmısın yoksa he?
Emre:Bırak dedim sana!
Alev:Eğer cevap vermezsen onu gözünün önünde öldürürüm!
Emre:Tamam cevap veriyorum.Evet,ben Yn'i gördüğüm anda ona aşık oldum.Hemde bu aşkım sonsuza dek sürecek asla ondan bıkmadım,bıkmayacağımda!
Alev:bağırarak güldü Demek öyle,sen şimdi görürsün!
Emre:Alev dur!!!!!!!
Alev tuttuğu Yn'i tek hamlede aşağı itti Emre tam tutacakken elleri birbirine değdi ama tutamadı.
BELKİDE BU EMRE'NİN YN'İ GÖRECEĞİ SON GÜNDÜ,KİM BİLE BİLİRDİKİ?,EMRE GÖZÜ YAŞLI BİR ŞEKİLDE YN KUCAĞINDA ARABAYA BİNDİRİP HASTANEYE GİTTİ.ALEV İSE POLİSLER TARAFINDAN GÖZALTINA ALINDI.BU ÇOCUKLAR DAHA ÇOK GENÇTİ.EMRE YN'E BİRŞEY OLURSA KENDİNİ ÖLDÜREBİLİRDİ.BÜTÜN EKİP HASTAHANEDE YN'NİN UYANMASINI BEKLİYORDU.TAM 5.KATTAN DÜŞMÜŞTÜ.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüş
FantasyEmre Karaaslan yani Mentor ile hayal et! Yn:23 Emre:25 Gulugulu ilk hikayem iyi okumalar gardaşş