SON

105 5 11
                                    

Yazardan

Emre ile arkadaşları tam 7 saattir Yn'nin uyanmasını bekliyordu.Yn daha çok gençti.Kim bilebilirdiki böyle olacağını.Emre camdan Yn'nin soğuk yaralı bedenine bakıyordu.Çok aşıktı ona.Sevdiğini kablolara bağlı bir şekilde görmek Emre için çok acıydı.Birden Yn'nin kalp cihazı ötmeye başladı.Dümdüzdü Emre delirmişti.Bağırıyordu camı yumrukluyordu.Doktorlar gelmişti herkes ağlıyordu.Hemşireler sakinleştirici verdiler.Bir işe yaramadı.Emre daha sevdiğine açılmadan ölmüştü,içindeki ruh tamamen ölmüştü.Doktorlar ne kadar denesede kalbi atmıyordu.Emre bunu öğrenmişti sürekli Yn nın ismini tekrarlıyor cama vuruyordu.Hürkanlar gözü yaşlı bir şekilde onu durdurmaya çalışıyordu ama nâfile..

Hürkan:Olum dur artık bak bizde perişanız

Emre:Yapamam olum ben,dayanamıyorum sevdiğimi böyle görmeye.

Hürkanlar zor da olsa Emre'yi oturtmuşlardı.Emre eğer Yn ölürse Alev denen şeytanı öldürecekti,ya da kendini..Doktorlar geldi o acı haberi verdi.Yn ölmüştü.Hayır,hayır bu olamazdı!.Emre bunu hak edecek ne yaptı?!? Bu hayat ona dar idi..

1 hafta sonra

Haber sunucusundan

Evet sayın seyirciler,Antalya nın bir *** kentinde bir gencin ölü bedeni bulundu.Öldüğü köprünün yanında bir not vardı.Bu not Yn adında bir kıza ait.Şimdi karşınızda notu okuyacağım.Ama öncelikle intihar eden gencin arkadaşları var ise hemen *** kentine gelsin.Polisler,Ambulanlar,Hürkanlar ağlaya ağlaya notu okuyorlardı.

Not:

Senin yanına,cennete geliyorum sevgilim.Seni okadar çok seviyorum ki,anlatamam.Senin yanına geliyorum sevdiğim..

Emre

SON

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk GörüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin