Sende bi kaybolma be karı

53 9 19
                                    

(Unutanlar varsa diye
Ls- Leon
L-Luis
A- Ashley
Y- Yağız
D- Ben
..)

Yağız arkasını dönüp baktı ve saçlarını çekti.

D-Napıyon mk, aa kafayı yedi çocuk

Y-Bu garı beni deli ediyo ya oyunda da böyle bu götü bi yerde kalmıyo ki amk nedir bu ya! Yeter amk otaban eşşeği gibi gelen geçen-

Yağızın kafasına gelişine vurdum ve bir an yetim çükü gibi büzüşüp kaldı (evet yetim çükü...)

D-Olum sen sıkıntılımısın öylemi gözükmeye çalışıyosun?

Y-Niye ya!

D-Bak bebe beni deli etme insanlara rezil oluyoruz

Y-Bunlar mı insan?

L-Aa alındım ama

Y-Alın diye dedim zaten. Kafasız ya

Kıkırdama mı tutamadım ve gülmeye başladım

Ls-Ortada ciddi bir durum var, Ashley i bulmamız gerek.

Gülmeyi bırakıp ona baktım. Tabi birazcık kıskanmış olabilirim.

D-Ne Ashley miş amk

Leon bana garip garip baktı bakışlarımı çevirdim ve ıslık çalmaya başladım.

Ls-Konuşmanız bittiyse gidip Ashley'i bulalım

Y-Tamam sendeyiz Kral

Leon az önce Ashley nin çığlığının geldiği yere doğru giderken onun yanından yürüdüm, ay selvi boyluma bak nede karizma yürüyo ya be!YAS YAS YAS GREEEEY!

Leon ona baktığımı fark etti ve bana baktı.

Ls-Neye bakıyorsun?

D-Sana.

Leon "vay amk ciddimisin sen" dermiş gibi bana baktı, komik görünüyordu derin nefes aldım gülmemek için kendimi tuttum.

D-Sana bakmamak mümkünmü be adam.

Ls-İltifatın için sağol.

D-Ne odun adamsın mk, hatta odun değiş taş! Taş değil kaya! Duvarla konuşsam daha iyi be.

L-Buyur, burda her yerde duvar var, deneyebilirsin.

Kıkırdadığında göz devirdim. Hep beraber kalenin içine girdik. İçeri rutubetli ve boğuk bir hava etrafımı sardı

D-Bok gibi lan bura

Y-Yemin et, vay canına

Yağıza side eye bakışı atıp önüme döndüm.

Ls- Dağılıp ararsak onu daha çabuk buluruz, Luis ve Yağız beraber gidin Deniz sen benimle gel.

D-Uu bu bir teklif mi?

Leon "Ne diyo bu mal" der gibi baktı sonra beraber kalenin üst katına çıktık.

D-Pardon bişey merak ettimde...

Ls-Nedir o?

D-Anan nasıl bir sevap işledide seni doğurdu be

Ls-Sevap? O nedir?

D-He. Şey iyilik gibi düşün.

Ls-Anlıyorum... Ve bilmiyorum.

Hafifçe güldüm. Sonra derin nefes aldım

D-Bu Ashley de ne mal mk hiç mi beceremez bi insan kendini korumayı.

Ls-Eh, biraz çıt kırıldım bi kız gibi.

D-Biraz mı? Gibi mi?! Ciddi olamazsın.

Ls-Tamam tamam... Belkş biraz haklısın. Ama yapacak bir şey yok...

D-Var, umursama✨

Bana göz devirdi. Ardından durup
bir odaya girdiğinde ben de kolidorda ilerlemeye başladım, açık bir kapı gördüm ve oraya girdim

Geniş bir yatak odasıydı, içerde tablolar ve fotoğraflar vardı, bir çekmeceyi açtıp.

İçinde bazı ne olduğu belirsiz fosilleşmiş tarihi eser gibi sikko şeyler vardı. Bi tarak buldum ve elime aldım üstüne saç vardı. Bunu fark edince hemen geri bıraktım.

D-Hay ananın örekesini-

Ardından bi fotoğraf buldum fotoğrafı aldım, bir aile fotoğrafı gibiydi. Herkes çok ciddi görünüyordu.

D-Aile değil askeriye sanki mk.

Dedim ve fotoğrafı biraz daha yakından inceledim (sadece birazcık yakın kesinlikle kör değilim)

D-Aman banane be

Dedim ve fotoğrafı geri yerine koydum, diğer çekmecelere bakarken bir düzine mektup buldum. Bir tanesini alıp açtım.

Mektupta yazanlar

Hastalık gittikçe yayılıyor, bu berbat bir görüntü hepsi birer canavar, benliklerini unutuyorlar. Kim olduklarının yada nerden geldiklerinin farkında bile değiller. Benden bir şey saklıyorlar, yakında bunu öğreneceğim.

Mektubu okuduktan sonra kaşlarımı kaldırdım.

D-Vay anasını.

Bir ses duydum ve mektupları bırakıp kapıya yöneldim,

D-Merhaba?

Ağzımı tutan bir el hissettim beni tekrar odaya sokup,kapıyı kapatıp beni kapıyla arasına alan figüre baktım.

Bu kas yapısı bu koku, yüzüme düşen yumuşak saçlar... Bu kesinlikle Leon...
Elini ağzımdan çekti.

Ls-Kıpırdama.

D-Neden?

Ls-Şş!

Tekrar ağzımı kapattı, kapının ardından geçen karanlık bir Aura hissettim. Kapının ardından duyduğum nefes sesi kesilmiyordu...
Siktir. O şey neyse şuan tam kapının arkasında duruyordu. Leon olabildiğince sessiz bir şekilde kapıyı kilitledi.

Ona baktım, mavi gözleri ile bakıştım hayal ettiğim gibi çok yakındı! Ama! Lanet kapının arkasında! Beni yemeyi bekleyen bi yaratığın olmasını hiç hayal etmedim!

Kapıya yaklaşan nefes sesi ile gözlerim büyüdü, kaçmamız gerektiğini söyleyen bakışlar ile Leon a baktım, o da anladı ki başını iki yana olumsuz anlamda salladı.

Kapıpa sürtünen tırnakların sesini duydum ve...

BÖLÜM BİTTİ.
NİHAHAHAHHA FİNİTO BEBEKLEEER

Bu seriyi okumaktan keyifmi alıyorsun? Yeni bölüm mü istiyorsun? O zamannnn!
O zamanı yok beğende yeni bölüm gelsin mk.









Resident Evil 4 Bizi SevmiyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin