Probudil se chladného rána. Bylo hodně mlhy a měl hlad. Šel na území větrných aby si tam něco ulovil. Zavětřil a okamžitě cítil králíka. Vydal se po jeho pachové stopě a pak si ho ulovil. Ucítil větrnou hlídku. Byl to Bahňák, Jednofousek a Hlodášek. Rozešel se tedy směrem k nim. ,,Hej kdo jsi!?" zavrčel Bahňák. ,,Vy mě nepoznáte huh..." zasyčel. ,,Jsem přeci Měsíční dráp! Haha!" zavrčel. ,,Ne, to není možné. Měsíční dráp je mrtvý." řekl Jednofousek za kterým se schovával Hlodášek. ,,Aaale..." zasmál se. Zuřivě přitiskl uši k hlavě a začal švihat ocasem. Skočil po Bahňákovi ale ten mu uhnul. Když skočil, odhalil tím své břicho a všiml si Hlodáška který mu na jeho příšernou jizvu vystrašeně zíral. Když dopadl zaryl svoje drápy do země a okamžitě se odrazil zadníma nohama směrem k Jednofouskovi už vytasil drápy. Jednofousek mu skočil na proti. Srazili se spolu ale srazil ho k zemi. Jednofousek ho silně kopl do břicha a on uskočil. Teď po něm skočil Bahňák který ho srazil k zemi. ,,Hlodášku! Běž pro pomoc!" rozkázal svému učedníkovi Jednofousek. Hlodášek rychle běžel pryč. Shodil ze sebe Bahňáka a rozsekl mu tvář. Rozběhl se za Hlodáškem. Skočil po něm a přišpenlil ho k zemi. Hlodášek se pod ním zmítal ale byl až moc slabý. Hlodášek do něj kopal, snažil se mu zakousnout do tlapky ale nedokázal to. Zakousl se Hlodáškovi do hrdla a roztrhl mu ho. Hlodáškovo tělo už jen bezmocně leželo na zemi a okolo sebe měl louži krve. Znovu se rozběhl směrem k Bahňákovi kterého srazil k zemi. Bahňák se mi zakousl do tlapky a tak mi druhou tlapou roztrhl rameno. Pak se vrhl po Jednofouskovi kterému roztrhl ucho. Jednofousek mu na oplátku zaryl drápy do boku který mu tím roztrhl. Zasyčel bolestí a tak mu sekl přes oko. Bahňák ho shodil a přispendlil ho k zemi. Bahňák mu začal zarývat drápy do ramen. Skopl ho ze sebe a stoupl si k nim bokem. ,,Ještě se vrátím, to se nebojte!" zavrčel a oči mu vzpláli vzekem. Otočil se a rozešel se směrem ke čtyřem dubům. Rána na rameni a boku ho pálila ale nechal to být. Začal se umývat a o něčem přemýšlet. Najdu kočku, která bude schopná zničit Hromový klan semnou. Pomyslel si a šel spát.
Probudil se v noci a slyšel dusot tlapek. Vykoukl z keře a viděl tři kočky. Byl to otec, matka a kotě. Byli vystrašení. Vylezl z keře a rozešel se směrem k nim. Kocour se naježil a stoupl si před jeho kotě a družku. ,,Kdo jsi?" zeptal se drobný, světle mourovatý kocourek s modrými oči. ,,Měsíční dráp." Odpověděl. Podíval se na bílo šedou mourku. Musí být původně z klanu... Pomyslel si. Ale z jakého? Nikdy jsem neviděl takovouhle postavu kočky. ,,Z jakého jste klanu?" zeptal se. ,,Z Nebeského." odpověděla mourka. ,,Jak se jmenujete?" Začal vyzvídat. ,,Já jsem Nebeská mourka. Tohle je Písečný pruh. A tohle je Jaguářík." odpověděla Nebeská. ,,Proč jste přišli?" zeptal se dál. ,,Protože jsme chtěli." odpověděl Písečný. ,,Žijou tady čtyři klany. A já bych chtěl jeden... zničit." řekl suše. Podíval se na Jaguaříka. Tohle je on. To on má moc zničit klany... ,,Dejte mi to kotě." zavrčel. ,,Proč?" zeptala se Nebeská. ,,Prostě mi ho dejte. Nebo..." vytáhl drápy. ,,Nikdy!" zasyčel Písečný. ,,Řekli jste si o to!" zavrčel a vrhl se po nich. Nejdřív se vrhl po Písečném který už se taky připravil. Písečný ale vyskočil neuvěřitelně vysoko a dopadl přímo na něj. Písečný se mu zakousl do přední nohy. Zasyčel a rozsekl mu tvář. Skopl ho a přišpenlil ho k zemi. Zakousl se mu do krku ale srazila ho Nebeská. Rozsekla mu bok a začala mu drásat ramena. Rozzuřil se a shodil ji ze sebe. Oči mu vzpláli vztekem. Začal jí drásat boky a pak se jí zakousl do hrdla a roztrhl jí ho. Pak se vrhl na Písečného který se snažil chránit kotě. Svalil ho na zem. Zaryl mu drápy do zad a od krku až po ocas mu záda roztrhl. Písečný už nemohl udělat nic. Poškodil mu páteř a teď už jen může umírat. ,,Promiň mi to, Jaguáříku..." zašeptal Písečný. Jaguařík vystrašený ležel na zemi a plakal kousek od nich. Zatáhl drápy a došel k němu. Pomohl mu se zvednout. ,,Neboj maličký...." zašeptal mu do ucha. ,,Pojď semnou a staneš se neuvěřitelně silným. A budeš moct zničit všechno, co ti bude stát v cestě." řekl mu a popadl ho za zátylek a šel s ním mezi duby. ,,Nejdřív se ale musíš vyspat." řekl mu a položil ho na zem a šli spát...
ČTEŠ
Vrátil Jsem Se!
PertualanganKdyž se Měsíční dráp probral z hvězdného klanu chtěl jenom jedno. Pomstít se klanům. Způsoboval všem klanům mnoho problémů a pak si dokonce našel družku se kterou měl jedno jediné koťe... To ale není všechno. Přijde Měsíční dráp i o poslední život...