makes no sense

17 3 3
                                    

reggel volt. máris 6:10. minden reggel pontosan ekkor szólalt meg az ébresztő, majd bekapcsolt a rádió az új hírekkel.

mint mindig, Minho szivesen aludt volna tovább, de nem lehetett. várt rá az unalmas munka egy újabb mindennapi üggyel.

fáradtan öntött reggelit a macska tálakba, majd félig lehunyt szemekkel magának is elkezdett valami ehetőt készíteni. megszokásból mozgott a konyhában. minden nap ugyan az ismétlődik, mintha belekerült volna egy időburokba, ami mindig ezt a szánalmas napot játssza le újra és újra. nem voltak kihívások, nem volt mit várni.

nem érezte magát boldognak, vagy motiváltnak, de nem is szenvedett. egy köztes semmilyen állapotban élt már évek óta. néha napján történt valami váratlan, ami egy kis izgalmat hozott az életébe, de pár nap alatt el is foszlott.

sokszor gondolt arra, hogy felmond, de valahol mélyen ott élt benne egy kis remény, egy apró szikra, ami ha végre tűzre lobban, akkor örökké éghet. talán ennek jött el végre a napja.

"....sajnálattal kell bejelentenem, hogy a híres rock-star, Han Jisung, tegnap este kioltotta életét. Ha többet szeretnének tudni a történtekről, a weboldalunkon megtalálható. Nyugodjon békében! A következő dal az ő tiszteletére szól, a címe 'HAPpy', az utolsó száma amit..."

"Mi?" reagált kicsit késve Minho az ismerős névre. nem volt benne biztos, hogy jól hallotta-e, így a kezéből mindent lerakva a telefonjáért nyúlt és beírta a keresőbe Han Jisung nevét.

'Hátborzongató hír, Han Jisung, hazánk szeretett énekese tegnap este, a koncertje után öngyilkos lett, további infóért kattintson ide...'. Minho rányomott.

'Han Jisung, a világhíres rock-star öngyilkos lett.

2023.09.14-ei hatalmas, arénát betöltő koncertje után, ahol minden normálisnak tűnt, vissza indult a lemezkiadójába, a JYP épületébe. Ott hatalmas tömeg fogadta, akik mind gratulálni akartak a koncert miatt és talán fotózkodni is szerettek volna vele. Miután bejutott az épületbe a tömeg feloszlott. Nem sokkal ezután egy mentőautó érkezett az épülethez.

Gondolhatnánk, hogy a tömeges tolakodásban sérült meg valaki, de nem. A mentőt eredetileg egy névtelen személy hívta, mert a jelentés szerint látott valakit az épület privát parkolójában a földön elterülve feküdni.

További információkat még nem adott ki a rendőrség, de a biztonsági kamerákon teljesen tisztán látszott, amint Jisung végez magával...'

Minho némán ült, az utolsó pár szót újra olvasgatva. nem lehetett igaz. látta őt aznap, semmi baja nem volt. nem volt különös a viselkedése. a koncert is jól sikerült. akkor vajon mi történhetett?

a hírekben olvasottakban szinte minden gyanúsnak tűnt. nem volt értelmük.

vissza gondolt az előző estére, amikor a tömeg kirohant elé. próbált emlékezni Jisung arcára. alig látszott ki a sok őrjöngő ember közül. rángatták őt. belevakuztak a szemébe.

gyengének tűnt. zavarodottnak. néha mosolygott egy-egy képért, de látszott, hogy nem voltak igaziak.

de minden híresség ilyen nem? ha épp fáradt, vagy szomorú, akkor is fontos, hogy hogyan néznek rájuk az emberek, hogy hogyan mutatják magukat a médiának.

hirtelen a telefon Minho kezében rezegni kezdett és a képernyőn megjelent a főnöke neve. nem hezitált, felvette.

"Minho, remélem még nem indultál el az iroda felé." kezdte köszönés nélkül.

"Még nem." válaszolt.

"Akkor jó, találkozunk a JYP épület előtt, külön téged kértek egy ügy megoldásához." mondta, majd ki is nyomta.

mindig is ilyen volt, nem volt híve a fölösleges csevegésnek. 

HAPpY (minsung) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon