two

148 12 0
                                    

Rosie'nin ısrarı üzerine onlarda kalmaya karar verdim. Eşyalarım yoktu ama onunkileri giyebilirdim.

"Rosie emin misin ablanın kızmayacağına?"

"Ablam bana annem gibi davranıyor, biliyorum ama yakalanmadığız sürece bir sorun olmayak. Bana güven Jennie."

"İyi o zaman. Birşey olursa işte niye burayı dağıttınız falan derse suçlu sensin."

"Hmm kesin öyle olur."

Onun böyle dalga geçmesiyle sinirlenip omzuna vurdum. Ablasının gelişiyle hiçbir şey yapmamış gibi oturdum.

"Bir şey istiyor musunuz? Bir yere gideceğim. Dönüşte alırım. "

"Nereye abla?"

"Partiye çağırdı Yeji."

"Bizde gelelim! Dimi Jennie?"

"Uh, şey. Tamam."

"İyi o zaman. Sarhoşken saçmalarsam aldırma. "

"Tamam abla! En fazla ne olabilir ki?"

- - -

Kafam allak bullak şekilde 3. bardağı da kafama diktim. Buraya gelmemeliydim ama Rosie üzülürdü.

"Gençler bu gece uyumak yok!"

Ev sahibinin sesiyle şarkı eşliğinde dans etmeye devam ettim. Bazen yorulunca oturup başkalarını izliyordum.

"Rosie çok yoruldum!"

"Bu gece durmak yok Jennie. Ama bi' hava almaya çık bence kötü görünüyorsun. "

Ablası yüzünden Rosie çok içmemişti -içememişti- ve benim aksime sağlıklı düşünüyordu.

Terasa çıkıp oturdum. Gerçekten hava almak iyi gelmişti.

Yukarıya çıkan adamı görünce şaşırdım. Adam dememin sebebi de benden 6-7 yaş büyük gibi görünüyordu. Kaçak girmiş gibiydi. Zaten kapı herkes için açıktı.

"Selam güzelim. "

"Ha?"

Beni belimden tutmasıyla sinirlendim. Zaten sarhoştum, daha da kötüydüm.

"Beni bırak! Ne yaptığını sanıyorsun?"

"Seni beğend-"

"Bırak diyor anlamıyor musun? Azgın bir piçin tekisin. Sevgilime dokunma."

"Parodn bilmiyordum. "

Adam birşeyler söyleyip gitti. Ben ise 'sevgilim' demesine anlam vermemiştim. O bana, ben ona bomboş birbirimize bakıyorduk.

"Dikkat etmelisin. Seni her zaman biri koruyamaz."

"Pardon? Kimden korunacakmışım?"

"Bunlardan diyorum."

"Of siktir git."

Boş konuşmasını dinlemek istemeyip terasın merdivenine yöneldim. Oraya doğru yürürken beni durdurmasıyla ona baktım.

"Gitme."

"Neden?"

Bana cevap vermeyip beni öptü. Ben şok içindeyken yanağımı okşuyordu. İndiğinde arkasından koştum. Ne cüretle beni öpüyordu?

WOOOW SELAMM

gece gece bolum yazidm serviste de int yok ama eger internetsiz calisirsa internetsiz yazarim

JENSOO ILE KALINIZ OPULDUNJZ💗

my friend's sister [jensoo]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin