arklar jisoo aplamizi uzun 172 gibi dusunun jen ise 167 buçuk olcak kafanizda oyel kalsin
"Ne hası ablamla uyuyacaksın sadece sanki zorla sevişin diyorum."
"Siktir git Rosé. Hayatta olmaz."
"Özür dilerim ama Jisoo Unnie en normal seni görüyor Ryeji ikilisiyle küs benimle uyumayı sevmez Lisa ona gıcık geliyor sen ise onun için sıradan, masum birisin."
"İyi. "
"Bana kızma ama!"
"Tamam ya bebik seni hemen ağlıyorsun. "
"Tamam tamam başlatma bebikine de ablamla oda seç ."
Ablasının mutfakta olduğunu görüp yanına gittim. Yemek tabaklarını yıkamış, yerleştiriyordu. Onunla konuşma kararı aldım. Böm böm bakmazdım ya.
"Rosie birlikte yatacağımızı söyledi. Senin odana mı gideceğiz?"
"Almadılarsa evet. "
"Teşekkür ederim."
Ryujin'in yanına gittim. Pijamalarımı ondan alacaktım. Yani aynı beden giydiğimizi düşündüm .
"Biz sevişiriz diye seksi gecelik getirdik ama ya Jen."
"İyi ya banane."
"Sege canım. "
Sinirli şekilde odaya gittim. Ne giyecektim? Rosie ablasına demiş midir acaba?
"Jennie kıyafet arıyorsan vereyim."
"Olur."
Bir tane kıyafet çıkarttı. Bana uzattı ve giymek için çıkmasını bekledim. Ama çıkmıyordu.
"Ne bekliyorsun? Çıksana. "
"Of iyi."
Bu kız gerçekten gıcıktı. Gerçekten. umursamadan giydim. Biraz boldu. Biraz diyorum ama baya bol birşeydi.
"Biraz bol oldu."
"Eşofman uyumaya uygun istersen altını değişme ."
"Tamam. Ama daha küçük yok mu?"
"Bol giyinmeyi seviyorum bu yüzden tüm kıyafetler bol."
"Anladım. Her neyse gene de kıyafet kıyafettir."
Makyajımı silip yatağa uzandım. Uykum vardı. Ama işim de vardı. Biraz sınavıma çalışıp uzandım.
"Lisesin değil mi?"
"Evet. 11"
"Tamam."
"Sen?"
"Üni 2."
"Wow. Benden büyük değilsin sanıyordum. "
"Öğrenmiş oldun"
Gülümseyip telefonumu açtım. Sıkılıyordum. Biraz Instagram'da gezdikten sonra ablasına baktım. İsmini de bilmiyordum sabah sormayı planladım.
Baktığımda bana bakıyordu. Göz göze gelince utandım. Niye biri beni izler ki? Öyle bir özelliğim yok izlenecek kadar.
"İsmin neydi Unnie?"
"Jisoo."
"Güzel ."
İçime bir su serpildi nedense ismini duyunca. Herhalde çok merak ediyorumdur.
"Yatacak mısın?"
"Hayır. Daha erken."
"Anladım. "
"Bir sorun mu var Unnie?"
"Yok. Bir sorun yok. "
"Tamam."
Neden bunu sordu anlayamadım. Pek sorgulamadan telefona bakmaya devam ettim. Artık telefona bakmaktan sıkılmıştım. Rosie'nin odasına gitmeye karar verdim.
Bizim odamız kapının yanında, onların odası ise üst kattaydı. Baya merdiven çıktım.
Geldiğimde kapıyı tıklatma ihtiyacı duymadım. Kapıyı açtım...
"Jennie?!"
İkisi birden ismimi diyince bende onlara şok içinde bakıyordum.
Bir insanı dudaktan öpüşürken mi yakaladım az önce? Hemde en yakın arkadaşımla!
"Uh. Şey ben gideyim. Sizinle konuşurum diyecektim ama siz çok iyi bir iş yapıyorsunuz zaten. Engel olmayayım. "
"Teşekkürler. "
Gidip onların yan odasındaki misafir odasına yani Ryeji ikilisinin odasına gittim. Gene aynı manzarayla karşılaşmak istemezdim. Kapıyı tıklattım.
"Girme! Çocuk yap-"
"Ya sus gerizekalı !"
"Anladım sizi ben kaçar."
Kimse olmadığı için odama döndüm. Gene Jisoo ile ben kalmıştık.
"Nereye gittin?"
"İlk önce Rosie'nin odasına gittim. İşleri vardı. Daha sonra Ryujin'in odasına gittim onlar-"
"Sevişiyorlardı. Eee geri geldin yani."
"Evet."
"Alo?"
Biriyle konuşmaya başladı. Bende çaktırmadan dinliyordum. Niye dinlemeyeyim canım.
"Tamam banane gelemem."
"Nereye?"
Diye fısıldadım. Bana bakıp 'sus' işareti yaptı. Başımı salladım.
"Bugün evdeyim. Gelemem."
Telefon kapanma sesini duyunca ona sordum.
"Nereye?"
"Bara gene. Her gün orada arkadaşlarım."
"Gitmemen iyi oldu. "
"Neden? Beni mi istiyordun?"
"Ne alaka?! Fesat fesat düşünüyorsun. "
"Açıkçası ben seni altımda isterdim."
Cümlesiyle ona baktım. Bana gülümsedi . Utançtan kesin kıpkırmızı olmuştum.
"Şaka yapıyorum. Bu kadar utanacağını düşünmemiştim. Ama gerçek de olsa güzel olurdu."
"Buna devam edecek misin?"
"Seni utandırmak için kozum olmuş. Hiç kullanmaz mıyım?"
"Çok kötüsün!"
Diyip kaşlarımı çattım. Bana hala gülümsüyordu.
"Sinirliyken tatlısın. "
Ona sırtımı dönüp uzandım. Bir süre sonra uykuya dalmışım.
SELAM
sabah sabah hasta hasta bolum yazdim gece de yazdim gizlice sabhata yazdim
564 KELIME OLMUSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my friend's sister [jensoo]
أدب الهواةArkadaşının evine giden Jennie, Arkadaşının ablasını görür... yan shipler hyunlix minsung chaelisa ryeji