Ertesi gün.
Nihayet sabah olmuştu. Bu sefer annem uyandırmak için gelmedi çünkü kendim uyanmıştım.
Uyanır uyanmaz telefonu elime aldım ve minhoya yazdım.
@hnjsng.
MİNHOOOO
UYUYON MUU
PİSSTTTT
ASKİİİMMM
lan
Pic
Uyansana
Cevapsiz sesli arama
PİSSTTTT
GörüldüŞükür mesajıma bakmıştı.
@linoss67
Noluyo ya sabahın 8inde@hnjsng.
Sabah oldu uyansana kış uykusuna mi yattın🙄🙄@linoss67
Bunu sen mi diyosun?@hnjsng.
Şş sus
Ne zaman buluscaz🤩🤩@linoss67
Bebegim daha çok erken biraz uyusam@hnjsng.
Bende bana sarılıp uyursun diye düşünmüştüm ama neyse@linoss67
Konum at@hnjsng.
MSKSMQLQOXHWOQ
tabi
Konum📍
Görüldü
Mesaji attıktan sonra kalkıp hazırlanmaya başladım. Acaba ilk buluşma nasıl geçerdi? İlk buluşma da ne giymeliydim? Ne diyom ben amk sanki düğüne gidiyom alt tarafı sevgilimle bulusucam.
AYYY ACABA O NASİL GİYİNİRRR😻
Damatlık giyip gelse👹🔥lan noluyo bana,kalkıp hızlıca kıyafet seçmeye başladım ve sonunda güzel bi kıyafet buldum.[Jisungun kombin↓]
Bence güzeldi yani,ilk buluşma için fazla abartılı da değildi hem.
Kiyafetimi giyinip son kez aynadan kendime baktığımda dışardan korna sesi geldi. Aşağı baktığımda arabaya yaslanip kapının önünde bekleyen minhoyu gördüm.Benim kombinime göre baya sade siyah bi kombin yapmıştı ve çok yakışıklı görünüyodu.
[Minhonun kombin şunun gibi bişey↓]
Hızlıca koşarak aşağı indiğimde ses çıkarmamaya dikkat ederek kapıyı açtım ve evden çıktım, dışarı çıktığımda minho kollarını uzatarak bana gelmem için işaret vermişti.Gidip sarıldığımda kollarını belime sardı ve saçlarıma öpücük kondurdu.
"Nasılsın güzelim"
Sesini canlı canlı duymak beni daha çok duygulandırdığında ağlamaya başlamıştım.
"Şşhh ağlama,gel bakalım"
Elimden tutup arabaya döndü ve ön koltuğa bindirdiginde kendisi de şoför koltuğuna oturdu.
"Neden ağlıyorsun Jis?"
"İki buçuk ay boyunca..."
Ben konuşurken o elimi tutup beni dinlemeye başladı.
"Bu anı bekliyordum"
Derin bir iç çekip elime öpücük kondurdu ve elimi bırakmadan arabayı çalıştırdı.
"Nereye gitmek istersin?"
"Sen nereye istersen oraya gidelim"
Arabayı sürmeye başladığında ben de onu izliyordum. Nasıl bu kadar yakışıklı oluyodu bu adam anlamıyorum.
"Noldu daldın gittin, çok mu aşıksın bana"
Sırıttığında bende gülümsedim.
"Hemde çok"
"Bende bebeğime çok aşığım"
Kendimi cidden bebek gibi hissetmeye başlamıştım Minho böyle davrandikca.
"Derslerin nasıl"
"Bok gibi"
Güldüğünde ona döndüm.
"Sen niye okulu bıraktın,hiç sormamistim şimdi aklıma geldi sormak"
"Bana göre değil ya,kendi işimi kurmayı falan düşünüyordum,iş kuramadım ama kendi evim ve arabam falan oldu onlar yeterli"
Kafa sallayıp önüme döndüğümde araba bir evin önünde durmuştu.
"Geldik"
"Burası neresi?"
Merakla eve bakarken kafasını bana çevirip konuştu.
"Evimiz"
✡︎✡︎✡︎✡︎
Bana da bitane minho lütfen
COK TATLİ LAN BUNLAR OF
😭😭😭😭😭
Minhonun jisunga sarıldığı yeri hayal ettim de çok tatlislar🤏🏻🥺
Kombin seçmek aşırı zordu gözüme güzel gelenleri seçtimm
Neysee baayyyss💕💋💗