12.

62 13 5
                                    

{okul çıkışı}

"Felix minhonun yanına gidiyorum ben"

"Tamam jis bende hyunjinle gidicem zaten,öptüm eve gidince yazarsinnn"

"Görüşürüz bebeğim"

Felix hyunjinin sınıfına gittiğinde bende öğretmenler odasına minhonun yanına gittim.

"Minh- Ah,merhaba hocam şey proje odeviyle alakalı bisey sorucaktim da"

Odaya girdiğimde içerde bir kaç öğretmen olduğu için konuyu hemen değişmiştim.

"Tabii gel bakalım yolda konuşuruz"

Minho da bana ayak uydurup odadan çıktığında koluna girip kafamı omzuna yasladım.

"Seni çok özledim"

"Bende seni güzelim,en son tripliydin bana?"

"Kıyamıyorum"

"Yerim seni,bugün bana gelicek misin"

"Bugün bizim eve gidelim annemlerle konuşalım izin verirlerse bir iki hafta seninle kalmak istiyorum"

"Peki bin bakalim arabaya"

Ön koltuğa oturduğumda o da şoför koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı.Camı seyrederek giderken gözlerim kapanmıştı.

Minho'

Eve giderken Jisung uyuya kalmıştı. Minik bebeğim uyurken bile çok güzeldi. Onunla tanıştığım gün benim için en güzel gündü,kaç ay benimle uzaktan ilişki yaşasa bile dayanabilmisti ve artık beraberdik.

Bacaklarına baktığımda şort giydiği için bacakları çıplaktı,ahh bu soğukta şort mu giyilir jis?

Arka koltuktan yorgan alıp üstünü örttüm ve yola devam ettim,araba da yorgan taşımayan da ne biliyim.

Eve gelmistik ama onu uyandirmak istemiyodum çünkü çok tatlıydı,kimse uyandırmak istemezdi.
Telefonumu çıkarıp bir kac fotoğrafını çektikten sonra arabadan indim ve onun kapısını açarak yorganla birlikte kucağıma aldım.

Kucağımda Jisung olduğu için zile basmak biraz zor olsa da basabilmiştim.

Annesi kapıyı açtığında elimde uyuyan jisunga şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Merhaba efendim,ben Minho konuşmuştuk zaten sizinle"

"Aa merhaba Minho demek sensin, hoşgeldin oğlum"

"Jisungu okuldan aldım da araba da uyuya kaldı,içeri geçebilir miyim?"

"Tabi tabi buyur"

İçeri girdiğimde koltukta oturan babasıyla göz göze gelmiştik,gerici.

"Ne bu hali lan bu çocuğun? Erkeklere mi siktirtiyo kendini"

"Hayır-"

"Çocuğunuz hakkında düzgün konuşun,uyuya kaldığı için uyandırmak istemedim ve bu yüzden kucağıma aldım kimseye kendini siktirttiği yok,ha bu arada şimdi bana da laf edersiniz kendimi tanitiyim adım Minho jisungun arkadasiyim"

Soyliceklerim bittiğinde yukarı çıktım ve jisungun odasını aramaya başladım,sonunda bulmuştum.

Odaya girdiğimde duvarda çizilmiş olan sincap figürlerine baktığımda gülümsedim.

Kucağımdaki küçük bebeği yataga yatirdiktan sonra alnındaki saçlarını elimle çektim ve alnına öpücük kondurdum.

Dudağını da öpüp odadan çıktım ve aşağı indim,arabada söylediği şeyi annesiyle konusucaktim.

nothing is impossible /MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin