1-Zorba

64 10 11
                                    

Bunca zaman zorbalık görmüş, kendinden bile nefret etmiş ,oda bilmiyordu neler yaşayacağını neler olacağını herşeyi zamana bırakmıştı ,ölmek bile istemişti....

İyi okumalar;/

Nelerle karşılaşacağını bilmeyen bir kız zorbalığa maruz kalmış ,aşağılanmış ,ama hayat değişikliği yaşayacak biri

Biliyorum, birini kaybetmek acı verici o kişi aklınıza gelince ağlarsınız ama ben ağlayamıyorum yüreğim ağzıma geliyor. Ve bu kişinin baban olması ANNE sevgisi başkadır ama baba sevgisi kimse yerine geçemez.

"Sanki babamın sesini duyuyorum sanki babam gerçek kızım diyip sarılmış ama etrafıma bakıyorum. "

"Meğerse babam değilmiş babamın son kez evde kalan ruhu işte bu benim çok kalbime dokunuyor. "

Babam öleli 1 yıl oldu ve ben UNUTAMIYORUM. Ben tek umudum annem ile erkek kardeşim. Annem ben ve erkek kardeşimle yaşıyorum. Onları kaybedersem bu hayatta yaşamanın ne anlamı var.

"Aileden başka güzel sevebilecek insan yok. İşte bu benim hikayem...."

Günlerden 28 Şubat Babamın ölüm günü bugün ve bugün benim doğum günüm. Lise 1 yeni okul yeni hayat neler olacağını bilmiyorum. Kendimi rahatlatmak için ılık bir duş aldım.

"Üstümü değiştirip aşağıya indim kardeşim hemen kollarıma atladı çok heyecanlıydı. " Saçlarını sevdim.....

"Neye borçluyuz bu sevincini "

"Bugün okulun ilk günü çok mutluyum yeni arkadaşlıklar edincem "

"Ne güzel asla kendini ezdirme bitanem insanlar acımasız olur "

"Hadi bakalım koş kahvaltıya "

Kardeşim koştuğunda yüzümde tebessüm oluştu. Onun yaşlarındayken bende çok mutluydum....

Annem mutfaktaydı gözlerini görünce tekrar içim parçalandı. Annem babam öldüğünden beri ağlıyordu ama bunu bize belli etmemeye çalışıyordu.

Annemi hemen iki yanaktan öptüm
"Günaydınn annecim "

Annem kafasını çevirip bana baktı. Ufak tebessüm ederek...

"Günaydın birtanem "

Sofrayı beraber hazırladık ve ben topladım.

Okul saati gelmişti çatmıştı. Hemen kardeşim hazırlanıp yanıma geldi çok güzel olmuştu.

"Hazırmısın birtanem "

"Evet hazırım abla "

"Anne biz çıkıyoruz "

Kardeşimin ilk günü benim götürmemi istedi. Bende kıyamadım. Okula vardığımızda ona sarılıp,öptüm ve her zamanki gibi tek sözüm

"Asla kendini üzme kuzum "
"Ne olursa , olsun "

Tebessüm ederek...
"Ne olursa, olsun "

O tatlı yeşil gözleriyle....

Ve koşmaya başladı. Ben sadece donupkaldım bir damla gözyaşı geldi.

Kendimi toparlayıp kulaklığımı takıp, yola koyuldum. Okul saatime az zaman vardı.

Koşmaya başladım tam o ani panikle durdum araba bana çarpcaktı 1 mesafe vardı.

Bağırmaya başladım

"Önüne baksana öküz araba kullanmayı bilmiyonmu "

Arabadan indi

"Hadi bişeyin yok yoluna bak "

"Az kala ölüyordum ln hayvan "

"Aygır gibisin ondandır "

Ben kendimi daha fazla tutamayarak Okula doğru koştum.

Birden havadan gök gürledi.Bu yağmur yağacak demekti. Okula vardım koridordan geçip 3. kata çıktım. Sağ tarafta bizim sınıf vardı. İçeri girer girmez herkes bana bakmaya başladı.

Kimsenin yüzüne bakmadan en arka sıraya oturup kafamı koydum.

"Tam uykuya dalacakken, bir bağırış koptu "

Bende merak edip kafamı kaldırdım ne göreyim

"Az kala bana çarpcak olan zorbaydı bu"

Cam kenarında olduğum için kafamı çevirdim ama bana doğru yürümeye başladı. Tırsmadım diyemem.

Yanıma geldi

"Burası benim yerim kalk yerimden "

"İlk ben geldim ama? "

"Mal anlamıyormusun bura benim ben ne istersem o olur "

"Kalkmıyorum napabilirsin "

"Napabilirim hağ "

Beni kazağımdan tuttuğu gibi kenarı fırlattı burnumdan kan gelmeye başladı.

"Napabildiğimi gördünmü salak kız "

Ayağa kalktım öğle arasındaydık. Burnumu tutarak koştum. Lavaboya geldim burnum baya kanıyordu.

Yine gözyaşlarımı tutamayıp. Yere çöküp ağladım....

Kafamı kaldırdığımda yanımda bir kız vardı .

"Merhaba"

"Merhaba "

"Seni burnun kanarken gördüm bi bakayım dedim "

"İyimisin ?"

"İyiyim ,sağol"

"Ben Deren istersen arkadaş olabiliriz ?"

"Ben Ceren , olurr neden olmasın"

"Hadi gel sınıfa gidek "

Kız çok iyiydi . Beni merak ettiği için yanıma gelmişti . Koluma girdi ve beraber sınıfa gittik . Beraber onun sırasına oturduk .

"Ceren kantinden birşey istermisin ?"

"Bir tane su alırmısın "

"Tamam hemen geliyorum "

Deren gitmişti bende camdan dışarı bakıyordum.

Yanıma bir çocuk geldi.

"Bi bakarmısın"

"Noldu ?"

"Bu sanaymış "

Küçücük bir kutuydu bunu kim gönderdiki.

"Bunu bana kim gönderdi?"

"İçine açıp bakman lazımmış "

"Tamam"

Kutunun içini yavaşça açtım. İçinden küçük bi kağıt ve Gözlerime inanamadım birde kelebek kolye vardı. Hemde sevdiğim renkte.Notta şöyle yazıyordu .

"Bugün sana yaptıklarım için üzgünüm biraz kızgındım sana yaptıklarım için özür dilerim... kendimi affettirmek için böyle birşey yaptım . İYİMİSİN Canın acımıyor dimi "
~ Mert ~
Gözlerime inanamadım acaba napmalıydım affetmelimiydim . Kolyeyi elime aldım . Çok güzeldi boynuma taktım.

Devam edecek........


2. Bölüm karakterin yüzleri ve devamı gelecek hazırlıklı olun inşallah böyle devam ederiz .

Sorular

1. Sizce affetmelimi
2. Arkadaş olmalımi ?
3. 1. Bölümü nasıl buldunuz ?

Okur severler hayal ederek okuyun en güzel hayal etmek hayal edince düş ler ortaya çıkar;)<♡

Yazar:Melek Vardal

Ölüm Kursağı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin