smutshot

119 7 0
                                    

"Bu gün Taehyung gelecek mi?" 

"Bilmiyorum ki. Henüz mesaj atmadı..umarım gelir." Jimin gülüp omuzuma vurdu hafifçe. "Aşıksın sen ona demi?" Gözlerim kocaman olurken hızla iki elimi ağzına kapattım. "Jimin ne diyorsun ya biri duyacak şimdi. Hem yok öyle bir şey o sadece bizim patronumuz illa da aşık mı olmalıyız?"

Ellerimi yavaşça ağzından çekince kahkaha attı. "Ha değilsin yani?" Kaşlarımı çatıp kafamı sinirle iki yana salladım. "Değilim tabi. Bana bak sakın bir daha her kesin içinde öyle şeyler deme Bay Kim duyarsa atılırım gerçekten." 

"Of tamam haklısın neyse ben işimin başına gideyim..inşallah seninki de gelir." Jimin hızla bana göz kırpıp kaçınca arkasından bağırdım. "Bir elime düş, öldürücem seni Park Jimin!"

...

Alt kata masaj odasına girip ellerimi yıkamaya başladım. Taehyung mesaj olarak yazmış bu gün geleceğini söylemişti. O yüzden çok çok heyecanlıydım. Akşam olurken yemeğimi yeyip gelmiştim. 

Üzerimi deyiştirsem mi deyiştirmesem mi arasında kaldım. Ancak daha tam karar vermeden kapının açılmasıyla hızla kafamı kaldırdım. Tanrım Kim Taehyung şu an tüm ihtişamıyla karşımdaydı. Yutkunup kafamı eydim. 

"Efendim duş alıp uzanabillir misiniz?" Bir süre bana bakıp kafasını sallarken üzerini çıkarmaya başlayınca titreyen ellerimle oynuyordum. Karşımda çırılçıplakken ona bakamıyordum utançtan. Duş kabinine girince derin nefes aldım. Tek yapması gereken bedenini ıslatmaktı zaten. 

Bir kaç dakika su sesinden sonra alt bedenine sardığı havluyla çıktı. Tam oratadaki masaj yatağına sırtüstü uzandı. Elime kremi alıp sürerken bana bakıyordu. Gözlerine bakmamak için kendimi zorlarken yumuşattığım ellerimi omuzlarında gezdirmeye başladım. 

Tanrım yanık teni çok güzeldi! Omzularına hafif masaj yaparken ellerim ara sıra omuzlarından kollarına ordan göğsüne gidiyordu. Parmak uçlarımla tenini okşayıp masaj yaparken odada yankılanan kısık melodi sesi beni de mayıştırıyordu. 

Kabarık göğsüne masaj yaparken o meme uçlarını sıkmamak için kendimi çok zor tutuyordum. Ellerim isemsizce karın kaslarına kaymıştı. Her defasında ondan deli gibi etkileniyordum. Belindeki havluyu tutup yüzüne baktığımda göz göze geldik. 

Beni beklemeden bornuzunu çıkarıp yere atınca kafamı eydim. Bakamıyordum ona. Çok utanıyordum! Eyilip tenini öpmemek için kendimi sıkarken aniden Taehyungun yatakta doğrulmasıyla ona baktım. 

Sırıtarak kolumdan tutup yerlerimizi deyiştirdiğinde sertçe yutkundum. "B-bay Kim ne yapıyorsunuz?" Beni yatırıp üzerime eyildi. "Baksana Jungkook hadi bir oyun oynayalım." Sertçe yutkundum. Yüzü yüzüme fazlaca yakınken gözlerimi ayıramıyordum onunkilerden.

"N-ne oyunu efendim?" Alt dudağını ısırıp beni süzünce utançla bakışlarımı kaçırdım. "Şimdi biz her zamankinden farklı olarak sen bana deyil ben sana masaj yapıcağım Jeon hm? Hem bak bakalım beyecenek misin?" 

Dudağımı kemirirken kafamı salladım. "Güzel. Soyun bakalım." Geri çekilince hızla doğrulup tshirtümü çıkardım. Heyecandan titreyen ellerim pantalonumun fermuarına gidip açınca beni durdurdu. "Sen uzan ben yaparım." Kalbim olduğundan bin kat daha hızlı atarken tekrardan uzandım.

Pantalonumdan tuttuğu gibi çekip ayakkabılarımla birlikte yere atmıştı. İç çamaşırıyla önünde uzanırken ne yaptığını izliyordum. Tüm vücudumu süzüp parmaklarını iç çamaşırıma kanca gibi salıp çekerek çıkarınca gözlerimi kapattım. Eline kremi sıkıp direkt meme uçlarıma dokunmasıyla dilimi ısırım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Faites-moi un massageHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin