Sam, Tara, Mindy, Alois, Chad, Jester ve Edward şehrin yakınındaki sokaklardan birinde bulunan 5 katlı bir binanın üçüncü katında oturuyorlardı. Onlar bir şey hakkında konuşup gülüyorlardı.
Tara: Çocuklar, belki yarın parti yaparız?
Chad: Ben gelmiyorum.
Mindy: Neden?
Chad: Aman Tanrım, insan ne kadar parti yapar?
Mindy: Off, siz erkekler neden böylesiniz?
Chad: Siktir :)
Tara: Peki siz? Jester ve Edward.
Jester: Chad gelirse ben de gelirim.
Edward: Ben de. Jes ve Chad gelirse ben de gelirim.
Sam: Tamam çoçuklar, tartışmayın :)
Jester: Arkadaşlar ben Tuvalete gidiyorum. Hemen döneceğim.
Mindy: O son sözü söylememeliydin.
Jester: Neden?
Mindy: Çünkü, Yakında geri döneceğine söz verenler hayalet yüz tarafından öldürülüyor.
Jester: Oww, bunu bilmiyordum :)Bir süre sonra kolektif dağılmaya başladı. Sam ve Mindy televizyon izliyorlardı. Edward yatmaya gitmişti. Chad ve Jester yürüyüşe çıkmışlardı.
Tara ve Alois odalarında oturuyorlardı. Alois kitap okuyordu. Tara ise telefonda biriyle yazışıyordu. Bir süre sonra Alois başını kaldırıp Tara'ya baktı.Alois: Yine kiminle konuşuyorsun?
Tara: Bir erkekle.
Alois: İsmi ne?
Tara: Bilmiyorum. Söylemek istemiyor.
Alois: Neden? Kendisini gizli biri mi zann ediyor? :)
Tara: Evet :)
Alois: Peki Chad?Tara'nın yüzündeki gülümseme aniden değişti.
Tara: Son olaydan sonra...
Alois: Bence artık barışmalısınız
Tara: Kolaymı?
Alois: Herşey sana bağlı. Chad seni seviyor ve sen de onu seviyorsun.
Tara: Evet, ben onu seviyorum. Ama...
Alois: Tara...Alois kitabını bir kenara bırakıp Tara'nın yanına oturdu.
Alois: İsterseniz hemen barışabilirsiniz. Ama sen istemiyorsun.
Tara: Tamam, Alois...
Alois: Ya bugün ya da yarın barışmalısınız :)
Tara: Ama Alois...
Alois: Hadi, söz ver. Sen Chadla barışacaksın. Anlaştık mı?
Tara: Tamam.
Alois: Söz mü?
Tara: Tamam. Söz :)
Alois: İşte benim kankam :)Tara ve Alois kucaklaştılar ve yeniden konuşmaya başladılar.
Televizyonda bir korku filmi oynuyordu. Mindy uykuya dalmıştı. Sam ise film izliyordu. Aniden telefonu çaldı. Mindy'yi uyandırmamak için balkona çıktı. Aramayı açtı ve telefonu kulağına götürdü.Sam: Alo?
?: Selam, Sam.
Sam: Kimsin?
?: Sence?Sam biraz düşündü.
Sam: Yine mi?
?: Sen yaşadığın sürece bu hep böyle olacak.
Sam: Ne istiyorsun, seni pislik?
?: İntikam.
Sam: Ne intikamı?Sam telefonda konuşurken aniden arkasından Hayalet yüz gelip ona saldırdı. Sam neredeyse balkondan düşüyordu. Ama sıkı tutunarak Hayalet yüzü itti ve içeri koştu. O anda Mindy uyandı. Hayalet yüz Mindy'yi omzundan bıçakladı. Daha sonra Sam'i kolundan yakaladı ve bıçağı beline sapladı. Sam cam kavanozu aldı ve Hayalet yüzün kafasına vurdu. Hayalet yüz geri çekilmek zorunda kaldı. Bu anda salona Alois ve Tara girdi. Hayalet yüz bu işin yapılmayacağını anlayıp ortadan kayboldu.
Tara: Sam!
Alois: Aman Tanrım...
Tara: Sam, iyimisin?
Sam: Evet tatlım, iyiyim.Sam ve Mindy'nin yarasından kan durmadan akıyordu. Bu zaman ise salona Edward girdi.
Edward: Hey, noluyor burada?
Mindy: Sendin, demi?
Edward: Ne? Anlamadım.
Mindy: Katil sensin.
Edward: Mindy, sen neden bahs ediyorsun?
Mindy: Bize sen saldırdın!
Sam: Yeter!
Alois: Ben ambulansa arıyorum!Chad ile Jester bir kafede oturup içki içiyorlardı. Onlar dertleşiyorlardı. Jester acısından, Chad ise kendi acısından bahsediyordu.
Jester: Evet dostum, bence sen Taradan özür dilemelisin. Senin de suçun var.
Chad: Ben neden özür dileyim ki?
Jester: Çünki her şeyi sen başlatdın.
Chad: Benmi? :)
Jester: Aman neyse. Boş ver.Jester elindeki bardağı Chad'e kaldırdı
Jester: Şerefe!
Chad: Şerefe :)Chad ile Jester tekrar içmeye başladılar. Biraz sonra Chad'ın tuvaleti geldi ve Chad kalkıp tuvalete gitdi. İçeri girib tuvaletini yaptıktan sonra ayna karşısına geçib ellerini yıkamaya başladı. Ellerini yıkadıkdan sonra kendine gelmesi için eğilip yüzüne su çarptı. Yukarı baktığında aynada onu izleyen Hayalet yüzü gördü. Hayalet yüz onun boynunu tuttu ve kafasını aynaya çarptı. Ayna paramparça oldu ve Chad'in alnı ve burnu kanadı. Chad hızla kendine geldi ve Hayalet yüze bir kafatası fırlattı ve Hayalet yüz geri çekildi. Hayalet yüz soğukkanlılığını yeniden kazandı ve Chad'e tekrar saldırdı. Chad eğildi ve bıçak aynaya saplandı. Chad daha sonra Hayalet yüze yumruk attı. Hayalet yüz yere düştü ve bıçağı yana düştü. Chad ve Hayalet yüz göğüs göğüse kavga etmeye başladı. Chad kendini savunurken Hayalet yüz ona yumruklar atıyordı. Sonunda Hayalet yüz onu belinden tuttu ve tuvalete götürdü. Hayalet yüz kafasını tuttu ve onu kilozete soktu. Chad boğuluyordu ve kurtulmaya çalışıyordu. Sonunda Chad, Hayalet yüzün bacaklarının arasına tekme atarak Hayalet yüzün geri çekilmesine neden oldu. Bunun işe yaramayacağını gören Hayalet yüz bıçağını alıp ortadan kayboldu.
Jester oturub Chadı bekliyordu. Sonda beklemekten bıkıb tuvalete gitmeye karar verdi.Jester: Dostum, insan kaç saat sı-
Jester gördüğü manzara karşısında şok oldu. Chad yara almadan kurtulmuşdu ancak hırpalanmışdı.
Jester: Lanet olsun, dostum iyimisin?
Chad: Götür beni burdan.***
Doktor: Şimdi iyimisin?
Sam: Evet, iyiyim. Teşekkür ederim.
Tara: Ne zaman bitecek bu?
Sam: Bilmiyorum.
Mindy: Bu arada, Jester ile Chad nerede?Tam o sırada Jester ve Chad içeri girdiler.
Tara: Aman Tanrım, Chad. Nolmuş sana?
Alois: Neredeydiniz, siz?
Jester: Uzun hikaye.
Mindy: Chad, bunu o mu yaptı?
Chad: Evet, ama beni öldüremedi.
Chad sonra Sam'e taraf döndü.
Chad: Sam, iyimisin?
Sam: Evet, iyiyim :)
Alois: O, bir kaç gün hastanede kalıcak.Bu zaman içeri Sidney girir.
Sam: S-Sidney!
Sidney: Kalkma :)
Tara, Chad, Mindy, Alois, Edward: Merhaba, Sidney!
Sidney: Selam çoçuklar.Sidney çoçuklara sarıldı ve Jestere baktığında durdu.
Sidney: Sen yenimisin?
Jester: Ha evet. Ben Jester. Chad'ın arkadaşıyım.
Sidney: Güzel.Sidney sonra Sam'e taraf döndü.
Sidney: Ee, söyleyin bakalım. Nasıl oldu?
Çoçuklar Sidneye olanları anlattıktan sonra içeri bir Polis memuru girdi.
Tom: Merhaba, Ben Şerif Tom Russel. Sizden dünkü olayla ilgili ifade alacağım.
Sidney: Ben çıkıyım.
Tom: Hayır bayan Sidney. Çıkmanıza gerek yok.
Sidney: Tamam.Herkes başına geleni şerife alnattı.
Tom: Sizin anlattığınız şey Tina Fisherin öldürülme olayına çok benzedi. Tinayı tanıyormusunuz?
Tara: Evet, o bizim arkadaşımızdı.
Mindy: Aynen.
Tom: Tinayı arayan numara gizliydi. Ama Bayan Sam'e arayan numara Amber Freeman'a ait.
Herkes: Ne?!
Jester: Amber kim?
Mindy: Bizi öldürmeye çalışan iki katilden biriydi.
Chad: Amber ölmedimi?
Mindy: Evet öldü. Amberi direkt Tara öldürmüştü.
Sam: Başka bildiğiniz bir şey varmı, Şerif bey?
Tom: Henüz yok.
Şerif ifade almayı bitirib odadan çıktı.