Herkes yukarı kata çıktığında içeri Tom ve diğer polisler girdi. Hayalet yüz onları görer görmez koşarak kayboldu. Herkes aşağıya indi. Jester eliyle yarasını tutsa da kan akmaya devam ediyordu. Chad, Tara, Alois, Jester ve Mindy koltuğa oturdu. Tom ise Jester için ambulans çağırdı. Bu zaman eve Kirby, Sam ve Sidney geldi.
Tara: Sam!
Sam: İyimisiniz?!
Chad: Evet, iyiyiz.
Mindy: O yine bize saldırdı.
Sidney: Jester, sen yaralandın mı?
Jester: Pek sayılmaz. Zor kurtuldum ondan.
Tara: O...Edward'ı öldürmüş.
Kirby: Aman Tanrım.
Mindy: Ee, şimdi napıcaz?Bu zaman eve Gale gelir.
Herkes: Gale!
Gale: Haberi duyar duymaz buraya geldim.
Sidney: İyi yaptın.
Sam: Hadi gidelim burdan.Herkes o evden çıkar ve Hannah'ın evine gelirler. Chad ise Jesterle birlikte hastaneye giderler.
Hannah evdeydi ve hiç bir şeyden haberi yoktu. Evde oturub resim çiziyordu. Resim çizmek onun hobbisiydi. Bu zaman ise kapı çalınır. Hannah ayağa kalkıp kapıya gider.
Gale: Kızım, sen neden her şeyden habersizsin?
Hannah: A-Anne?!Herkes içeri girir.
Gale: Az önce, Aloislerin evinden geliyoruz ve Hayalet yüz onlara saldırdı.
Sidney: Tamam, Gale. Sinirlenme kıza. Belli ki gazeteciliğe yeni başlamış.
Mindy: Katili nasıl yakalıycaz?
Sidney: Hannah'ın evi uymaz benim fikrimce.
Gale: Aynen.
Hannah: Neden bahsediyorsunuz?
Sidney: Katile tuzak kurmayı planlıyoruz.
Gale: Benim evim bu lanet kasabada değil.
Mindy: Ben bir tanıyorum.
Sidney: Neresi?
Mindy: Chad'ın dediğine göre Jester'in evi çok büyük ve tuzak kurmak için çok iyi bir yer.
Kirby: Peki nerde onun evi?
Mindy: Bilmiyorum. Ama bu kasabada.
Gale: O zaman yarın konuşuruz bunu.Biraz sonra herkes toplu şekilde uyur.
Yarın erkenden herkes uykudan uyanır ve biraz sonra hastaneye gitmek için dışarıya çıkarlar. Onlar dışarıya çıktığında kameraman Jack Hannah'ya yakınlaşır.Jack: Hey Hannah, ben gelmiyormuyum?
Gale: Bu kim?
Hannah: Tanıştırıyım. Bu Jack. O bir kameraman.
Jack: Merhaba :)
Gale: Merhaba.
Jack: Hannah, ben de mi geliyorum?
Hannah: Henüz değil. Ben seni ararım.
Jack: Tamam.***
Tom: Bence biraz da yatsan iyi olur.
Jester: Hayır, Tom. Ben gerçekten iyiyim.
Chad: Eminmisin, Jess?
Jester: Evet, dostum.
Tom: Ben şimdi geliyorum.
Chad: Tamam.Tom odadan çıkar.
Chad: Dün bu hastanede 2 polis öldürüldü.
Jester: Malesef.
Chad: Sence sırada ki kim?
Jester: Bilmiyorum.Bu zaman içeri Sam, Sidney, Gale, Mindy, Kirby, Alois ve Tara girir.
Sam: Jess, neden ayağa kalktın?
Jester: Ah, Sam. Lütfen bu soruyu vermeyin artık. Ben gerçekten iyiyim. Bıçak yarası derin değil.
Gale: Dün seninle tanışamadık. Sen Jestersin, dimi?
Jester: Evet, Ben Jesterim.
Gale: Güzel. Ben de Gale.
Jester: Memnun oldum :)
Gale: Ben de.
Sidney: Jester, Mindy ve Chad'ın dediğine göre senin evin baya büyükmüş.
Jester: Evet?
Mindy: Senin evinde katile tuzak kurucaz.
Jester: Ha öylemi.
Sidney: Olur mu?
Jester: Evet olur. Neden olmasın?
Kirby: Güzel.
Gale: O zaman bu gece başlıyoruz.
Tara: Saat kaçta başlıyoruz?
Sidney: Saat 22:00 olduğunda.Hannah koridorda Tomu gördüğünden odaya girmedi. Tom polis arkadaşıyla konuşuyordu.
Hannah: Selam.
Tom: Selam, Hannah :)
Polis: Ben gidiyim :)Tomun polis arkadaşı gittikten sonra Hannah ile Tom konuşmaya başladılar.
Hannah: Naber?
Tom: İyi, senden?
Hannah: Ben de iyiyim :)
Tom: Güzel.
Hannah: A, bu gün bizimkiler katile tuzak kurucaklar. Sen gelicekmisin?
Tom: Tuzak mı?
Hannah: Evet? Bilmiyormusun?
Tom: Hayır.
Hannah: Bizimkilerin hepsi bir eve toplanıcak ve katili bekliyecekler. Sonra da katili öldürecekler.
Tom: Peki polisler?
Hannah: Polise gerek yok. Ayrıca bu zamana kadar Hayalet yüzlerle olan son meydan savaşında hiç bir polis olmadı. Dewey-den başka...
Tom: Aynen...
Hannah: Sen cevap vermedin ama. Gelicekmisin?
Tom: Evet. Gelicem.
Hannah: Güzel :)