╔══ஓ๑♡๑ஓ══╗
• George •
╚══ஓ๑♡๑ஓ══╝— "George.. Mi a francot csinálsz?" Sóhajtott Karl, miközben a suli felé sétáltunk, én pedig szorosan mögötte mentem.
— "Elbújok a hülye szőke elől." Suttogtam, belemarkolva Karl pulcsijának a hátuljába.
— "Tudod, azt mondod utálod, de majdnem mindig róla beszélsz." Rúgott a bokámba Karl.
— "Csitt! Le fogsz buktatni!" Mondtam halkan, majd valaki hirtelen a nevemet kiáltotta.
— "Georgeeee! Várj!" Vigyorgott Dream amint felénk sétált.
— "Waaa! Átkoktól nem lehet könnyen szabadulni!" Sírtam miközben átöleltem a barátomat, aki szemét forgatva ellökött magától.
Feladtam, mikor Dream végre utolért minket, és a fejemet fogva meredtem rá.
— "Folyton zaklatsz..." Sóhajtottam, beletörődve, hogy most a nyakamon lesz ez az idegesítő démon.
— "Milyen kis ingerlékeny vagy! Cuki!" Simogatta meg a fejemet egy nagy mosollyal a szőke, én pedig ismét a hányás határán voltam.
A karomba kapaszkodva sétált velem az egyetemig Dream, Karl pedig pár lépéssel előttünk vihogott és csúfolódott a kényelmetlen helyzetemen.
Szadista szemét!
~~~
Ebédszünet lett, és még mielőtt letámadott volna Dream, a mosdóba futottam.
Egy megkönnyebbült sóhajjal zárkóztam be, majd telefonoztam pár percet.
Ezután kinyitottam az ajtót, de amint kiléptem, Dream már ott állt egy vigyorral. Mi a franc?
— "Ide is követsz? Beteg!" Öklendeztem, undorodott pillantásokat vetve rá.
— "Igazából... Csak mondani akartam valamit!" Tette a mellkasára a kezét a szőke, én pedig felemeltem a szemöldökömet.
— "Igen?"
— "George! Kössünk alkut!"
Oldalra döntöttem a fejemet, és keresztbetett karokkal néztem rá.
— "Miféle alkut?"
— "Járj velem az első félévig, és ha nem szeretsz belém ez idő alatt, örökre leszállok rólad!" Tette össze a kezeit Dream.
A szemeim nagyra nyitódtak, és egy ideig nem tudtam megszólalni, csak bután pislogtam.
Mikor átgondoltam, egy vigyor keletkezett az arcomon, és hangosan nevetni kezdtem.
Haha! Idióta barom! Biztos, hogy nem fog megtetszeni nekem egy félév alatt! Végre megszabadulok tőle!
— "Rendben." Nyújtottam ki a kezem, de mielőtt Dream megrázta volna, elhúztam. "De persze.. Lesznek szabályok." Folytattam.
— "Oh, oké. Menjünk el egy kávézóba megbeszélni!" Mosolygott lelkesen, mire csak megráztam a fejemet.
— "Elég gyorsan hozol döntéseket.."
Morogtam, de végül beleegyeztem.~~~
Ez a lökött elég komolyan vette ezt az egészet. Egy laptoppal az ölében ült velem szemben a kávézóban, kedvesen mosolyogva.
— "Tehát! Három szabályt hozok én, és te is hozhatsz hármat. Oké?" Tettem keresztbe a karjaimat.
— "Értem!"
— "Első szabály! Semmi intimitás, még szájra csók sem." Szögeztem le, Dream egy csalódott sóhajjal pötyögte be a laptopjába.
— "Szigorú vagy.." Motyogta.
— "Második szabály! Mindig kérj engedélyt mielőtt megérintesz. És az utolsó szabály, ne mondd el senkinek ezt a dolgot. Ez azt jelenti, hogy emberek előtt nem csinálhatsz semmit, rendben?"
Kérdeztem, Dream pedig egy ideig méregetett majd egy kis mosollyal az ajkán bólintott.
— "Rendben. Jöhetnek az én szabályaim?" Döntötte oldalra a fejét, a mosolya egy vigyorrá szélesedett.
— "Hajrá." Morogtam.
— "Első szabály! Minden héten legalább háromszor elviszlek randizni." Pillogott ártatlanul, de én grimaszolni kezdtem.
— "Cseszd meg."
— "Második szabály! Nem rázhatsz le akaratosan, soha. Mindig válaszolnod kell az üzeneteimre is." Magyarázott büszkén, de számomra ez csak egyre rosszabb lett.
— "Pszichopata."
— "Végül... Ne szegd meg a szabályokat. Vagy sosem szállok le rólad." Az arca elkomorodott amitől kirázott a hideg.
— "Ugh, persze persze. Értem." Forgattam meg a szemeimet és sóhajtottam.
Dream a kezét nyújtotta felém, én pedig kissé hezitálva, de megráztam azt.
Kérlek, ne bánjam meg ezt!
~~~
Ha tetszett ez a rész, kérlek nyomj egy csillagot! ⭐️
Igyekszem a részekkel.
Sziasztook<33