Koreli

16 0 0
                                    

Yine hersabahki o lanet alarmın sesiyle uyandım. Saat 7:30 neyse hızlıca hazırlanırsam okula yetişirim. Bu arada okulumun adı Sönmez Koleji. Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim dolabımdan siyah eteğimle siyah yarım gömleğimi giydim .okulda sivil giyinmene izin veriyorlar zaten vermeseler bile ben yine sivil giderdim. Hemen saçlarımı düzleştirip parlatıcımı sürdüm ve dünkü siyah çantamı alarak aşağı indim ve okula gittim. Okulun bahçesinden içeri girip sıra olan öğrencilerin arasına girdim galiba müdür konuşma yapacaktı.Yan gözle yan tarafımızdaki sınıfa baktım ve aynı korelilere benzeyen bi çocukla göz göze geldim. Ters ters bakmaya başladı hemen gözlerimi kaçırıp önüme döndüm.Tekrardan baktığımda piç smile gülüşüyle karşı karşıya geldim. Tam bir piç kurusu! ! Müdür konuşmasını bitirdikten sonra yavaş adımlarla sınıfa doğru ilerledim. Sınıftan içeri girer girmez küçük çaplı bi şok geçirdim. Koreli çocukla aynı sınıftayım. Bana boş gözlerle bakmaya başladı bende hemen gözlerimi kaçırıp pencere kenarı en arka sıraya oturdum. Ve hocanın gelmesiyle ayağa kalktık. Tabi bir kişi hariç Koreli çocuk hiç istifini bozmadan oturmaya devam etti. Hoca gördü ama hiçbişey demedi. Özel okul değil mi mk. Teneffüs zili çaldığında yavaş adımlarla kantine doğru yürüdüm ve bi kahve alıp okulun arka tarafına gittim. Yalnızlığı seviyorum. Bi ağacın gövdesine yaslandıktan sonra kahvemden bi yudum aldım . Daha sonra gördüklerimle şok oldum. Koreli çocuk duvar kenarında bi kızla yiyişiyordu. Lanet olsun kalbim neden acıyor .yoksaaa... yok canım ben bu piç kurusundan hoşlanıyor olamam. Hemen ayağa kalktım ve tekrar baktığımda göz göze geldik yine boş gözlerle bakıyordu. Hemen önüme dönüp hızlı adımlarla okula girdim. Müdür ün odasına gidip izin kağıdı alıp evin yolunu tuttum. Tabi giderken sigara ve Nescafe almayı unutmadım. Eve girince gözlerime inanamadım annem bi adamla salonun ortasında yiyişiyordu. Beni görünce hemen ayağa kalktı sürtük.
+ Ece kızım açıklayabilirim
-Ne açıklicaksın lan ne !!! Lanet olsun annem olduğun güne. Senden nefret ediyorum.
Koşarak odama çıktım. Kapıyı kilitleyip annemin nasıl böyle bişey yapacağını düşündüm. Daha sonra aldığım sigaradan bi tane çıkarıp içmeye başladım. Derin bir nefes alıp neden bunların hep benim başıma geldiğini düşündüm.sigaramın bittiğini anlayınca söndürdüm. Ve 2 tane antidepresan içip kendimi uykunun kollarına teslim ettim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

acıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin