Dit -dit -dit -dit
Sabah herzamanki gibi yine o lanet alarmın sesiyle uyandım. Saat daha 7 neyse bi 5 dk daha uyuyayım.(1 saat sonra )
-Ece kalk artık ! İlk günden okula geç kalacaksın.
+siktir saat 8 olmuş ilk günden geç kalacağım. Lanet olsun ne diye tekrardan uyuduysam .tamam Hadi odadan çıktı bir an önce hazırlanayım.
-tamam kızım çabuk ol .ben bırakırım okula ordanda işe giderim.
+tamamHemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Daha sonra giysi dolabımdan siyah yarım tişörtümle siyah şortumu giyip saçlarima elimde şekil verdim. Okulun ilk günü olduğu için sadece küçük bi defterle kalem alıp siyah küçük çantama koydum. Hemen aşağı inip anneme seslendim.
+ Anneeeeğğ
-Efendim ece
+ben hazırım
+ tamam kızım
Hemen siyah vanslarımı giyip kapıdan çıktım. Ve arabaya bindim .15 dk sonra ..
- görüşürüz kızım dikkat et .fazla geç kalma eve
+ tamam
Okuldan içeri girer girmez tüm gözler bana döndü. Bok var mk hiç mi siyah giyinen insan görmediniz . Bahçedeki topluluğa doğru ilerledim galiba müdür konuşma yapacaktı .Okul hakkında 9.sınıflara bi kaç duyuru yaptıktan sonra hangi öğrencilerin hangi sınıfta olduğunu söyledi. 9-A sınıfındayım. Konuşma bittikten sonra öğrenciler yavaş yavaş sınıflarına dağıldı.Bende yavaş yavaş sınıfa doğru yol aldım. Sınıftan içeri girer girmez tüm gözler bana döndü bok var mk!
Hemen duvar kenarı en arka sıraya geçtim. Daha sonra bayan bi hocanın içeri girmesiyle ayağa kalktık. Galiba sınıf öğretmeni buydu. Daha sonra herkesten sıra sıra kendini tanıtma istedi. Herzamanki sorular işte annen baban ne iş yapıyor nerelisin vs.
İlk olarak sürtük görünümlü bi kız ayağa kalktı adı elifmiş bla bla bla.. banane mk senin hayatından. Sıra bana gelmişti
+"Ece kara" dedi hoca bozuntusu ayağa kaktim.
+kendini tanıt bakalım ececim biraz
Ececim miş miş o mişleri götüne sokacam birazdan haberi yok
-Ece kara deyip yerime oturdum hoca biraz şaşkınlık ve sinir karışımlı bi sesle
+ adını ve soyadını bizde biliyoruz sana kendinden bahset dedim
Derin bir nefes alıp gözlerimi açıp kapattım bu kadın gerçekten de beni sinir ediyordu neyse daha fazla uğraşmamak için birazda olsa kendimi tanıtayım
- ece kara .annem doktor babam öldü istanbulluyum. Deyip yerime oturdum.
Daha fazla bilgi vermek istemedim. Üstelik pek konuşmayı da sevmem. Diğer derslerde hocaların kendini tanıtmasıyla vs.geçti çıkış zili çalınca hızlı bi şekilde sınıftan çıktım. Daha sonra adımlarımı yavaşlatıp okulun arka sokağindaki marketten bi sigara alıp içe içe evin yolunu tuttum.bi 20 dk sonra eve gelmiştim. Hemen yukarı çıkıp kısa bi duş alıp çıktım. Antidepresanlarımdan ağzima bi tane atıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim ..