4.

82 5 1
                                    

Am terminat de făcut aia, iar după ne-am sărutat.
D: Vaiiii.. Te-ai protejat?!
T: Nu..
Eu eram toată panicată, nu știam ce să fac.
T: Heyy iubire am glumittt
Și a început să râdă.
D: Uff ce bine..
Noi doi eram goli, și eu eram pe el.
Deodată intră Bill cu Marisa în camera.
T: DOAMNE NU STITI SĂ BATETI LA USA?!
Marisa se holba la noi doi, iar după se uită la Bill și își mușcă buzele.
B: Uhm- scuze?
Am vazut cum Bill se uita la fundul meu, dar nu am spus nimic.
M: Facem și noi Bill?
D&T: Aici?!
M: În 4 :)
D: Doamne ferește, ai înnebunit?
M: Ce are? :)
B: Haii baaa
T: Ce spui iubire?
D: Hmm.. Hai veniți..
Marisa a început să zâmbească malefic, iar după l-a luat pe Bill de mână și s-au pus lângă noi, iar dupa au început să se sărute.
Eu cu Tom am facut la fel, iar după m-am pus pe p*la lui.
Am inceput sa il calaresc.
D: Uhhh Tommyy
Bill se uita satisfacut la mine, iar după a dezbracat-o pe Marisa. Și Marisa avea forme, seamănă cu mine :)
Marisa a făcut o mișcare, de acum ea era pe Bill.
Ea i-a dat jos blugii iar după tricoul, iar eu cureaua. Tom nu avea nicio treabă, pur și simplu se uita la sânii mei, și îmi dădea palme la cur.
Marisa i-a dat jos boxerii lui Bill, iar după eu cu ea am rămas șocate la cat de mare era.
Marisa i-a luat-o în gura direct, iar dupa Marisa s-a pus pe p*la lui și a început să îl călărească cum am facut eu cu Tom.
Marisa încă nu i-a văzut-o pe a lui Tom, deoarece eu sunt pe a lui și mna.
Nu prea îmi convine să facem asta în 4, dar în fine, nu mai spun nimic..
Bill se juca cu sânii Marisei, iar după a început să se împingă în ea.
Tom m-a luat pe sus, și m-a pus într-o poziție buna pentru mine și pentru el.
Și a început. Agresiv, cu palme la cur.
Bill o făcea foarte rapid, la fel ca Tom.
M: Uh-h-h Bi-llyyy
B: Tom, könnte ich Didi ficken?
T: Ja, nur damit du weißt, dass ich Marisa nicht ficken will, sie könnte mir nur einen blasen.
B: Ok.
D: Huhhh? Mai pee rom-ma-naaa
T: Hai iubire, acum te va așa, Bill.
D: Okay.
Tom iese din mine, iar eu ma duc la Bill zambind.
Marisa s-a dus către Tom.
T: A da, să știi că mie mai mult îmi place când cineva mi-o suge.. Nu prea îmi place sa fut..
Asta o fost o minciuna.. La el defapt e invers. Cred ca a uitat ca eu știu germană..
B: Ce sexy esti..
Mi-a șoptit.
D: Și tu ești :)
I-am șoptit înapoi.
Marisa i-o sugea a lui Tom, dar după cum se vede, lui Tom nu prea îi place.. Nu și-a lăsat deloc capul pe spate..
Marisa nu a observat deci e ok.
Bill era deja în mine. K face fix la fel ca Tom. Păi normal ca o face, sunt gemeni.
D: Ah-hh
El mărea vitezele încontinuu.
D: Uhhhhh..
Tom mărea vitezele în gura Marisei. Cred ca din cauza gemetelor mele..
B: Uhhh.. Mhhh
Tom mai avea puțin, și cred ca își dădea drumul. Deodata mă ia pe sus Tom, și ma pune în genunchi. Eu încep să i-o sug, iar după își dă drumul în gura mea.
T: Mhhh...
Marisa i-o sugea lui Bill.
B: Mhhh..
Și-a dat și el drumul.
















Heyyyy!💞 Ma scuzați ca în celalalt capitol și ăsta, am facut cu smut, pentru cei care nu vă place așa..
Nu prea am avut idei, așa că am decis să fac așa în capitolul ăsta.

Pupiciii😘😘😘💞💞💞😍💞😘💞😍😍

Just UsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum