Sunt o fată de 19 ani, cu o soră de 18 ani. Eu ma numesc Diana Ross, iar pe sora mea o cheamă Marisa Ross.
Parintii noștri au fost tot timpul abusivi, și au vrut să ne casatoreasca cu o mafie foarte bogată. Pe mine voia să ma dea unui baiat de 20 de ani, pe nume Tom, iar pe Marisa lui Bill, care este geamanul lui Tom.
Mama: Abia astept sa scap de voi! Niciodată nu v-am vrut!
Tata: După ce veti pleca, vom avea zeci de mii de bani..! Abia astept!
Mama a început să râdă cu tata, de noi.
Mama, tata: SUNTETI UN NIMIC!
Marisa a început să plângă. Totusi, ea e mai mică decât mine cu un an, si este mai sensibila. Eu eram mai puternica, dacă plangeam, nu o faceam în fața parintilor mei, ci în fața sorei mele. Tot timpul am avut incredere una în alta. Niciodată nu ne-am lăsat singure la greu.*Skiptime 10 ore*
Se facuse ora 06:34. Eu așa ma trezesc, de dimineață. Marisa încă dormea. O voi trezi pe la 07:10.
Ma duc jos, și îi vad ca de obicei pe parintii mei pe jos, cu sticle de vodca în mână. Îi trezesc, și îi trimit în camera lor. Azi era ziua în care ne dadeau acelor băieți. Din câte am auzit, mai sunt încă doi băieți, care au iubite deja.
Ma duc în baie si ma spal pe fața, iar după ma imbrac:
După ce m-am îmbrăcat, m-am dus la sora mea si am trezit-o.
Noi nu mai mergeam la liceu, deoarece nu aveam destui bani. Eu eram ca o mamă aici, tot timpul i-am hrănit pe părinții mei și pe sora mea, i-am ingrijit, îi trezeam eu, eu le faceam pe toate.
La ora 18:00 vor veni cei doi baieti la noi. Nu prea aveam o casă wow, dar era ingrijita.. De mine.
În fine, se facuse ora 08:54.
Nu stiu când a trecut așa de repede timpul, dar na.
Nu prea eram pregatita de o casatorie fix la anii astia.. Dar.. Nu am ce sa fac..
Sora mea a plâns toată noaptea, totusi, la 18 ani sa te casatoresti? Nu prea mi se pare corect..
Aud niște pași, cum coboară jos.
Era mama.
Mama: AZI SCAP ÎNSFÂRȘIT DE VOI! ABIA ASTEPT!
Și a început să râdă.
A coborât și tata jos.
Tata: Neata! Azi scapam insfarsit de voi două.. Ne-ați stricat toată viața!
Am vazut cum Marisa voia să plângă, dar de data asta a fost puternica.
Eu: Puteti sa va opriți? Am inteles ca nu ne vreti, dar totusi, incetati.
Ei au tacut din gura și au urcat sus.
M: NU ÎI MAI SUPORT! VREAU SA MOR!
Eu: Shhh Mari nu spune așa ceva!
A venit la mine si m-a luat în brațe. Am luat-o înapoi, iar după am urcat sus și ne-am pus la somn. Va intrebati de ce ne-am pus la somn, nu? Pai.. Nu am dormit toată noaptea eu cu ea.. Ne-am gândit și am plâns amandoua incontinuu.
Aveam ochii foarte roșii, la fel și Marisa.*Skiptime 8 ore*
Eu m-am trezit inaintea lui Marisa, ca tot timpul. Ma uit la ceas si vad ca era ora.. 17:21?!
O trezesc repede pe Marisa, iar după ma imbrac.