1.kapitola- New school year,new life

27 2 2
                                    

Zobudila som sa na krik mojej mami:„ Y/n vstávaj! Zmeškáš prvý deň školy." Prevrátila som s očami a vstala. Prezliekla som sa do uniformy a išla som do kuchyne. „Dobré ráno mami." Povedala som. „Dobré ránko. Y/n dnes pôjdeš do školy pešo, otec musel ísť na misiu liečiť ľudí a Dianu do školy neberieš, v noci mala horúčky." Povedala mama a odišla do izby. Vzala som si toast a odišla do školy. Stredná škola UA je najlepšia škola pre superhrdinov a prijali ma celkom okamžite. Moja trieda je 1A a triednym mi je Aizawa Shota (dobrý priateľ mojich rodičov). Prišla som do triedy a nastalo hrobové ticho. Všetci na mňa civeli a prišlo mi trápne. Po chvíli som sa ale spamätala a sadla som si do voľnej lavice pred nejakým blondiakom. Potom som si uvedomila prečo vlastne na mňa civeli- mala som rozprestrené krídla *do čerta!* Povedala som si a stiahla som ich. Po chvíli prišla za mnou jedna baba- bola celá ružová a mala žlté rohy. „Ahoj! Ja som Ashido Mina." povedala s veľkým úsmevom. Úsmev som jej opätovala a povedala:„Ahoj Mina. Ja som Y/n Kameko." zrazu niekto zvrieskol: „ TY SI Z RODINY KAMEKO?!? TEJ RODINY PRO HRDINOV?!?" Otočila som sa a uvidela som chlapca s veľmi zelenými vlasmi ktorý na mňa civel ako keby som vyhrala majstrovstvá sveta vo futbale. „ H-hej to je moja rodina." povedala som. Bolo to veľmi nepríjemné keď zrazu vytiahol zošit a pýtal sa ma na schopnosť atď. Povedala som mu že mu to poviem niekedy inokedy a že je to komplikovanejšie než si myslí. Ešte že v tej chvíli prišiel učiteľ a začal rozprávať o tomto školskom roku že to bude náročné atď. Potom nám povedal aby sme sa postavili pred tabuľu a povedali svoje meno, vek a schopnosť. Ten zelenovlasý chlapec sa zrejme dočkal odpovede na moju schopnosť...teda skôr schopnosti. Keď prišiel rad na mňa povedala som:„ Volám sa Y/n Kameko, mám 15 rokov a môj quirk je: lietanie, liečenie, vzbudenie zlých snov, super sila a telekinezia." všetci boli s otvorenými ústami a ja som sa musela začať smiať. No môj smiech niekto prerušil: „ To nieje možné aby si mala toľko schopností! Čo si mutant?! Ak si myslíš že si vtipná tak si iba trápna!". Bol to ten blondiak menom Bakugo Katsuki. Jeho schopnosť bola výbuch. Je to dosť silná schopnosť ale zrejme mi závidel. Aj tak ma to poriadne nasralo a využila som svoju telekineziu a vzbudenie zlých snov. Vyzeral akoby bol v štranze. Učiteľ na mňa zakričal:„ Y/n dosť! Obidvaja ste po škole!"

Počas obednej prestávky ku mne prišla Mina Kirishima Denki a Sero. „ Čaute ľudia!" povedala som. „ Ahoj Y/n! Počuj tie tvoje schopnosti sú úžasné aj keď sme nevideli ešte všetky.....ale mala by si sa začať báť." povedala Mina. „ Má pravdu, Bakugo ťa zabije haha." dodal Kirishima ktorý to bral s vtipom a upokojil Minu že Bakugo nieje až taký hrozný ale že mi začne určite nadávať. „ Vy myslíte že sa ho bojím? Veď je to taký kokot. Ani sa poriadne nevie brániť! Mňa nevystraší."

Toto je môj prvý príbeh ktorý som zverejnila a dúfam že sa vám bude páčiť. Budem sa snažiť Pridávať kapitoli ako to len pôjde 😄❤️😄❤️

Bakugo x y/n (story of love and secrets)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon