baslik gerekiyomus amk yayinlamak icin

46 3 3
                                    

Ayşe yine uyanmisti.

hergun uyanmaktan tum içtenliğiyle nefret ediyordu,neden bu hayatı yasiyordu amk,daha guzelleri varken,neyse herhalde şükür etmek gerekiyor yine de🤷‍♀️ diyip geçiyordu.

sanki cok guzel bir hayato varmiscasina lgs basina bela olarak gelmisti ve ailesine gore en az 430 ustu almaliydi,evet belki lgsyi gozunde abartiyordu ama ayse gibi amk mali biri icin soru çözmek bile zordu

her sabahki gibi kahvaltısıni yaptiktan sonra bicir bicir giyinip okuluna yurumeye basladi,yolda arkadaslarina selam veriyor ve onlarla birlikte gidiyordu.

okula gelince yine o makyaj yapmayi bilmeyen sikimsonik ogretmenini gordu ve kalp krizi gecirdi, ta ki merakindan okudugu gay kitabindaki smutu hatirlayana kadar.HERSEY HAVVA'NİN SUCUYDU FİKRİYCE ,HAVVA'YA BxB'Cİ KASAR DİYİP MERAKİNA YENİK DUSUP OKUMUSTU.evet,o gay smutlarini dusunmek bile onun icin tatmin ediciydi..

hatırladığı smutla kendine gelen ayse dersi dinlemeye basladi ta ki azip anasinin amina donene kadar (tenefüste dizi geriye kırıldı) sonraki dersleri de öylesine sıkıcı gecmisti.ona kimse asik degildi.o kime asik,daha dogrusu asik mi? bilinmez. Ona göre erkeklere yaklasmak bile HAARAAAM.(saka)(koyde kapinin onune cikarsa orspu, o ayri konu )

ayse intihar etme planlari yaparken uzi dinleyen bir amk delisiydi,o yuzden bu günde evde sarki dinlerken planlarıni yapmısti,tabii ki de o planları kuzeni havva ile 17 yasinda uygulayacakfi🫂

aksama doğru ders calismaya baslamis ve yeterli oldugunu dusundukten sonfa birakip reels izlemeye baslamisti,aksam saat 7.30 gibi yemek yedi ve yine odasina gecip reels, ders çalışma vb arasi gecis yapip,islerini tamamladiktan sonra etrafi toparlayip bicir bicir geceliklerini giyip dislerini fircalamaya gitti,dislerini de fircaladiktan sonra saat 23.50 gibi uykuya daldi ve boylelikle bombos bir gününü bitirmis oldu.

zenginlerin sıkıcı bir gunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin