Merhaba arkadaslar ilk bolum kisa olabilir. Eksigim var ise yada begenmediyseniz yoruma yazin luften ve eger begendiyseniz oy vermeyide unutmayin ☺. Opuldunuzz.
Merhaba arkadaslar ben Alexandra annem ingliz babam turk oldugu icin adimi Alexandra koymuslar ama butun arkadaslarim turk. Sabah kalktim ve saat 9:08 idi aman tanrim ilk defa bu kadar erken kalkiyordum☺! Ve bugun yaz tatilinin ilk gunu. 12:30 da cesmedeki yazligimiza dogru yol alicaz. Sıkılmayayım diye sila ile whatsapp tan konusmaya karar verdim.
Me: Knk naber ilk defa bu kadar erken kalktim.
Aadfgsa.☺
My friends: Yha kizim ya bu saatte uyandirilirmi? Dha cok erken. Pff.
Me: Kizim uyan biraz gozlerini ac bugun sizin oraya cesmeye geliyorum!!!
My friends: Yha kandirma beni ya saka yapiyosun. Yeme beni.
Me: Yedim yedim bitirdim. Ya kizim ya saka yapmiyorum. Eglenicez denize havuza gircez parti yapcaz dusunsenee!
My friends: He ii tm. Bu ara soyliyim burada tas bi cocuk var. Adi Kaancan gobek adi ise Enescan.
Me: Knk o zaman ben 1 saate orda olurum.
My friends: Tmm bb knk ben daha uyucam. Zz zz.
Me: Ok bb. Uykucu sirinn :P
Yazar Notu: İlk bolum oldugu icin biraz kisa oldu kusura bakmayin. Diger bolumleri daha uzun yazicam. Simdilik bu kadar opuldunuzzz.☺