Yirmi Sekiz (m)

685 38 9
                                    

Lisa's pov

Evlilik teklifimin ardından ertesi gün, vakit kaybetmeden hastaneye gittik ve Jennie'nin hamile olduğu onayını aldık...

O günden beri ilk ultrason görüntülerimizi sürekli yanımda taşıyıp arada okşuyor, öpüyor ve duygulanıyordum...

Yaşadıklarımız rüya gibiydi... Tam bir ay içerisinde evimizi, eşyalarımızı ve düğün organizasyonumuzu yaptırmıştık...

Jennie'nin ailesiyle alelacele tanışıp gözlerine girmeye çalıştıktan sonra, peri masallarını aratmayan şatafatlı bir düğünle nihayet dünyaevine girdik...

Önceden ayarladığım için, şu an karımla birlikte Tayland'ın güzel bir tatil  beldesinin temiz sularında, yatımızın güvertesinde güneşleniyor ve balayımızın tadını çıkarıyorduk...

Göğsümde uzanırken yanındaki tabaktan bir tane üzüm kopararak ağzıma uzattı. Gülümseyerek ikramını aldım. Çiğneyip yuttuğumda, eline bir dilim ananas alarak ısırdı ve ardından bana uzattı. Ben de aynı şekilde ısırık aldıktan sonra bu sefer de çileği ısırdı ve yüzüme yaklaşarak, ısırdığı çileğin suyunu dudaklarıma sürdü. Hasır şapkası ve siyah güneş gözlüğü her ne kadar güzel yüzünü kapatsa da, yine de yaramaz yüz ifadesini görebiliyordum...

Dudaklarıma sürdüğü çilek suyunu sanki rujmuş gibi dağıttığımda, eline doğru uzanarak çileği ağzıma aldım ve beklemeden dudaklarına kapandım.

Başta şaşırsa da, sonrasında yanaklarımı kavrayarak karşılık vermeye başladı. Sonrasında yavaşça kucağıma çıkarak sürtündü.

O an inlediğim için ayrılmak zorunda kaldık.

Tahrik olmuştum...

Güneş gözlüğünü ve hasır şapkasını çıkardığında, arzuyla dolup taşan gözlerinin içine baktım ve sertçe yutkunarak kalçalarını sıktım. Ardından kendi gözlüğümü de çıkararak dikkatlice yerimden doğruldum ve karımı kucağımdan indirmeden, yatak odasına doğru ilerledim.

Yatağın ucuna oturduğumda, gülümseyerek alt dudağını dişledi. Ardından omuzlarımdaki ince gömleği sıyırıp yerle buluşturdu. Ona yardımcı olmak adına, hemen bikini üstümü kendim çıkardım. O da boynundan bikini askısını çıkardığı sırada, sırtındaki ipleri çözdüm.

Artık ikimizin de üst bedeni çıplaktı...

Ellerim direkt göğüslerine giderken, avuç içlerimde tomurcuklarını hisseder hissetmez sırıttım.

Her an tahrik olması hoşuma gidiyordu...

Dudaklarına uzandığımda eğildi ve öpmeye başladı. Bir yandan öpüşüp bir yandan göğüsleriyle ilgilendiğim için, ağzıma doğru kısıkça inliyor ve beni daha fazla tahrik ediyordu...

Dudaklarımızı ayırmadan ağırlığını üzerime verdi ve yatağa uzanmamı sağladı. Fakat aynı zamanda kasıklarıma sertçe sürtünmeye başlamıştı...

Hareketi sayesinde yüksek sesle inlemiştim. Bunu yaptığım sırada, açılan ağzımdan faydalanmak istercesine alt dudağımı ısırdı. Ben de kalçalarını sertçe sıktım ve benimle birlikte inlemesini sağladım.

Dudaklarımdan ayrılmadan, sanki merdiven iner gibi çeneme, oradan gırtlağıma, oradan köprücüklerime derken en son boynuma geçti ve şehvetle ıslak öpücüklerini sıralamaya başladı...

Göğüslerimiz birbirine değdikçe daha çok tahrik oluyor ve eşimin sıcak tenime değen ıslak dudaklarıyla âdeta mest oluyordum...

Boynumla işi bittikten sonra, bu sefer de göğüslerime yönelerek ilgilenmeye başladı.

Tıpkı bir kedi yavrusu gibi tomurcuklarımı emerken, aynı zamanda kasıklarıma sürtünerek mırıldanmayı ihmal etmiyordu...

Ereksiyonumun giderek sızladığını hissedince, belinden tutarak yerlerimizi değiştirdim. Şaşkınlıkla yüzüme baktığında ise sinsice sırıttım ve ağırlığımı üzerine vermeden, yataktan destek alarak eğilip dudaklarından öptüm.

Ardından bikinisinin bel kemiğine bağlanmış iplerini yavaşça çözdüm ve alt parçayı dişlerimle asılarak yere attım.

Heyecanlanmıştı...

Kıkırdadığı sırada kalçalarını kavradım ve daha fazla eğilerek, birkaç kez bacak içlerinden öptüm. Sonrasında ise dudaklarımı, ıslanmış cennetine doğru kaydırarak ağzıma aldım.

O an kasılarak inlemişti. Sakin olması için bir elimle kasıklarından karnına doğru üst vücudunu okşadım ve hazinemle öpüşmeye başladım...

Dudaklarımdan çıkan ıslak sesler ve eşimin kısık inlemeleri, odayı tamamen dolduruyordu...

Bir süre sonra içine girdim ve ıslak duvarlarına doğru sert dil darbeleriyle dokundum.

Kıvranıyordu...

Saçlarıma sıkıca tutunarak inledi:

J: L-lisa !

Geri çekilerek cennetimin kapısına yumuşak bir öpücük bıraktım. Ardından deniz şortumu çıkartıp tamamen çıplak bir şekilde yatağa uzandım ve eşimi, ellerinden tuttuğum gibi üzerime çıkmasını sağladım.

Hamile olduğu için, üzerine uzanmak istemiyordum. Zaten bebek doğana kadar en sağlıklı sevişme pozisyonlarını tercih etmemiz gerekiyordu...

(Çok düşünceli ve tatlısın 🥰 ama çocuğun her türlü 5 kilometrelik doğal gaz hattı borusunu görecek ve psikolojisi bozulacak 🗿)

Kucağıma oturduğu ilk an, ellerini karnıma yasladı ve alt dudağını dişleyerek penisimin üzerinde sürtünmeye başladı...

Islaklığı kasıklarım boyunca dağılırken, yüz ifadesine bakarak sertçe yutkundum...

Daha fazla ereksiyon ağrısı çekmek istemedim ve güzelimi hafifçe havalandırdıktan sonra, yavaşça içine girdim.

Dişlerini sıkıp kollarıma tutunmuştu... Canı yansın istemediğim için, hiç beklemeden dikkatlice hareketlendim.
Saniyeler içinde mimikleri yumuşamış ve kısık sesle zevk içinde inlemeye başlamıştı...

Fazla hızlanamazdım. Çünkü bebeğimize zarar gelsin istemiyordum...

Tempomu hafif arttırdığım sırada, tırnaklarını kollarıma geçirdiği için aynı anda inlemiştik.

Bedenlerimizden çıkan ıslak ve kirli sesler eşliğinde inliyor, göz teması kuruyor ve birbirimize dokunuyorduk...

Tanrım, hızlanmak istiyorum ama yapamam...

Kollarıma tutunduğu ellerine uzandım ve avuçlarımızı birleştirerek birbirine kenetledim...

Gözlerimin içine ağlayacakmış gibi bakıyor, yalvaran bir ses tonuyla inliyor ve alt bedenini kasıklarıma doğru arsızca itiyordu.

Onu böyle izlerken sertleşmemek imkânsızdı ama bebeğimize yazık olurdu...

Her ne kadar zorlansam da, gel gitlerimi orta hızda tutmaya gayret ediyordum...

Bir süre sonra ikimizin de vücudu kasıldı. Belli ki aynı anda rahatlayacağız...

Yutkunduğum sırada bacaklarım titredi. Derin bir nefes aldım ve mırıldanan güzelimin belini kavrayarak, biraz daha hızlandım. O sırada mırıltısı yüksek sesli bir inlemeye dönüştüğünde, kendimi rahat bırakıp ben de inledim ve güzelimin içine doğru geldim.

Sıcak vücut sıvım içine dağılmaya başladığında, o da göğüslerime tutundu ve çığlık çığlığa kendini bıraktı...

♣♣♣♣♣♣♣

Kudurdum nokta kom

To Protect You +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin