𝖢𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 1: 𝖱𝗈𝖼𝗄𝗒 𝖲𝗍𝖺𝗋𝗍

175 8 0
                                    


287 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌

𝖠𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗌𝗍𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗂𝗅𝖽𝗂𝗇𝗀, 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝖻𝗎𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖺 𝗆𝗂𝗑 𝗈𝖿 𝖺𝗇𝗍𝗂𝖼𝗂𝗉𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗋𝖾𝗉𝗂𝖽𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇. 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗆𝖾𝖾𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗉𝖾𝗋𝗌𝗍𝖺𝗋 𝖽𝗎𝗈, 𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗒𝗈𝗎'𝖽 𝖻𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝖺𝗇 𝖺𝗌𝗌𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍. 𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗅𝖾𝗏𝖺𝗍𝗈𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗎𝗍𝗍𝗈𝗇. 𝖥𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋𝗌 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝖺 𝗀𝗈𝗅𝖽 𝖼𝗈𝗅𝗈𝗋𝖾𝖽  𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾𝗌, "𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋". 𝖲𝗈𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍𝗅𝗒 𝗈𝖻𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆.  𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗈𝗇𝗀, 𝗐𝖺𝗏𝗒 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗇 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗌𝗍𝗒𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗁𝗂𝗀𝗁 𝗉𝗈𝗇𝗒𝗍𝖺𝗂𝗅, 𝖺𝗇𝖽 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗇 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗀𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗊𝗎𝗂𝖿𝖿, 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝖾𝗒𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖼𝗋𝗂𝗍𝗂𝖼𝖺𝗅 𝗀𝖺𝗓𝖾. 𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒-𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗌𝗄𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗂𝗊𝗎𝖾 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗎𝗉 𝖺𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗌𝗍𝗋𝗂𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾. 𝖸𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝖻𝗎𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝗋𝖾𝗌𝖾𝗇𝖼𝖾. 

"𝖴𝗆, 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒. 𝖨'𝗆-" 

"𝖠𝗁, 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗐 𝖺𝗌𝗌𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍," 𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗁𝖾𝗋 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝗄𝖾𝗉𝗍𝗂𝖼𝗂𝗌𝗆. "𝖶𝖾'𝗅𝗅 𝗌𝖾𝖾 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗈𝗎𝗋 𝗅𝖾𝗏𝖾𝗅 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇."

"𝖸𝖾𝖺𝗁, 𝗐𝖾'𝗏𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗌𝗌𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍𝗌 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈. 𝖫𝖾𝗍'𝗌 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗇𝗈𝗍 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖽𝗂𝗌𝖺𝗉𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝗆𝖾𝗇𝗍."  𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋 𝖼𝗁𝗂𝗆𝖾𝖽 𝗂𝗇, 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗈𝗇𝖾 𝗅𝖺𝖼𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗌𝖺𝗋𝖼𝖺𝗌𝗆.

𝖳𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗌𝗍𝗎𝗇𝗀, 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗋𝗂𝗅𝗒 𝗌𝗉𝖾𝖾𝖼𝗁𝗅𝖾𝗌𝗌. 𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽. 𝖸𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗇𝖾𝖾𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗃𝗈𝖻. 𝖨𝖿 𝗂𝗍 𝗐𝖾𝗋𝖾𝗇'𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖽𝖾𝖼𝗂𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗉𝖾𝗋𝗎𝗌𝖾 𝖼𝗈𝗌𝗆𝖾𝗍𝗂𝖼 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖾𝖻𝗍. 𝖸𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝖽𝖾𝖺𝗅 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖺𝗍𝗍𝗂𝗍𝗎𝖽𝖾𝗌, 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗒 𝗂𝗌 𝖺𝗆𝖺𝗓𝗂𝗇𝗀.   𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋 𝖾𝗑𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗀𝗅𝖺𝗇𝖼𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝖾𝖾𝗆𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗃𝗎𝖽𝗀𝗆𝖾𝗇𝗍𝖺𝗅. 

"𝖶𝖾'𝗅𝗅 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗇𝖼𝖾. 𝖡𝗎𝗍 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋, 𝗐𝖾 𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇." 𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝖿𝗂𝗑𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝖺𝗌𝖼𝖺𝗋𝖺.

𝖠𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍, 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖺𝗌𝗌𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍. 𝖫𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐, 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗋𝗈𝖼𝗄𝗒 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀...𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀.

𝘐𝘯 𝘔𝘰𝘶𝘯𝘵 𝘙𝘢𝘨𝘦𝘰𝘶𝘴 - 𝘝𝘦𝘭𝘷𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘝𝘦𝘯𝘦𝘦𝘳Where stories live. Discover now