𝖢𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 7: 𝖥𝖺𝗍𝗂𝗀𝗎𝖾

69 4 1
                                    


299 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌
-

𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗐𝖾𝖾𝗄 𝗈𝖿 𝗇𝗈𝗇-𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗏𝗂𝖾𝗐𝗌, 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖾𝗋𝖿𝗈𝗋𝗆𝖺𝗇𝖼𝖾𝗌, 𝖾𝗑𝗁𝖺𝗎𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗋𝖾𝖾𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎. 𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍 𝗀𝗈-𝗀𝗈-𝗀𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖾𝗐 𝗅𝗂𝖿𝖾, 𝗐𝗁𝗈 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋'𝗌 𝗌𝖼𝗁𝖾𝖽𝗎𝗅𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝖽𝖾𝗆𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀.. 𝖠 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗌-𝗎𝗉 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗇𝗂𝖼𝖾. 𝖸𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗆𝖺𝗇𝖺𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒 𝗐𝖾𝗅𝗅, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝗍𝗂𝗀𝗎𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝗁𝗒𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒. 

𝖠𝗌 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝖽𝖺𝗒 𝗉𝖺𝗌𝗌𝖾𝖽, 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗅𝗈𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝖺𝖼𝖾. 𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗋𝖾𝖽𝗇𝖾𝗌𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁. 

𝖠𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗒𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆 𝗋𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝖺𝗋𝗌, 𝗆𝗂𝗇𝗀𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗋𝗈𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖺𝗂𝗇 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽. 𝖶𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗀𝗋𝗈𝖺𝗇, 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝖻𝗈𝗍𝗍𝗈𝗇. 𝖳𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗉𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾, 𝗌𝗂𝖼𝗄 𝗈𝗋 𝗇𝗈𝗍. 

𝖸𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗎𝖿𝖿𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗇𝗄. 𝖫𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝗋𝗋𝗈𝗋, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗋𝖾𝖽-𝗋𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝖿𝖿𝗒, 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌 𝖿𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽. 𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋, 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇, 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗁𝗈𝗅𝖽 𝗈𝗇 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗅𝗈𝗇𝗀𝖾𝗋, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗌𝗎𝖻𝖼𝗈𝗇𝗌𝖼𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝖾𝗋𝗍𝗈𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗋𝗍. 

𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇,  𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒. 𝖲𝗁𝖾 𝗀𝗅𝖺𝗇𝖼𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎, 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗌𝗇𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀. "𝖸𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖺 𝗍𝗈𝗍𝖺𝗅 𝗆𝖾𝗌𝗌," 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽. 

𝖢𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽, 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, "𝖶𝗁𝗒 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒? 𝖨'𝗆 𝗌𝗎𝗉𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗀𝖾𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒." 

"𝖠𝗐, 𝗉𝗈𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝖶𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗌𝖺𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗃𝗈𝖻 𝗂𝗌 𝖽𝖾𝗆𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀. 𝖡𝗎𝗍, 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝗒𝗈𝗎... 𝗐𝖾'𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖪𝗂𝖽 𝖱𝗂𝗍𝗓 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗏𝗂𝖾𝗐 𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝗏𝖾𝗌. 𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗇𝖼𝖾, 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁—𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖺𝗉𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗎𝗌, 𝖼𝖺𝗇 𝗐𝖾?" 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗀𝖾𝗇𝗍𝗅𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾. 

"𝖶𝖺𝗂𝗍, 𝗐𝗁𝗈 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗂𝗌 𝖪𝗂𝖽 𝖱𝗂𝗍𝗓, 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒?" 𝖸𝗈𝗎 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.

"𝖸𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖿𝗎𝗇𝗇𝗒," 𝖵𝖾𝗅𝗏𝖾𝗍 𝗌𝖺𝗂𝖽. "𝖠𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒, 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗇𝗈𝗐. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗁𝖺𝗅𝖿𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗋. 

"𝖲𝗍𝖺𝗒 𝖺𝗅𝗂𝗏𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗎𝗌!" 𝖵𝖾𝗇𝖾𝖾𝗋 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝖾𝖽 𝗌𝗁𝗎𝗍. 

𝖸𝗈𝗎 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝖺𝗇𝖼𝖾.

𝘐𝘯 𝘔𝘰𝘶𝘯𝘵 𝘙𝘢𝘨𝘦𝘰𝘶𝘴 - 𝘝𝘦𝘭𝘷𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘝𝘦𝘯𝘦𝘦𝘳Where stories live. Discover now