-Haide odata Ari!!! Întîrzii! a tipat mama din bucatarie
-O clipa! am tipat si am inceput sa alerg ca nebuna in rochia mea de vara si in balerinele bej.
Dupa ce am intrat in bucatarie si am primit un sarut de la mama, am iesit din casa, Lexy întîmpinînduma in masina.
Am închis portiera masinii, aranjîndumi geanta alba pe genunchi, si plecînd spre scoala.
-Hey de ce ai dormit atita? ma întreaba Lexy gonind pe strazi
-Pai nu am putut adormi,ma gindeam la Harry si la sarut, am anuntato iar asta a frînat brusc
-Cind ati reusit sa va sarutati? a tipat ea
-Ieri dupa ce am vorbit cu mama si el a spus ca ma va lua azi de la scoala ca sa pot sa ma pregatesc de testul de la franceza, iam spus totul clar scurt si cuprinzator.
Lexy a pornit masina.
-OoooK , a zîmbit ea în timp ce a oprit masina în parcarea scolii.
-Si tiai facut temele pe azi? a adaugat ea
-Upps credeam ca voi veni mai devreme si le voi face..., am anuntato cu un zîmbet timid
-Patetic tie Ari, a spus ea si ambele neam întreptat spre intrarea în scoala.
************************************************************************
-Nu mai suport algebra avansată ! am oftat către Lexy-Crezi ca eu o plac? a șoptit Lexy
Mi-am luat telefonul si l-am pus sub banca.
Un Nou Tweet de la Harry Styles !!!,,Eu lucrez din greu la sala,pentru momentul in care vei vrea sa ne întîlnim"
Am chicotit si i-am răspuns
,,Nici măcar in visurile tale sălbatice "
,,@ArianaGrande , oare voi fi un profesor bun?"
,,Depinde de ce ma vei invata"
Asta a sunat a Flirt curat....
,,E cam ciudat ca imi raspunzi, nu ai acum algebra?"
,,De cînd esti mama mea?!"
Ora a luat sfirsit iar eu abia asteptam ca ultimele 3 lectii sa treaca cit mai repede.
Deci mam gindit sa nu va las in detaliile ultimelor ore si voi sari direct la momentul cind Harry a venit dupa mine.
Am iesit din cladire si lam observat usor in fata masinii sale.Acesta ma privit putin amuzat si mi-a zimbit.
Acum chiar ca am uitat, ne-am sarutat, si probabil va trebui sa discutam despre asta.Daca a facut asta doar fiindca dorea sa stie daca simt ceva pentru Niall!
Am panicat iar zimbetul de pe fata mea sa falsat.
-Hey Ari! A spus Harry si mi-a deschis portiera masinii.
-Hey, am repetat si am intrat in masina.
Am mers vreo 10 minute in tacere , pina ce nu am ajuns la destinatie, casa 1D.
Iesind din masina lam privit tacut, clipind des.
-Pai legat de ce sa intimplat intre noi doi.... A inceput el
-Chiar e greu sati exprimi sentimentele?Voi intelege daca doresti sa uit de sarut. lam oprit.
-Nu! Adica...M'mmm Pai am alta metoda pentru am exprima sentimentele. A soptit Harry si se dadea tot mai aproape si mai aproape pina ce nu am usa la spate.
Sclipirea lui ciudata din ochi ma facea confuza.
-Vrei sa fii iubita mea?
Nu am mai stat pe gindurie si am raspus:-Da te rog.Am zimbit si mam pus in fata lui, iar el sa aplecat. Eram primul nostru sarut adevarat, si plin de pasiune.
Dupa ce ne-am desprins din sarut, Harry a vorbit.
-Sarutul nu fusese la fel de frumos ca suntetul vocii tale atunci cind ai acceptat sa fii prietena mea.
Am zimbit si lam sarutat din nou. Harry luinduma pe sus, astfel eu trebuia sami incolacesc picioarele in jurul abdomenului sau.
Am intrat in casa tot asa, pina ce am ajuns in bucatarie, neintrerupind sarutul.
-Mai bine am merge sus, acesta a sugerat
-Să invatam?
-Da, să invatam
Am intrat usor in camera lui. Si ne-am asezat pe pat.
-Acum va fi si mai complicat! Am spus
-De ce?
-Fiindca ma vei sustrage din a invata pentru testul la Franceza, am ripostat
-O sa incerc sa nu, a chicotit Styles.
Am incercat sa fac un mini test iar Harry ma tot corecta.
-Nu ma mai corecta! Lam impins jucaus
-Dar vad o greseala enorma in test! A tipat Harry si a aratat spre numele meu.
-Care?
-Ar trebui sa fie Ariana Styles . A zimbit Harry iar eu nu am mai rezistat si lam sarutat delicat.
-Stii miine plecam la un interviu si poate daca vrei ai putea merge impreuna cu noi. A sugerat Harry.
-Esti sigur?
-Da!
-Ok atunci vin
-Si vei participa!
-Nu
-Da!!!
-Mai vedem.am chicotit si acesta ma sarutat pe frunte...
CITEȘTI
Changed By Styles
FanfictionAriana Grande-18 ani. Poate oare un baiat ca Harry Styles s-a o schimbe asa usor pe adolescenta ce paseste încrezator spre necunoscut cu baietii 1D de mîna. Niall Horan avînd o pasiune pentru ea. Ea e o fata sofisticata cu o pozitie sociala importan...