Chapter 4 1D house/Kissing Horan

158 10 3
                                    

Ne-am oprit în fata unei case imense, în zona VIP a orasului.
Harry mi-a deschis portiera masinii si ambii ne-am apropiat de usa casei. Harry a sunat la usa si doar în cîteva clipe a deschiso Louis Tomlinson!
-Salut, am spus în timp ce am intrat
Louis parea foarte surprins si în acelasi timp nu.
Am trecut de un mic hol si am intrat în salon unde ochii tuturor s-au atintit pe mine.
-Hey, a spus Harry
-Hey, am repetat
-Buna, s-a bîlbîit Zayn
În timp ce Niall statea cu gura deschisa si popcornul lui a cazut pe jos.
-Ea e Ariana Grande, vam spus de ea, a zîmbit Harry
-A da, buna Ariana, a spus Liam si mi-a dat mîna.
-M-a...bucur s-a te...cunosc , s-a bîlbîit Niall si m-am apropiat sa-l ajut s-a stringa popcornul de pe jos.
-Multumesc m-a descurc, mi-a zîmbit Horan , avea un accent foarte dragut irlandez.
-Pai azi Ari chiuleste de la scoala cu noi deci ce ati vrea s-a facem? a întrebat Harry
-Ok am avut un plan deja, 1)Un film
2)Jocul Adevar sau Provocare
3)Mîncam
4) Cîntam , si cam asa , a spus Liam

Ne-am asezat pe canapea si Zayn a pornit un film, probabil Spiderman.
Eram asezati în urmatoarea ordine.
Zayn , Liam, Louis, Niall , Eu si Harry

În timpul fimului Harry se tot uita pe furis la mine si Niall facea la fel. Nialler sia întins mîna pe dupa spatele meu si m-a cuprins gentil.
L-am atintit cu privirea si el a rosit, a vrut s-a îsi ee mîna si eu m-am uitat la el si am zîmbit.
-E ok, am soptit si el si-a pus mîna înapoi, tragînduma putin mai la el.
Telefonul mi-a bîzîi
Messaj de la Harry
,,Heyyyy"
,,Harry, stai chiar lînga mine "
,,Dar nu e frumos s-a vorbesti în timpul filmului"
Apoi am simtit mîna lui Harry luîndo pe a mea si m-am întors spre el.
Ce de mult am vrut s-a m-a giugiulesc cu el.
Niall si-a luat mîna, asa ca am putut s-a m-a lipesc de Harry, ce m-a îmbratisat.

Filmul s-a terminat si Louis a spus emotionat
-E timpul adevarului si a provocarilor
-Ariana tu esti prima ! a spus Harry
-Ok, aleg adevar
-Ai suporta un sarut ca provocare? a întreabat Louis si Harry a zîmbit, stiind raspunsul
-Voi suporta provocarea ,am oftat, fiindca nu vreau s-a le spun la toti cu cine si cum, adica pentru leas spune...
-Sarutal pe Niall, a spus Louis
-Ce? A întrebat Harry , parea cumva ofensat si confuz
-Adica e o provocare, haide, a insistat Louis
-Ok, am oftat
-Stai ca asta nu e tot, mergeti sus în bae s-a o faceti, a adaugat Louis
M-am sculat si Niall a facut la fel, Harry parea foarte iritat si la ghiontit pe Louis.

Am urcat în bae si Niall m-a privit amuzat.
-Putem s-a nu o facem, nu vor sti, am zîmbit
-O s-a ne mustre contiinta, a zîmbit Niall
-Ok atunci nu am de gînd s-a îmi suport contiinta, am spus si Niall s-a apropiat s-a m-a sarute. Mi-am lipit buzele de ale lui, acesta adîncid sarutul pasionat, buzele lui erau dulci ca mierea si moi ca norii.Parea ca dureaza o vesnicie , am simtit ca eram total conectata la el, ne-am desprins din sarut iar Niall si-a muscat buza.
-Saruti binisor, am spus
Defact saruta perfect.
-Mai jignit, a soptit Niall
-De ce soptesti? am soptit
-Nu stiu, dar si tu o faci, a soptit el
-As putea s-a te mai sarut o data? am întrebat
Acesta nu mi-a raspuns ci doar si-a lipit pentru a doua oara buzele de ale mele, corpului era lipit de al meu si simteam ca voi exploda.
O batae puternica în usa ne-a speriat si lam muscat de buza din greseala....
-Haide jos sau ati început s-a va f****i? a întrebat Louis
-Aaa....da...venim...., am spus si am iesit din bae
Ce am facut? Stiu ca simt ceva puternic pentru Harry dar trebue s-a m-a linistesc, este doar o joaca asai???? Doar o provocare!!!!!

Changed By StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum