Do ložnice vtrhli i ostatní. ,,Ty vole neslyšíte ty poldy, zdrh..." Vyjekl Harry ale zasekl se, když uviděl mě. ,,Proč máš kurva jeho mikinu a proč seš kurva volná!" Křik po mě. ,,Von si tady s ní povídal, zmrd." Zapojil se Louis a poukázal na Nialla.
,,Děláš si prdel! To ty jsi zavolal ty fízly, že jo!" Zase křičel, tak moc, že jsem sebou škubla a z opasku vytáhl zbraň, kterou namířil na Nialla.
,,Harry nemáme čas." Přidal se Liam. ,,Já vím kruva, tak odpověz ne nebo jo!" Křik zase na Nialla a zbraň u posledního slova nabil. ,,Vole víš, že jsem to nechtěl ale poldy jsem kurva nevolal, neměl jsem ani z čeho a navíc jsi nám vzal mobily." Řekl Niall a všichni jsme zaslechli vyražení vchodových dveří.
Harry mě popadl za ruku dal mi zbraň k hlavě a řekl mi jestli jen ceknu, tak to zmáčkne. Pro jistotu mi dal přes pusu ještě ruku a já na souhlas kývla a snažila se zadržet vzlyky. Vyskočili jsme oknem ložnice a běželi jsme do nedalekého lesa.
Harryho pohled...
Ani nevím, proč to dělám, proč jí sebou táhnu ale něco mě k ní pojí. Má kurva sexy tělo a všechno je na ní k sežrání, kromě tý debilní hlavy.
Na jednu stranu mi je jí líto. Táhnu jí úplně vyčerpanou lesem a držím jí pistoli u hlavy a na druhou stranu je tohle pro mě úplně přirozený jednání s děvkama ale u ní mám pocit viny.
Ne kurva nesmíš tady vyměknout né teď a né před ní. Zanadával jsem na sebe v hlavě a silně s ní škubnul na znamení, že má zrychlit.
Amy pohled...
Běželi jsme ani nevím, jak dlouho ale bylo to dlouho, celou dobu mě držel za ruku a zbraň byla u mé hlavy ani jsem pomalu nedýchala z toho jaký jsem měla strach a to se mi při tom běhu vymstilo.
Z nedostatku dechu jsem padla na zem snažil se mě zvednou ale já jsem byla úplně mimo a nespolupracovala jsem. ,,Kurva jestli se do třech nezvedneš, tak tě tady kurva odprejsku!" Křik po mě a začal počítat.
,,Jedna." Odmlčel se. ,,Dva". Zase bylo chvíli ticho. ,,Kurva zvedni se, tvoje kecy mě serou ale to tvoje tělo, dělej!" Křik zase Harry. ,,No tak Amy zvedni se, to dáš pojď." Chytl mě Niall a snažil se mě zvednout to Harryho naštvalo a řekl poslední číslici. ,,Tři!"
,,Né!!!" Uslyšela jsem Niallův hlas a pak už jenom výstřel...
...Kdybych dopředu věděla co mě bude dnes večer čekat, tak bych se radši znuděně dál válela na té posteli...
...Toho budeš litovat...
...Teď už chápu proč...
...Že ty blbá jsi se nechovala alespoň pod tu postel. Mohlo to celé skončit jinak...
...Holka to, že se jenom vraceli bylo uklidňující s porovnáním mezi tím co přišlo potom...
...Kdyby jen ublížili ale oni...
...To byla zatím jenom jedna...
...Ne na dlouho ne jen za tu facku by jsi teď byla vděčná...
...Kdybych se bránila mohlo to dopadnout možná jinak...
...Modlit ses mohla holka ale stejně by to budoucnost nezměnilo...
...To bylo poprvé a naposledy, kdy se ti líbilo co s tebou dělá...
...Jo holka to si ještě počkáš...
...Jo jeden, poslední super. Jen se raduj, protože moc času už nezbývá...
...Mami, tati vraťte se...Potom už byla jenom bezstarostá a prázdná tma o které jsem celý ten večer snila.
The End...
Tak jste se dočkali tohle je už vážně úplný konec. Doufám, že s ním jste spokojení, já s tím docela spoko jsem ale samozřejmě, to mohlo bejt lepší. Ale zase se myslím, že se to k této příběhové lince hodí a navíc, to nikdy neměl bejt dlouhej příběh.
Užívejte zbytku prázdnin a doufám, že jste si Vánoce užili. Taky hodně štěstíčka a zdravíčka do novýho roku, který bude už doufám lepší než tenhle.
Na závěr do nejdůležitější a to poděkovat vám za to, že jste to četli a tehle příběh si doufám užili. Opravdu to pro mě hodně znamená, když vím, že někdo čte a nebo se mu dokonce líbí moje práce. Jste nejlepší a díky vám mám chuť i na další příběhy. Děkuju vám mooooooooc.
Aby toho nebylo málo, tak po tomto příběhu vydám další příběh, zase fan fikce s Harrym a klukama z 1D, prostě mě to baví. Takže sledujte můj profil, protože v nejbližší době ho tam přidám.
Teď už vážně děkuju vám, miluju vás, mějte se krásně, tpwk a uvidíme se u další stovky. Vaše Lucie_Odvar🖤PS: nahoře máte nádherný obrázek od AI není můj ale musela jsem se s vámi o něj podělit.
ČTEŠ
Be good or be dead //1D//
Fanfic15+ !!! Amy je šestnácti letá holka, která je radši sama než někde mezi kupou nalitých puberťáků na párty. Tato asociální povaha se jí jednoho Halloweenského večera vymstila. Zůstala doma úplně sama ale né na dlouhou dobu. ,,Zpříjemnit" večer jí př...