Has..

166 8 20
                                    

Merhaba Aşkolarım valla ilk kitabımı yazıyorum inşallah beğenirsiniz <3


Normal bir gündü ama telefon alarm'ı yüzünden hemen kalkıp aynadan kendime bakıyordum valla ne olduğunu anlamamıştım gözüm bulanık gözüktüğü için tuvalete doğru yürüdüm ve yüzümü yıkadıktan sonra yürüyrek aynanın karşısına geçtiğimde.

Sanji:"Lan yüzüme nolmuş amk."derken telefondan bildirim gelmişti ve telefonu elime aldığımda ise gördüğüm gibi zeff yine "Neden hala okulda değilsin amk!"diye yazmış ve her zamanki gibi hayatı düşünmeye çalışacaktım ki  okula 20dk kalmış zaten okula gitmek 20dk hemen hızlıca mutfağa gidip masanın üstündeki sandviç'i alıp hemen ayakkabılarımı giyip kapıyıda kapatıp yola devam ediyordum...

Aha şimdide bugün ilk derste matematik derken sınıfa doğru yürüdüm ve her zamanki gibi luffy benden önce sınıfa girmiş pubg oynuyordu.

Sanji(İçinden):"Ay valla bu çocuk pubg'siz hayatı yaşayamıyor" derken nami-swan gelmişti.

Sanji: "Hoşgeldin  nami-swan~~"dedikten sonra arkadan marimo geldi ve sırasına geçtiki nami hemencecik bana.

Nami:" Siz matematik ödevini yaptınız mı Sanji kun? "derken aklımdan.

Sanji(İçinden):"LAĞN BUGÜN MATEMATİKTEN ÖDEV VARDI AMK SG..(Fazlasıyla sövüyor)"derken marimo yine kendini havli gibi yapıp.

Zoro:" Valla 3 saat verdim ben bu ödev için"derken luffy kafasını pubg oynarken kaldırıp.

Luffy:"Has sg LAN BİRİ BANA ÖDEVİ VERSİN AMKLARIM!!"diye bağırırken.

Bende zoroya bakarken hiyori chan (Yan okuldan) ama robin hocayla konuşurken bir yandan da zoro'ya bakıp gülümsüyordu .  Zoroda karşılık vermiyordu. Nami-swan da luffynin yanına gitmişti ve tam o sıra zil çaldı ve artık franky hoca artık bize sövebilirdi.

                                                                             𝟐𝐝𝐤 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚

Franky hoca hala gelmemişti ve herkes birbiriyle konuşurken yanımda oturan marimo'ya baktım.

Sanji(İçinden):"lan halamı uyuyor" derken marimo'nun yüz hatlarına bakıyordum ve nami-swan bana doğru seslenirken.

Nami: "Sanji kun franky hoca bugün yokmuş onun yerine beden hocası dışarda beden işleyecekmişiz o yüzden zoroyu şimdiden kaldıran iyi olacak zaten şimdi zil çalcak" derken zil çaldı ve zoroyu kaldırmaya çalışacaktım ama "çok tatlı uyuyor~" derken ders zili çaldı ve ders beden olduğu için zoroyu kaldırmaya çalıştım ve son anda kalktı ve sinirli bir şekilde.

Zoro:NEDEN BENİ KALDIRIYORSUN SAPIK AŞÇI!

Sanji: Çünkü franky hoca bugün yokmuş o yüzden beden dersi ve aşağıya inmemiz lazım sapık marimo!

Zoro sırasından kalkıp dolabından yedek kıyafetini aldıktan sonra tuvalete doğru yürüyordu.

Sanji(İçinden) :" valla tuvallette ilk üstünü değiştiren birisi olacak" derken.

Bende aşağıya doğru yürüdüm çünkü içimde 2 tane atlet vardı.Luffy neşeli bir şekilde "beden!!!" diye  bağırıyordu ve nami ve vivi-swan ağacın karşısındaki bankta oturmuş konuşuyorladı ve usopp ve chopper luffy'le beraber birşeyler  yapıyordular ve o sıra diğerleride geldikten sonra hep birlikte hocayı bekliyorduk'ki yan okuldaki çocuklarda bizim'le beden işliyecekleri için dışarıda çok kişiydik ama yinede dışarısı allah bilir ne kadar büyüktüki zoroda bankta oturuyorduki yan okuldaki hiyori chan zoroya doğru yürürken zoronun dibinde bekleyip birşeyler konuşuyorduki tashigi-chanda zoronun yanına gidip birşey'ler konuşuyodu ve tashigi chan hiyori chana sert bir şekilde bakıyordu ve hiyori chanda ona zoro bununla uğraşamıyacağı için ayağı kalktı ve yanıma doğru yürüyorduki bende oturduğum yerden ayrılırken luffy yan okuldaki çocuklarla savaşıcaktıki luffy'i biri vurduktan sonra luffy yere yıpıştı ve baygın kalmıştıki hızlıca luffy'e ikinci vuruşunda engellemiştim ve o kişi bana doğru yürüdü ve.

?:"NEDEN SEN KARIŞIYORSUN AMK!" derken beni tam boğarlıyacağı zaman onun elini set br şelilde tutup onada ben karşılık vermiştim.

Sanji: "Eğer ona dokunursan kötü olur"derken kolunu sert bir şekilde sıktım ve.

?:" AHGGGG!! ACIYOR ACIYOR AMK!! BIRAK ALLAH RIZASI İÇİN" derken daha'da uğraşmamak için elini bıraktım ve luufy'e doğru yürüdüm ve luffy'nin gözü açıldı ve bana.

Luffy:"Noldu bana.." derken herkesin bize baktığını gördü ve "Sanji noldu burda amk" derken bende ona.

Sanji: "Sınıfta sana her şeyi anlatırım sen iyi misin şimdi?" derken luffy kollarına bacaklarına bakarken.

Luffy: "Hiç bir yerim kırılmamış kendimi iyi hissediyorum" derken yukarı kalktım ve arkamı döndüğümde herkes şaşkın bir şekilde bakarken nami-swan herkesi bakmaması için oradan ayırdı ve o sıra zil çalmıştı.

Herkes sınıflara doğru yürüken bende luffy'le beraber yürüyordum arkamızdanda zoro geliyorduki hiyori-chan yine zoroyla konuşurken arkama baktığımda hiyori-chan zoroya öpmüştü bende üzgünlüğümü dışarıya yaymamak için içimde tutuyordumki herkes zoroyla hiyorinin öpüştüğü şeylerle hakkılı konuşuyordu bende bunu duymamak için kulaklığımı alıp şarkı dinliyordumki 5 sers uyuya kalmışım ve zoro bana tip tip bakıyorduki kalktığımda luffy' yanımda nöbetçi olmuş gibi benim yanımda bekliyorduki kulaklığımı çıkartıp çantama koyduğum gibi luffy hızlıca.

Luffy:"Sanjii!! hadi sizin eve gidelim!" derken herkes birden geldi ve beni bekliyorlardı bende karşılık olarak.

Sanji:"Zeff bunu görünce napçak" derken luffy hızlıca.

Luffy :" Zeff'i ikna ettik hadi kalk be!" diye bağırırken.

Yerimden kalktım ve bizimkinlerle beraber yürürken aklıma hala hiyori-chan'ın zoroya öptüğü yer hala aklımdaydı ve artık bir planım vardı..

Eve vardığımızda ise herkes kendini koltuğa atıp nami-swan benden.

Nami: Sanji bana bi su getirsene

Sanji: "Tamam nami-swan~~" derken zoro.

Zoro: "Banada bir bardak su getirsene sapık aşçı!"derken hemen bağırarak.

Sanji: "Kalk kendin al Marimo!!" diye bağırırken zoro kalkıp benim arkamdan geliyordu ve elime su bardağı alıp su boldurmaya başlamıştım ki zoro hala bana dik dik bakarken luffy " sanji açımm!! " diye bağırırken.

Sanji: "Bekle biraz luffy! " derken suyu kapattım ve o sıra zoro su doldurmaya başladı ve bende suyu nami-swan' a verdikten sonra yemeği yapmaya başladım ve o sıra zoroda kafasını omzuna kafasını koyup nasıl yemek yaptığıma bakıyorduki yüzüm kıpkırmızı olmuştu ve zoroya.

Sanji: Napıyon mal morimo!

Zoro: Seni yemek yaparken bakamaz mıyım.

Sanji:" Kafanı omzuma koyarak değil tabikide!" derken yine yüzüm kızarmıştı ve zoro bunu fark edip yanımdan ayrılmıştı ve luffy hala "yemek!" diye bağırıyordu.

5 dakika sonra yemeği yapıp herkes yemeye başladı ve luffy boğazında yemek kaldığı için öksürüyordu ve chopper.

Chopper: "LUFFY'E ACİLEN SU VERİN!" diye bağırırken.

Nami son anda luffy'e suyu verdi ve sonunda suyu içmişti ve bütün yemekler boğazından geçtikten sonra yerimizden kalkıp hepimiz nami swan yüzünden herkes d mi c mi oynuyordukki nami swan bana soruyordu ve sorduğu şey..

Nami: "HOŞLANDIĞIN KİŞİ KİM SANJİİİ!" diye bağırdı.

Artık ne yapacağımı bilmiyorum zoroyu hoşlandığımı söylersem zoro benle bir daha asla konuşmazdı çünkü o hiyori chanı seviyordu kesin.....


𝐌𝐞𝐫𝐡𝐚𝐛𝐚 𝐚𝐬̧𝐤𝐨 𝐛𝐮𝐠𝐮̈𝐧 𝐛𝐮𝐧𝐥𝐚𝐫ı 𝐬𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐲𝐚𝐳𝐝ı𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐭𝐞𝐤 𝐬ı𝐤ı𝐧𝐭ı 𝐲𝐚𝐫ı𝐧 𝐝𝐢𝐧 𝐬ı𝐧𝐚𝐯ı𝐦 𝐯𝐚𝐫𝐫 𝐚𝐠̆𝐠̆𝐠̆𝐠̆ 𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐧𝐞𝐲𝐬𝐞 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧ı𝐫ı𝐳 𝐨𝐧𝐚𝐝𝐚 𝐡𝐚𝐝𝐢 bay👋🏻 (923 kelime!)

🔪𝐎𝐧𝐮 𝐡𝐢𝐜̧𝐤𝐢𝐦𝐬𝐞 𝐞𝐥𝐢𝐦𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐳🔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin