↝ 𝐒𝐨𝐧 ↜

64 7 24
                                    



𝐌𝐞𝐫𝐡𝐚𝐛𝐚 𝐚𝐬̧𝐤𝐨𝐥𝐚𝐫ı𝐦 𝐯𝐚𝐥𝐥𝐚 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐛ı𝐦 𝟏𝟒𝟒 𝐢𝐳𝐥𝐞𝐧𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐦ı𝐬̧ 𝐬𝐚𝐠̆𝐨𝐥𝐮𝐧 𝐯𝐞 ╶ 𝐞𝐫𝐯𝐚╶𝐂𝐡𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐬𝐨𝐧 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐮̈ 𝐨𝐤𝐮𝐦𝐚𝐧ı𝐳 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐨̈𝐧𝐞𝐫𝐢𝐲𝐨𝐫 𝐯𝐞 𝐢𝐲𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐦𝐚𝐥𝐚𝐫!!!



Konserden 1 hafta geçmişti ve artık zoro'yla  çok yakın olmuştuk ve tashigi ve hiyori chan bunu anlamıştı ve bundan çok kızıyorlardı ve bizim ekiple herzaman ki gibi dışarıda manyak şeyler yapıyorlardı zoro,ben ve nami swan dışında.

Sanji: LUFFY!!! MAL MISIN AMK ÇOCUĞU YERE KAFANI VURURSAN VALLA SENİ KURTARMAM!

Luffy: SANJİĞĞĞ Valla ölürsem bana etli helva yap ve benim için law'a iyi bak!

Ekip: NEĞĞĞ LUFFY SEN LAW'U MU SEVİYORSUN!!!

Sanji ve luffy: Bağırmayın amk bütün okul duyacak!

Nami: Sen biliyor muydun sanji kun?

Sanji: Tabikide nami swan valla çocukta bilmediğim birşey yok.

Usopp: Donu'nun ne renk olduğunadamı biliyorsun hahahhah!

Sanji: Yakında onuda öğreniriz ama neyse valla ace bunu duymasın benim için yeter.


                                                                       Zil çalar


Zoro: Hadi sınıflara geçelim zil çaldı.

Luffy: Sanjiğğğ Beni kurtar!!!

Sanji: Atla amk!

Luffy: Ölürsem valla ace ve saboya seni suçlarım göt!

Sanji: Bebek gibi ağlama gel atla valla seni tutucam.

Luffy: Haydi!! Vuhhhu!

Luffy atlarken onu tutacaktım ki luffy'i tutamadım ve benim üstüme atladı ve az kalsın ölüyordum.

Sanji: MAL İSTERSEN ÖLÜYİM AMK!

Luffy: Sen valla değerlisin ölsen kim bana yapacak he?

Sanji: Nami swan.

Luffy: Özür dilerim ama asla olmaz valla nami kötü yapıyor.

Nami: Sen sussana bi yoksa bende sana yemek yapmam kendin yaparsın ve artık sınıfa geçin !!!

Sanji: Tamam nami swan~


Bizim ekip sınıfa geçtikten sonra franky hoca girmişti ve ben bu hocadan nefret ediyordum kafamı yana çevirdiğimde ise zoro uyuya kalmıştı ve luffy dersi kaynatmak için bir şeyler söylüyordu hocaya ve usopp ve chopper birbirleri arasında konuşuyorlardı. Nami swanda vivi chanla konuşuyordu.

Sanji: Canım sıkıldı yağğ

Zoro: Senin canın 7/24 sıkılıyor zaten.

Sanji: Vağğğ! Ah ayol sen miydin lan cin var sandım.

Zoro: Cin olsan konser günü seni s*kmezdim zaten.

Yüzüm biraz kızarmıştı ve zoroda bunu fark edip yine bir numaralar buluyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🔪𝐎𝐧𝐮 𝐡𝐢𝐜̧𝐤𝐢𝐦𝐬𝐞 𝐞𝐥𝐢𝐦𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐳🔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin