𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐚𝐬̧𝐤𝐨 𝐤𝐮𝐬̧𝐤𝐨𝐥𝐚𝐫ı𝐦 𝐛𝐮𝐠𝐮̈𝐧 𝐬𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐲ı𝐥𝐛𝐚𝐬̧ı𝐧𝐚 𝐨̈𝐳𝐞𝐥 𝐛𝐢𝐫 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐨 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐢𝐲𝐢 𝐨𝐤𝐮𝐦𝐚𝐥𝐚𝐫~
Ve zoroyu öptükten sonra kafamı ondan eyip uyumaya çalışmıştım ama hala aklıma zoroya öptüğüm geliyordu birkaç dakika buna kafa yorduktan sonra uyuya kalmışım..
Luffy:" Sanji!!! Açım!" diye bağırıyordu ve buna dayanamayıp hemen ayağı kalktım ve yanıma baktım ve zoro yoktu.
yerimden kalkıp mutfağa doğru yürüyordum ve luffy masada oturmuş ve birşeyler düşünüyordu ve yerinden kalkıp bana bakmıştı ki.
Luffy(Fısıldayarak): Sanji sana söylemem gereken bir şey var..
Sanji: Nedir?
Luffy(Fısıldayarak):2 gün sonra konser varmış ve biz görevliyiz.
Sanji: Neğğ!
Luffy: Sussana herkes duyacak. Neyse herhalde sen elektronik gitarı çalacaksın bende bateri çalacam.
Sanji: Tamam o zaman ama tek sıkıntı notaları nerden bulucaz?
Luffy: Okuldan alıp gelcez.
Sanji: O zaman ben yemek yapayım sonrada okula vardığımız zaman kağıtları alarız.
Luffy: Tamam o zaman
Ve mutfağa geldiğimizde birkaç şeyler yaptıktan sonra herkesi çağırdım ve hep birlikte yemeğe başlamıştık ki hala birşeyler düşünüyordum..
Sanji(İçinden): Acaba streslenir miyim...bilmiyorum ama baygınlık geçirirsem kötü olur.
Zoro: İyimisin?
Sanji: eh şey evet iyiyim.
Nami: Bence iyi değilsin sanji kun.
Sanji: Meraklanmanıza gerek yok ben iyiyim.
Luffy(İçinden): Acaba torao hediyeyi sevecek mi?
Sanji: Hadi kalkalım okula 20 dakika vararız anca hadi be!,
Herkes: tamam!
herkes hazırlandıktan sonra hepbirlikte yola koyulduk ve zoro yüzünden 30 dakikada okula geldik ve hocadan azar yedik.
Sanji: Hepsi senin yüzünden marimo kafalı!
Zoro: Her boka ben giriyorum be.
Nami: Susun artık!
Sanji: Özür dilerim nami-swan~~
zoro'da bize bakıyordu herhalde birşeye kızdı. Kafamı nami-swandan çektikten sonra zil çaldı ve luffy'le beraber kağıtları almak için müzik sınıfına yürüyorduk.Müzik sınıfına girdiğimizde brook hoca elimize 2 tane kağıt verdikten sonra müzik sınıfından çıktık.
Sanji: Herhalde bizimkinlerle 2 gün konuşamıyacaz.
Luffy: Neden?
Sanji: Kağıda bak 2 gün *** konserine gidecezde ondan.
Luffy: Yağğğ çok zor olcak herhaleğğ
Sanji: Tabikide ama tek sıkıntı bu öğlen o konsere gitçez ve herhalde orada çalışma yapıcaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔪𝐎𝐧𝐮 𝐡𝐢𝐜̧𝐤𝐢𝐦𝐬𝐞 𝐞𝐥𝐢𝐦𝐝𝐞𝐧 𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐳🔪
Random𝐙𝐨𝐬𝐚𝐧 𝐯𝐞 𝐋𝐚𝐰𝐥𝐮 𝐢𝐜̧𝐞𝐫𝐢𝐫(𝐆𝐚𝐲'𝐥𝐢 𝐬̧𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐯𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐬𝐚𝐧 𝐨𝐤𝐮𝐦𝐚)