Telefonuma mesaj geldikten sonra elime aldım. Mine'yle arabadan indiğimiz bir fotoğraf gelmişti. Altında bir konum vardı. Ateş'i araryıp Mine' nin yanında gelip kalmasını söyledim. Hemen arabaya atlayıp konum attığı yere gittim. Konum attığı yer bir depoydu. Deponun içine girdim deponun kapısı açıktı depoya baktım ama içeride hiç kimse yoktu. Tam gidecekken bir ses duydum. O sese doğru dönüp baktım. Adam silahı bana doğrultmuştu. Adam tam bana ateş edecekken bir silah sesi duydum. Arkama baktığımda adam vardı. Bu yüz biryerden tanıdıktı. Barış Gökalp bizim şirketin ortağının oğluydu. Ama onun burda ne işi vardı. Hemen Barış'ın yanına gittim. "Senin burda ne işin var" Barış senin burda olduğunu bilmiyordum banada aynı konumu attılar. Bende geldim adam sana silah çekmişti. Ben de onu vurdum. Adam hala yaşıyormu diye baktık ama ölmüştü. Barışla beraber depodan çıkıp "Bunu kimin yaptığını öğrenmemiz lazım" dedi. Sakince düşünüp bunun kimin yaptığını bulmamız gerek "Bu olayı kimseye anlatmamalıyız". Arabalara binip evlerimize doğru gittik. Bu olayı Ateş'e anlatamazdım. Eve geldikten sonra odama gidip bugünki olayı atlatmam lazımdı. Bunu kimin yaptığını bulup neden benden Mine' den ne istediğini bulmam lazımdı bunları düşünürken uykuya daldım.
Sabah uyandım evden çıkıp ilk iş Barışla bu konuyu konuşmam lazımdı. Mine'ye baktım hala uyuyordu onu uyandırmadan evden çıktım. Mine'nin yanına koruma bıraktım. İşe gidip bunu yapanı bulmalıydım.
İyi okumalar❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Kalpler
Teen FictionBir aşk hikayesi nasıl başladıysa güzel bir aşk hikayesine dönüşüyor