Aras diye bağırmıştım. Amakurşun Aras'a isabet etmemişti. Ellerim karnımı gitti. Aras Mine! diye bağırdığını duydum. Gözlerim karardı ve yere düştüm.
Aras'tan
Mine vurulmuştu hemen onu tuttum Mine gözlerini aç güzelim hadi gözlerini aç uyan Mine gözlerini açmıyordu. Hemen ambulansı aradım. Ateş'i de aradım. Ambulans sesi gelmişti. Hemen Mine' yi sedyeye koydular ve ambulansa bindirdiler. Mine'nin yanına geçip elini tuttum. Kurtulacaksın güzelim seninle daha çok şey yapacaz. Lütfen gözlerini aç. Mine gözlerini açmıştı ama A-Aras ben burdayım merak etme iyileşeceksin güzelim hastaneye gelmiitik. Ameliyathaneye doğru götürdüler ve ayrıldık. Ona birşey olmuyacaktı duvara yaslandım. Ateş yanıma gelmişti. Abi ne oldu Mine "İyi mi" amelyathaneye aldılar bilmiyorum. 1 saat olmuştu ama hala ameliyattan hala çıkmamışlardı. Mine'yi çok merak etmiştim. Ateş'e burda kalmasını söyledim birşey olursa bana haber vermesini söyledim. Mine' yi vuranı bulup ondanhesap soracaktım. Hastane'den çıkıp arabaya bindim. Adamlara onu depoya götürmelerini söyledim. Depoya gidip adama Söyle seni kim tuttu söyle adam hala cevap vermiyordu. Yumruk attım cevap vermişti. Burak Alp dedi. Bu bize rakip olan şirketti. Telefonum çalmıştı. Arayan Ateşti. Hemen açtım. Abi Mine uyandı hemen gel seni istiyor dedi. Depodan çıkıp hemen hastaneye gittim. Ateş bebi bekliyordu. Doktora söyleyip içeri girdim. Mine uyutuluyordu. Gidip ellini tuttum özür dilerim hepsi venim suçum ama bundan sonra sana hiç zarar gelmicek. Alnından öpüp odadan çıktım.
İyi okumalar❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Kalpler
Teen FictionBir aşk hikayesi nasıl başladıysa güzel bir aşk hikayesine dönüşüyor