sen gamın ne olduğunu hiç bilmedin
mazursun
ben sensiz bin gece kan yuttum
sen bir gece sensiz kalmadın
mazursun∘₊✧──────✧₊∘
Öpünce geçmeyen gözle görülmeyen yaralarımız var, ama anneden ama babadan ya da yâr'dan. Canımızı yakan sesimizi kısan anılarımız var illa ölmesi gerekmiyor gidenin ya da yüreği yakanın, yaralanıyoruz işte birinden. Hayali yara bantları yapıştırıyoruz gerçek yaralarımıza. Bir sonraki yüreğe soruyoruz tüm yaşanmış acıların hesabını, işte o zaman kaybediyoruz. Her sabah yeniden başlıyor hayat, her sabah yeniden öğreniyoruz nefes almayı, hayatta en pahalı şey aldığımız nefes. Yolu uzun süre aşka düşmemiş bir adama/kadına denk gelirse yüreğiniz, çalkalayın zira dibe çökmüş olabilir seven yanları. Çünkü yalnız yaşamak için çok fazla bu hayat.
-incir reçeli 2
∘₊✧──────✧₊∘
ben bu kelebeğim bir an olsun yarım kalsın istemiyorum. sen ne istiyosan hayatın için ne planlar yapıyosan bırak bende araya sığıyım. yanında olıyım. nereye gidersen bende geliyim. hangi yola çıkarsan yoldaşım olıyım. bana delibal diyosun ya arada bi seni sarhoş ediyim. başını döndürebilirim. hayatını yolunu güzelleştiriyim. bi gün bi hocam "hayatın ne kadarını göze alırsan o kadarını yaşarsın" demişti. aşk için de geçerli, biliyorum. ben bu aşkın bütününü göze alıyorum. SENİN BÜTÜN ÖMRÜNE TALİBİM.
Delibal - Barış
∘₊✧──────✧₊∘
bebek oluyosun ya uyanırken. güneşin doğuşunu beklemek gibi senin uyanışını beklemek
Delibal - Barış
∘₊✧──────✧₊∘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelimelerle Aşk
Romance"Beni herkes sevdaya asi sanır Oysa aşk beni nerde görse tanır"