Kenapa korang ber-8 boleh tau dekat tempat nih macam mana korang terfikir boleh sampai ke sini kata Danish ..
Lah kau tanya kitaorang macam kitaorang nih hamak sangat dekat tempat kau kitaorang kenal korang semua nih pon tak sibuk tanya macam kitaorang nih buat kesalahan pulak . Apa korang ingat korang polis nak soal siasat kes kitaorang eh helo kitaorang nih otw nak balik rumah kitaorang mana la aku tau nih tempat korang , herk marah Atikah dengan selamba .
Korang ber-8 tak takut dengan kitaorang ke kata Naufal ..
Excuse me for what us need to scary with you guys hello we have bad timer to attack person we don't know kata Atikah ..
Alamak cakap bahasa kau sudahla takyahla ber-Inggeris sangat kata Firdaus .
Tak kau ni sape lepas sorang ke sorang muncul korang nak apa sebenarnya nih boleh tak jangan kacau kitaorang sebelum aku sepak sorang- sorang baik kau lepaskan kitaorang marah Atikah tak pernah habis ..
Wow ,aku suka dengan keyakinan korang semua apa kata jadi macam kitaorang kata Hafiz ..
Sorry not interested bye kata Atikah dalam diam lepaskan sorang demi sorang kawannya ..
Aik kejap kau sebut bye tadi korang nak pergi mana hah kata Firdaus ..
Haih nampak sangat la belajar kat sekolah tak pernah habis korang tak kenal kitaorang ni polis ler bila-bila masa je aku hirit korang semua dalam lokap nak ke kata Amalyn..
L..lokap maksudnya korang ni student polis ke atau polis betul-betul hah kata Naufal ..
Goyang dek goyang buta sangat ke sebelah kitaorang ada apa lain kali nak culik orang tengok dulu bukan main culik nih mesti buat kerja tak pernah nak clean ,haih dahla jom korang balik lagi lama dekat sini lagi giler aku dibuatnya kata Atikah ..
Lain kali nak culik orang bukan terus tarik masuk rumah kau ni tengok dripada atas sampai bawah tu dulu itula mak bapak korang hantar sekolah buat penat diaorang je kalau kerja korang camni kata Amalyn..
Manala kitaorang tau kata Firdaus..
Erm , btw nama aku Danish salam kenal ..
Sorry not interested to intro myself to you bye ,gurl let's go kata Atikah selamba keluar dripada rumah berpenghuni dengan kawannya yang lain..
*Apa yang jadi dekat lelaki-lelaki tadi adakah mereka terus pekerjaan macam itu ataupon tidak*