Sakat Firdaus

1 0 0
                                    

Kau kenal ke sorang perempuan nama dia Estrella. Dia tu siapa macam mana dia boleh kenal aku sedangkan aku tak kenal dia langsung apatah lagi berjumpa dengan dia kata diri sendiri .

Hoi kau pahal dripada tdi aku panggil kau langsung kau tak jawab apa yang tngh bermain dengan fikiran kau ni kata Hafiz.

Takde la tdi aku ada terserempak kawan si Amalyn tadi dekat satu tempat nama dia tak silap aku Estrella dia tu orang yang berada ke kata Putera .

Kau ni kan mana la aku tahu dia orang berada ataupon tak masalahnya kalau dia betul pun orang berada kenapalah kau tanya aku hah . Aku ni bukannya computer semua aku tau pasal Estrellla tu kau ni pon dahlah aku malas nak layan kau baik aku push rank dekat hp aku kata Naufal .

Dia ni kan aku tengah serius ni kau ni tak habis lagi dengan ml kau cubalah kau fokus dekat aku kejap kata Putera .

Yela kau dripada tdi aku tanya kau bantai senyap seribu Bahasa ke kau suka budak tu hah kata Firdaus

Diamla kau budak kena reject kata Putera

Ish dahlah aku sambung majuk lagi 34 hari herm kata Firdaus .

Anjay , 34 hari seumpama 34 tahun tkkan lah kau nak merajuk sampai umur kau 34 tahun kata Putera..

Bukan 34 tahun la tapi 34 hari jerit Firdaus ..

Kau gila apa nak majuk sampai 34 tahun dia pon dah malas nak melayan aku tapi kau an hormat sikit eh aku baru je ambik mood nak rasa tenang dekat luar kata Firdaus

Tenang ke broken kata Putera ?

Tenanglah marah Firdaus

Goyang deck goyang lutut kata Putera

MR.CEO MR.HUSBANDWhere stories live. Discover now