Seperti yang dijanjikan hrini saya dengan awak berjumpa sebab saya nak bagitau sesuatu dekat awak tapi saya belum kenal nama awak sape lagi . Hritu saya dah perkenalkan diri saya nama saya Firdaus Harith kata Firdaus
Ouh Firdaus Harith nama awak kata Ji Yeon.
Hi saya suami dia Arjuna Mikhael dia bini saya salam kenalan ye Firdaus kata Mika ..
"Lah dah kawin rupanya minah nih baru nak pancing dia jadi gf aku ish tah mamat mana minah ni kutip ,aku lagi helok mulanya berbeza dengan muka suami dia nih ,ish baran nya aku baru nak dating kacaula mamat ni"
Ouh Arjuna saya Firdaus kawan sekerja Ji Yeon..
Ye yela tu kawan sekerja hritu kemain salah culik orang pastu kata kawan sekerja kata Hafiz ..
Ish kau nih jangan kacaula fiz aku baru nak tackle minah ni kau nih pon . Nih kau ikut aku sampai sini pasal kata Firdaus ..
Tkdela Naufal yang suruh aku follow kau tu yang aku menurut perintah kata si Naufal ni karang dia kata aku nih tak buat kerja pulak kata Hafiz..
Kejap ye Ji Yeon,Mika nanti saya datang balik kata Firdaus ..
Yang kau pergi ikut cakap dia tu kenapa kantoila plan aku nanti kata Firdaus
Takde la kalau kau buat bukan-bukan dekat minah tu kita yang susah nanti . Minah tuh dahla polis kau ni tak ingat ke hritu dia buat blur je . Kita bukannya sedar yang dia ni polis kata Hafiz
Kau tak rasa ke dia bawa mamat mana tah dripada shoppee ke lazada ke teman dia ataupon tu adek dia .. Tapi kan mamat tu kata suami dia ish terlepas lagi kata Firdaus
Kejap kau cemburu ke nih ,ceh ada bau-bau orang cemburu siak . Siapakah itu mestilah Firdaus Harith kan kata Hafiz . Aku kena bagitau yang lain ni .
Ish diamla kau Hafiz sekurang-kurangnya aku jujur ngan dia bukan macam kau dahla aku nak majuk dengan semua orang kata Firdaus.
Lah habistu minah ngn mamat tu camne lak takkan kau suruh diaorang balik terus kata Hafiz .
Sudahlah suruh jela diaorang balik aku merajuk semua orang dekat bumi nih marah Firdaus..