*Youtube'dan challenge videoları izleyerek onları arkadaşlarınızla birlikte yapabilirsiniz.Örneğin;
-Smoothie challenge
-Gözü kapalı makyaj challenge
-Pizza challenge 'imkanınız varsa tabi'
-Bir tişörtte iki kişi challenge
-En hızlı Nutella yeme challenge
-Sprite ve muz challenge
-Chubby Bunny challenge
-Elimde ki nedir? Challenge
-Touch My Body challene 'Vücuduma Dokun'
-7 Saniye challenge
-Pop Song Challenge
-1-5 dakika içerisinde makyaj challenge*Odanızın bir duvarını duvar kağıdıyla kaplatabilir veya farklı bir renge boyatabilirsiniz.Çok hoş duruyor.
*Odanızda ki çalışma masasının dolap kapaklarını renkli bir kitap kaplığıyla kaplayabilirsiniz.Odanızda ki diğer dolap kapaklarına da aynı şeyi yapabilirsiniz.
*Oda dekorasyonunu değiştirin.Daha çok yer açmaya çalışın.
*Temizlik yapın.Pencerenizi açık bırakın.
*Arkadaşlarınızla 'Anneniz izin veriyorsa' aqua parklara gidin.Kaydıraklardan kayın ve bolca resim çekinin.Bunlarla bir albüm oluşturabilirsiniz.
*Okuyamadığın wattpad kitaplarını okuyun.Yayımlananları satın alın.Size tavsiye ettiklerim;
-Her zaman her yerde 4N1K ve Gizli Numara 1.sıradalar.
-Siz İstediniz! Yazar: saribal21
-Gözlük Yazar: nNevah -> Aslında yazar Koray abi yani erkek 'gasp ifade simgesi'
*Youtuberları takip edin.Videolarını izleyin.Örneğin;
-Ekin Soyak,
-Daha Fazla Kürşad,
-YapYap,
-OHA diyorum!,
-İşler Güçler 'Dizi değil bir kanal grin ifade simgesi '
- GURBETÇİ AİLENİN GÜNLÜK HAYATI,
-Vivox Tv,
-Orkun Işıtmak.*Kıyafetlerinizle daha önce yapmadığınız kombinleri deneyebilirsiniz.
*Eski terlik ve ayakkabılarını temizleyebilir,yaza hazırlayabilirsiniz.
Bu kadan yether .s Alın size tavsiye.Beenin gençler .s Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 'Kalpli öpücük atan emoji'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Türden Tavsiye?
Historia CortaKitap tavsiyeleri başta olmak üzere her türden tavsiye alabileceğiniz serbest bir...Ne denir ki buna? Kitap? Değil. Hikaye? Değil. Ne bu? Bende bilmiyorum.