ale lže jak když tiskne.
Kdo to kurva je. Co je zač. Jako jo hezká je ale hej. Okřiknu svůj hlas v hlavě, když se nachytám jak žárlím když vidím nějakou blondýnu jak sedí Jakubovi na klíně. Ale co to tady plácám ať si Jakub má koho chce. Každopádně jsme teď u kluků ve studiu, pijeme, povídáme si prostě klid.
,,na" podá mi Nik kelímek s pitím a sedá si vedle mě.
,,děkuju" řeknu, usměju se a položím si hlavu na jeho rameno.
,,ty vole a kdy vy dva se dáte už konečně dohromady ?" ptá se se smíchem Tokáč.
Reálně za celou tu dobu co se s Nikem znám jsem se do něj nezakoukala a on do mě taky ne. Jsme prostě jenom kámoši. Hlavně že každý říká že přátelství mezi mužem a ženou nefunguje. Ale já nepodlehla jeho "kouzlu" jak tomu říká Dominik.
,,haha dobrej vtip" řekne Nik a já jenom kývnu ,,hele kde je vůbec Amča ?" vyptává se mě Nik.
,,doma nebylo jí dobře"
...
Je asi 11 hodin. Záhadná blondýnka vedle Jakuba vypadá že nic nevydrží, když se po pár panácích a jednom jointu takhle složila.
,,no nic přátele už půjdu domů tak se mějte zdar" zahlásím do místností a všichni mě pozdraví na rozloučenou.
Pak už si beru jenom mikinu, kabelku a vycházím ze studia.
Reálně je tak fajn že je ještě tak teplo, je teprv začátek září tak snad to ještě vydrží.
,,zdar maličká" objeví se vedle mě na chodníku najednou Jakub.
,,kurva víš jak jsem se lekla" nadskočila jsem.
,,no joo ty"
,,co tady vůbec děláš nemáš ve studiu slečnu ?" zeptám se.
,,jo myslíš Emu ta je vypnutá a navíc nechci aby si šla domů sama" usměje se a já mu úsměv oplatím.
...
,,tak děkuju" řeknu když jsme přišli před byt.
,,není zač" usměje se.
,,jdeš ještě do studia nebo ?" tázavě se na něj podívám.
,,ne už tu zůstanu, nechceš se jít kouknout ke mě na nějakej film ?"
,,jo tak já se jen převlíknu a za chvilku jsem tam" řeknu a otevřu dveře od bytu.
,,jsem domaa" zakřičím když vejdu do předsíně.,,no ahoj" vyleze Amča z kuchyně.
,,tak co jak ti je ?"
,,jo už lepší " usměje se na mě.
,,to je dobře hele já jdu vedle koukat na film jo"
,,na co se s Nikem budete koukat ?"
,,ne s Nikem ale s Jakubem"
,,cooooo slyším dobře" začne se tlemit.
,,drž hubu vole vím na co myslíš" zasměju se.
Moje kroky teď míří ke mě do pokoje. V pokoji vytáhnu ze skříně kraťasy, top a převlíknu se.
...
,,jsem tu" řeknu když vlezu ke klukům do bytu.
,,jsem v pokoji" ozve se z Jakubovo pokoje, a proto tam jdu.
,,tak na co koukneme ?"
,,nevim třeba oppenheimer ?" zeptá se.
,,okej tak si zatim udělej pohodlí" řekne a já jdu k posteli a lehnu si.
Když to tam Jakub pustí lehne si vedle mě.
Prohlížím si ho, jeho každý tetovaní, jeho každej sval. Je to zvláštní nikdy jsem ho takhle nevnímala.
___
,,co tady kurva děláš ?!" najednou mě probudí Nikův hlas, otevřu oči, vedle sebe vidím ještě spícího Jakuba, a najednou si uvědomuju že jsem tu včera s Jakubem usnula.
,,včera jsem tu usnula" řeknu rozespale.
,,včera ?"
,,jo když jsme přišli tak jsme koukali na film a pak jsem asi usnula"
,,Niku drž hubu a nech mě spát" řekne rozespale Jakub do polštáře.
,,kolik vůbec je ?" ptám se Nika.
,,7 hodin ráno" co prosím ?! ,,trochu se nám to ve studiu protáhlo a teď jsem přišel"
,,si děláš prdel teprv 7 hodin, Niku táhni a nech nás spát" řekne Jakub, a vážně řekl nás ?
,,no jo už jdu" řekne a já s Jakubem znova upadáme do říše snů.
__________________________________
.
.
.
610 slov.
.
.
.