7.

102 6 0
                                    

,,no jasný přece nebudeme jenom doma"

,,Jakubeee" křičím na něj když si mě přehodil přes rameno, protože už se mi nechtělo jí do toho krpálu kam mě táhne.

,,Jakubeee říkám ti polož mě na zem"

,,ne protože jinak tam takhle nikdy nedojdeme" zasměje se.

Jen pro vysvětlí, když Marek odešel tak jsem se šla oblíct a Jakub mě fakt vytáhl ven, a teď asi ve dvě ráno mě táhne do nějakýho kopce nad Pardubicema.

,,Jakubee fakt mě polož"

,,už tam budeme tak vydrž" směje se jak pako.

,,neser mě" začnu se smát taky.

,,už jsme tu" řekne, položí mě na zem a dá mi ruku kolem pasu.

,,to je nádhera" řeknu když koukám na noční Pardubice.

Na to že v Pardubicích bydlí od 20 let a je mi 29 tak mě překvapuje že jsem tu ještě nikdy nebyla.

___

,,Nat vstávej už jsme tady" budí mě Tokáč.

,,ještě chvilku" zabručím.

,,dělej vstávej"

,,no jo už jdu" řeknu a pomalu vylezu z auta.

Btw jsme v Plzni protože tu mají dneska kluci show.

,,tak pojď jdeme" objeví se za mnou najednou Jakub.

...

,,tak Niku vy s Amčou jste na pokoji s náma" řeknu když dostanu klíče od pokoje.

,,to vám jako máme dělat křeny jo" zasměje se Amča.

,,Amalo neser to by jsem měla říkat já a Kuba" zašklebím se na ně.

...

Kluci mají asi ještě dvě hodiny do show ale teď jsou na meet and greet.

,,tak co jak to jde ?" zeptám se Nika když k němu přijdu.

,,ale jo jde t-" přeruší Nika nějaká holka za mnou která řekla moje jméno.

,,Emo ?" řeknu když se otočím.

,,ahojj kočkoo" od střední se nezměnila, pořád stejná upištěná kráva. ,,no ahoj" pozdraví mě ještě jednou a vtáhne mě do jejího obětí.

Btw Ema je moje bývalá spolužačka.

,,co ty tady ?" zeptám se.

,,přišla jsem se vyfotit s klukama" mrkne na Nika.

,,ahoj Emo" řekne Nik zamnou.

,,ty si mě ještě pamatuješ ?" řekne a bouchne ho do ramene.

,,kdo by na tebe mohl zapomenout" řekne s ironii ale je vidět že Ema to nepochopila.

,,tak pojď dáme si fotku" řekne Dominik ale je na něm vidět že už to chce mít za sebou.

,,Naty vyfotíš nás ?"

,,jo jasný" odpovím a vyfotím je.

,,a co ty jak se máš ?" odtáhne si mě Ema kousek aby mohly ostatní lidi k Dominikovi.

,,jo dobrý"

,,a co už někoho máš nebo si snad skončila s Nikem ?" vyptává se.

,,ne Nik je s Amčou a j-" přeruší mě.

,,počkej co oni se dali dohromady ?!" vykulí na mě oči.

,,no proč by ne ?"
,,ne jen že Amalie je Amalie a Nik je Nik prostě chápeš" no tak no si neřekla, mám chuť ti rozbít hubu. ,,no ale pokračuj"

,,no a já jsem s Jakubem"

,,počkej jako s Yzem" zasmála se škodolibě.

,,no" řeknu zmateně.

,,jako ty a Yzo jo" bože to je fakt taková píča.

,,no jo no" řeknu a ona se otočí na patě a kráčí si to za Jakubem proto se hned rozejdu za ní, ještě by řekla nějakou sračku.

,,ahoj Yzo"

,,ahoj -" zasekne se.

,,Ema"

,,ahoj Emo" řekne Jakub a já odcházím, myslela jsem si že tam radši budu ale radši ne, proto se vydávám opět za Nikem.

...

Kluci mají právě po show, klub se začíná vylidňovat, a já sedím vedle Amči na sedačce v backu.

,,za chvilku jsem tady" řekne mi Kuba když si to štráduje ven z backu.

,,kam jdeš ?"

,,ale ta Ema co byla na tom meet and greet tak mě pozvala na drink" dělá si ta holka ze mě prdel.

,,a ty jako fakt jdeš ?"

,,jo je celkem fajn" no tak to neřekl.

,,však s tebou uplně flirtuje a je to totální kráva"

,,ale prosím tě" mávne nad tím rukou a odchází.

Jakub

Právě si to jdu na bar za tou Emou, drink zadarmo se přece neodmítá.

,,show byla dokonalá" řekne když mě vidí.

,,děkujme" poděkuju i za kluky.

,,tak co si dáš ?" zeptá se mě.

,,vodku s džusem" na to jen kývne a objedná jak pro mě tak i pro sebe .

,,tak tady to je" podá nám barman drinky.

,,děkujeme" řekneme a sedne me si na barové stoličky.

...

Už je to asi půl hodiny co tady s Emou sedím a povídám si s ní.

Ano souhlasím s Naty že je asi trochu jednoduší a jde to občas i vidět ale jinak je fajn.

Natálie

Už je tam tak dlouho. Slova která mi lítají v hlavě jako o závod.

,,Naty" šťouchne do mě Dominik kterej sedí vedle mě, ale já ho ignoruju. ,,Natko" pořád nic. ,,Natálie"

,,no" odpovím suše.

,,co je ?" zvedne svoje obočí.

,,ale nic" on to moc dobře ví, celou tu dobu co je Jakub pryč koukám na dveře od backu a doufám že se tam objeví.

,,ne na tohle se nebudu dívat" řekne a zvedne se. ,,pojď jdeme" natáhl ke mě ruku a zvedne mě.

Jsem ráda že Nika mám, nevim co bych bez něj dělala.

,,Jakube" řekl Dominik když jsme se k nim blížili ale já už teď viděla jak se na něj Ema směje, jak na něho šahá a jak si s ním povídá.

,,no" otočí se Jakub.

,,s Naty už jdeme"

,,okej tak zdar" počkat co ?! To mě má až tak na háku kvůli Emě ? Pokaždy když se lučíme dá mi aspoň pusu do vlasu a teď nic !?

,,zdar" řeknu nasraně a odcházím z klubu.

,,je to kokot" řekne Nik když mě doběhne.
__________________________________
.
.
.
858 slov
.
.
.

Novej svět Kde žijí příběhy. Začni objevovat