Okulu zaten hiç sevmem bir de yeni okul olunca çekilmez olur. Alacağınız okul bazılarımız için hapishane olduğu gibi benim içinde...
"Hezin hadi kızım geç kalcan? !?!?" hapishane.
"Tamam mom" ıngiliz değildim ama anne kelimesi bana göre çok kilişe bir kelime.
"Hadi !!!"
"Tamam!!! " çantamı alıp hızla evden çıktım. Okul uzaktı ama canım yürümek istediği için yürüdüm. Benim bazı hayat kurallarim vardır. Bunlardan biri de "arabaya binmemektir" allah bize iki ayak vermiş ne için oturmak için mi? Tabii ki de hayır yürümek için ne yapacan yürüyeceksin. Sonunda okula vardım. Şimdi bir de işin yok müdürün odasını bul. BIRR Okul da baya büyük yani eski okuluma hiç benzemiyor. Evet eski okulumu seviyordum. Babamın tahini çıktığı için güzel İzmir'imden buraya Bursa'ya geldim.
"Ahh pardon" Abi resmen kız bana omuz atıp ahh pardon demişti ya BIRRR. Kendimi tutarak omursamaz bir tavırla
"Sorun değil. Sinek değdi sanmıştım. Gerçekten." -sonunda yüzüme samimi bir gülüş koymoyida ihmal etmeyerek- dedim. Kızın sürat ifadesini görmeniz lazımdı. Aynı ekşi bişey yemiş gibiydi. TEKRAR bana omuz atıp gitti. BIRR. O sinirle tam bir kapıya yumruk atacaktım ki kapının üstünde yazan yazıyı gördüm. "Müdür" tamam sanirsam o kızı af edecektim sonuçta müdürün odasını bulmama yardım etti. Yavaşça kapıyı çaldım ve içeri girdim. Müdür gözlüklü ciddi bir kadındı. Aslında fiziği çok güzeldi. Öff ne diyorum ben erkek olsan anlarım da... Müdürün " Evet" demesiyle düşüncelerimden uyandım.
"Şey müdüre hanım b..."
"Müdür" diyerek sözümü kesti. BIRRR
"Müdür hanım ben sınıfımı öğrenecektim "
"Adın? " bir insan bu kadar ciddi olmak zorunda mı yaa
"Hezin Sakı " dedim onu taklit ederek.
"11/ A sayısal" ne bir hata olmalıydı.
" Ama ben sözelim"
"Artık sayısalsın, hadi sınıfına" BIRRRR gıcık kadın.
"Sınıfım nerede acaba? "
"2. kat merdivenden sağa dönünce ilk kapı." Tebrikler ilk defa düzgün bir cevap vermişti.
"Sağolun." deyip odadan çıktım. Müdüre hanımın dediği gibi pardon müdür hanımın dediği gibi yapıp sınıfıma çıktım. Sayısal sınıfına. Kapıdan içeri girdiğimde gözlerime inanamadım o kiz da bu sınıftaydı. BIRRRR. Ve tek boş yer onun yanıydı. Şaka şaka o kadar da değil. Tek boş yer okul formalı kızın yanıydı.Ben de onun yanına oturdum. Aslında herkes okul formaliydi. Benim dışımda... "Merhaba çocuklar"
Sınıfa hocanın girmesiyle herkes sustu. "Şimdi bana kendinizi tanıtın. Senle başlayalım adın ne kızım?" Olamaz beni gösteriyordu BIRRR. "Kızım sana diyorum " anlamamış gibi yapıp
"Ben mi hocam ?" dedim. Sınıf kahkahalara boğuldu. Ahaha çok komik.
"Susun. Evet kızım başla "
"Adım Hezin soyadım Sakı aslında sözelim ama müdüre hanım pardon müdür hanım beni bu sınıfa verdi... Bu kadar "
"Tamam otur kızım " veee oturdum imkansız gibi deme. Dersin geri kalan onda herkes kendini tanıttı tabii ki ben de hiçbirini dinlemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sapığım
RandomEgoist bencil ve yakışıklı bir öküz Güzel ama sapşal bir kız Ve yeni bir okul