754 38 54
                                    

"Sikeyim seni Yoongi,sana o lanet kıyafeti giyme demiştim!"

Esmer tenli odada volta atmaya devam ederken,beyaz tenli onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile.

"A-ama Jimin-"

"Kes sesini!Kim sana o eteği giy dedi ha,bütün gözler sendeydi.Nerde o etek yerini söyle çıldırtma beni!!"

Esmer,hızla dolapları karıştırırken istediği eteği bulmuş ve hemen sehpadan bir makas alarak kesmiş,sonrasında ise atmıştı bir yere.

"O sikik kalçalarını bir tek ben görebilirim Yoongi,duydun mu!?"

Yoongi korkuyla ona bakarken kafasını salladı.Jimin sinirlenince küçük bebeğinin kalbini bile kırabiliyordu bazen.

"Şimdi soyun ve yatakta köpek pozisyonunda bekle beni,anladın mı?"

Beyaz hemen soyunmaya başlarken Jimin ise aşağı inmişti,özel odaya..

Bu odada yok yoktu,yani ben bile sayamam o derece.

Vibratör,penis yüzüğü,top,kumaş,ağız topu ve 2 kelepçe alarak odayı kilitlemiş ve çıkmıştı tekrardan yukarıya.

Odaya geldiğinde gördüğü görüntü penisini hareketlendirmişti bile.

Yoongi yatakta köpek pozisyonunda kalçaları çıkık bir şekilde beklerken aynı zamanda ne ara ıslattığını bilmediği parmağı ile deliğini okşuyordu.

Kapı sesi duyunca hemen elini çekmiş ve eski haline dönmüştü.

"Demek kendine dokunuyordun ha,bakalım bir daha yapabilecek misin."

Jimin kapıda dikilmeyi bırakıp hızla yatağa çıkmış ve eşini kendine çevirip yoğun bir öpüşmeye çekmişti onu.

Jimin ilk önce üst dudak sonra alt dudak derken Yoongi kendinden geçmiş bir şekilde karşılık vermeye çalışıyordu.

Esmer tenli dilini beyazlının dudaklarını aralamaya çalışırken Yoongi hemen açmıştı ince ve kırmızı dudaklarını.

Dilini içine ittiği an içeride bir savaş başlamıştı resmen,dilleri dolanıyor,emiyor ve dişlerine sürtüyordu.

Yanaklarını yalamaya başlamıştı bu sefer,tabii her yer ikisinin salyası olmuştu ama umursuyor gibi gözükmüyorlardı.

Yoongi ellerini sert kaslara çıkarıp inlerken çizmişti kollarına kadar.Jimin ise sırıtıp hemen ince beli kavramış ve tek eliyle beyaz kalçaya sert bir tokat atmış,küçüğünün dudaklarına inlemesini sağlamıştı.

Bir tokat daha bir tokat daha derken sol kalça kıpkırmızı olmuş ve yer yer kan toplamıştı bile.

Jimin altındaki pantolonunu çıkarmış ve bu sefer beyaz boyuna gömülmüştü.Yumuşak ve pürüzsüz beyaz deriyi ısırdı ilk başta ve naif sesli bir inleme kazandı.

"Ahh!"

"Sakin ol sikik bu daha başlangıç"

Kirli konuşması Yoonginin karnının kasılmasına ve yerinde heyecanla titremesine engel olamamıştı.Jimin bu durumu siklemezken boyuna daha çok gömüldü ve daha çok iz bırakmaya çalıştı.

Yoongi ise öpüşmekten ve yalamaktan dolayı kızarmış ince dudaklarını ısırıyordu her dakika.
Elini siyah saçlara atmış ve kendine daha çok bastırıp kafasını yukarı kaldırmıştı.Jimin'in hoşuna gitmiş ve daha sert olmuştu.

"Ahh J-Jimin acıy-ıhh acıyor!"

Jimin hızla üstünde ne var ne yok çıkarıp-boxser hariç-atmış ve güzeli ile bakışmıştı bir süre.Minicik gözleri haz ve tutku ile kaplanmıştı,bunu görebiliyordu.

skirt'ymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin