جميله الزين 9
...
في مكان تاني قاعد البوص و دخل عليه حد و هو بيقول : سيدي لقت تجمع زين و عمر سويا هما و عاشيقيهم
البوص بضحكه شريره : كم هوا خبر سعيد هيا لنجهز سوف انهي حياتهم بيدي انا .
استوببب و طبعا مش هيخلصوا ابطالنا بسهولا من الحرب دي ده حتى دخول الحمام مش زي خروجوا و في خلال الشهرين دول كان البوص بيجمع معلومات كتير عنهم لحد م وصل أنهم بيحبوا و جت له فكره خبيثه و انو ينهي حياتهم كلهم مره وحده علشان لو خلص على البنات بس الشباب مش هتسكت و هوا مش عاوز وجه دماغ ف قرر يبقى شيطان اكتر و يخلص عليهم كلهم مره وحده .
زين بقلق و خوف على جميله : ده صوت إطلاق من الفرافر.
جميله بسرعه : انا هرن على ادهم يهجم هرن على ادهم يهجم .
ميريهان بسرعه رنت هيا وسط صوت الضرب و الاطلاق و زين حاوط جميله بحب لحد م فجاه هدي صوت النار و دخل شخص هما عارفينوا كويس جدا و كان !
و قف قدامهم البوص و اتكلم انجليزي.
هههههههههه هههههههههه هل من الممكن أن اتركم و شانكم ههههههههه هههههههه بكل تأكيد لا ليس من الممكن .
و كان لسه هيبدا يخلص عليهم بس لسوء حظوا أن ادهم و القوه وصلوا و اخدوه على القسم و قرب من جميله و ميريهان .
مش عارف اقول مبروك لي نجاح المهم ولا مبروك لي جوازكم على العموم الف مبروك بس محتاجين بس حضرتك ي زين باشا انت و عمر نحقق معاكم و متقلقوش دليل البرائه معانا و هتخرجوا من كل ده باذن الله.
و بعد أسبوع كان راكع عمر هوا زين على رجلهم بيلبسوا البنات الخواتم بعد م زين قرر أن لازم يعمل فرح لي جميله و قررر هوا و عمر يكون فرحهم في نفس اليوم و بتعدي ايام الفرح و عمر و زين بيتغيروا و بيقربوا من ربنا اكتر و اكتر و في يوم كانت قاعده جميله على الكنبه و بطنها قدامها و قاعده جمبها ميريهان علشان تحس بحد وراها ...
و تقوم مفزوعه هيا و ميريهان الشخص بشر : هل ساسمح لكم بقتل اخي و القبض عليه دون أن افعل لكم شئ.
كانوا مرعوبين بس ميريهان اتسحبت بخفه و قدرت ترند على عمر و على الشرطه كمان أما جميله ف قالت و هي متوتره و خايفه : ماذا تريد انت الان .
الشخص قرب : اريدك و اريد روحك لقهر قلوبكم على بعضكم البعض و ضحك بشر ووووو يتبع جميله الزين ريتال احمد
أنت تقرأ
جميله الزين بقلمي ريتال احمد
Tajemnica / Thrillerوهل من الممكن أن يتمكن الحب من تغير الأشخاص ام لا ؟!