Görevli Olivia;
Kral ve Kraliçe Lee,Deuslra ülkesindeki krallıklar bir toplantı yapmak istiyor.Prens ve Prenseslerin gelmesi için ricada bulunulmuş.
Lina Lee;
Varislerimi götürmek zorundayım,değil mi?
Olivia;
Hayır majesteleri.Ancak götürmeniz iyi olur.Anneme heyecanla baktım.Gitmek istiyordum,ailemin düşmanlarıyla tanışıp zayıflıklarını öğrenmek istiyordum.Annemi hafifçe
dürttüm,düşünceli gözüküyordu.Lina Lee;
Tatlım,abinle gideceğim bakma öyle bana.
Apollon Lee;
Anne ben gitmek istemiyorum,benim yerime Ava gidebilir.(APOLLON)
Abime baktım göz kırptı,anlaşılan gitmem için yapıyordu.Lina Lee;
Apollon,Ava senden küçük.Senin gitmen daha doğru.
Olivia;
Leydim,her varis gidebilir.Annem,Olivia'ya sert bir bakış attı.Bana döndü ve pes ettiğini belli eden sesler çıkardı.Babam sonunda söze katıldı.
Teo Lee;
Benim kızım güçlüdür.Bence gitmesinde sorun yok kraliçem.
Lina Lee;
Tatlım emin misin?Abisi kadar tecrübeli değil.
Ava Lee;
Pişman olmayacaksın anne.Annem bana bakıp gülümsedi.Sanırım izin vermişti.Abim kulağıma eğilip fısıldamaya başladı.
Apollon Lee;
Majesteleri gezecek galiba.
Ava Lee;
Lord Apollon,sizede bu görevi bahşedebilirim.
Apollon Lee;
Hayır sıkıcı ancak müstakbel eşimi görürsen sevgilerimi ilet.
Ava Lee;
İletirim lordum,bende müstakbel eşimle tanışırım umarım.Apollon sırıttı ve alnıma bir buse kondurdu.Bu bizim kültürümüzde "çabuk gel" anlamı taşıyordu.Bende karşılık olarak abime sarıldım.Beni sıkıca sardı.Annem hazırlık için giderken bende güzel bir kıyafet seçmek için odama gittim.Hizmetçiler giyinmeme yardım ediyordu.Arabamız çoktan hazırdı.
Lina Lee;
Leydim,bu ne şıklık?Hizmetçiler eğilerek kenara çekildi.Annem sade beyaz bir elbise ve nazik bir görüntü sunan tacı annemi şık ve zarif gösteriyordu.Benim kırmızı dekolteli siyah elbisemin yanında bir meleğe benziyordu.Annem yeşil mücevherli bir taç takmış,bense yakuttan bir taç takmıştım.
Ava Lee;
Anne,müstakbel eşim orda olur mu?
Lina Lee;
Kolyesine bak tatlım.Aynı kolyeden yoksa gelmemiştir.
Ava Lee;
Eşimin adı ne?Annem dişlerini sıktı,sinirlendiğinde belli olan damarları ortaya çıktı.Evleneceğim kişi,düşman bir krallığın prensiydi ama kim olduğunu bilmiyordum.
Lina Lee;
Prens Cario Earl,Pelen varisi...🌙🌙🌙
At arabasına bindiğimden beri tedirgin oluyordum.Pelen krallığının işkenceden haz aldığını ve ayrıca acımasız olduğunu duymuştum.Deuslra ülkesinin kuzey batısında yer alan bir krallıktı.Yilhan ve Korvet krallıkları ile aralarında kavga olduğunu biliyordum.Bilgilerim bu kadardı.Onlarla arkadaş olursam,prensim bir şey der miydi?Çünkü bizim Korvet ve Yilhan ile sıkı bir bağımız vardı.Bu prens beni ne ilgilendirirdi? Eşim diye her şeyime karışamaz.
Grak;
Leydilerim,hoşgeldiniz.Annem elini uzatarak,elini sıktı.Bende elini sıktıktan sonra içeri geçtim.Erken geldiğimiz için Yilhan,Clubrus,Wubagon ve Selum krallığı vardı.Annem kral ve kraliçelerin yanlarına giderken bende varislere ayrılan salona girdim.İçeri girdiğimde Wubagon ve Clubrus krallıklarının varisleri yoktu.İkizler ve Selum varisi prens Noah Miller vardı.Noah Miller'ı tanıyordum,ikizlerin ise çizimini görmüştüm.
Francis Myres;
Prenses...
Ava Lee;
Aurora varisi prenses Ava Lee.
Francis Myres;
Prenses Ava,memnun oldum.
Ava Lee;
Prens...
Francis Myres;
Yilhan varisi prens Francis Myres.
Ava Lee;
Prens Francis,memnun oldum.Siz prensim?
Derek Myres;
Yilhan varisi prens Derek Myres.
Ava Lee;
Memnun oldum,prens Derek.Prens bana gülümsedi ve Noah'a baktı.Noah bana başıyla selam verdi bende ona gülümseyerek cevap verdim.Diğer prens ve prensesler nasıl biriydi..?
Evet güllerim,ballarım,canlarım.Sizi bir bölümle başbaşa bırakıyorum.Diğer bölümde görüşürüzz.🌙💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deuslra(Tanrıların Öfkesi)
Teen FictionBu krallık hikayesi herkesin korkmuş günlerine,yaşadığı üzüntülere ve ihanetlere, yaşadığımız bütün kötü şeylere gelsin...