1 düşman kazandın,prenses...

16 3 0
                                    

3 prens 1 prenses,sohbet ederken Grak odaya girdi.

Grak;
Prenslerim ve prensesim ani girişim için kusura bakmayın.Prenses Ember Hill geldi.Dışarı çıkmanızı istiyor.

Prenslere baktım,Noah bana baktı.Yutkundu,bir şey söylemek istiyor gibiydi.

Ava Lee;
Bir sorun mu var?
Noah Miller;
Prenses,sen ve ben burada kalabilir miyiz?
Ava Lee;
Pekala...

Grak'ı yollarken sadece prens Francis karşılamaya gitti.Sebebini bilmesem de Noah ve Derek gitmek istememişti.

Ava Lee;
Bana sebebini anlatır mısınız prens Noah?
Noah Miller;
Bana iyi davranmana gerek yok.Noah yeterli prenses.
Ava Lee;
Sebebini anlat Noah.
Noah Miller;
Ember ve benim bir ilişkim vardı prenses.Ona aşıktım.Ancak aynı zamanda Derek'le de çıktığını öğrendim.Eğer bunu birine söyleseydik,hem o hem biz tahttan alınırdık.

Derek'e baktım,gözleri dolu etrafa bakınıyordu.Deulsra ülkesinde müstakbel eşi olan varisler,başkasını severse tahtdan alınırdı ve hizmetçilerin ayak işlerini yaparlardı.Abim tahta geçince,bu konuyu değiştirecekti.Çünkü eskiden 22 krallıktık ve abimin arkadaşı prens James bana aşık olmuş ve itiraf etmişti.Benim ise bundan ancak prens James intahar ettikten sonra haberim olmuştu.Eminim Noah ve Derek olayı öğrenilirse onlarında işi biterdi.

Ava Lee;
Derek...
Derek Myres;
Evet,prenses..?

Boğuk sesini duyunca ona sarıldım. Daha fazla dayanamayıp,ağlamaya başladı. Prenslerde ağlardı,kitaplardaki gibi olmalarına gerek yoktu.Noah'da gelip,Derek'e sarıldı.O sırada bir kızla Francis içeri girdi.

Ember Hill;
Beni karşılamanızı beklerdim Derek ve Noah...
Noah Miller;
Açıkçası prensesle dertleşmek daha keyifliydi Ember.

Noah soğuk sesiyle cevap verince, Ember göz devirdi.Ember beni gözleriyle süzdü. Memnuniyetsiz bir tavırla Derek'e döndü.Derek ağlamasına rağmen,şuan sert bakışlar sergiliyordu. Kahve örgülü saçları ve yeşil gözleri ile Ember güzel bir kızdı.

Ava Lee;
Leydi Ember,merhaba.
Ember Hill;
Sizde kimsiniz?
Ava Lee;
Aurora varisi,prenses Ava Lee.
Ember Hill;
Hah!Egolu.
Ava Lee;
Sizin kadar egolu olmasamda sağolun leydim.
Ember Hill;
Bu bir savaş teklifi mi,leydi Ava?
Ava Lee;
Ne anladıysanız o,Demid varisi.

Bu kız,kendini ne sanıyordu? Onu ben iyi karşılarken yaptığı şey saygısızlıktı.Demid krallığı pasif bir krallık olduğu için daha nazik bir prenses beklerdim açıkçası.Ama karsımda bir egolu aptal varis vardı.Zavallıcık,yapacağım şeykerden haberi yoktu.

Francis Myres;
Prensesler,lütfen.
Ember Hill;
Ona önce söyle,prens çok bilmiş.
Derek Myres;
Ember,yeter!

Ember şaşkın gözlerle bakarken bende istemsizce gülümsedim. Ember'a yanaştım ve kulağına fısıldadım.

Ava Lee;
Bir çatışma olursa karşıma çıkın.
Ember Hill;
Emin olun,çıkacağım.

Sırıttım ve sandalyeye oturdum. Prensler şaşkın bakışlar atarken, Ember karşıma oturdu. Gergin ortam varken bir anda kapı açıldı ve içeri 3 kişi girdi.

Grak;
Leydilerim ve lordlarım.Size leydi Rayne Beck'i ve lord Arthur Wong'u taktim etmek istiyorum.

İçeri güzel bir kız ve yakışıklı bir genç girdi. Koyun koyuna bu çift çok yakışıyordu.Kız flörtöz bir şekilde kıkırdıyor,prensse onun yanaklarını öpüyordu.Grak öksürerek onları böldü.Kahverengi gözlü,esmer çilli genç kız bize döndü.

Rayne Beck;
Merhaba prensler ve prensesler!

Koyu mavi gözlü,esmer prens prensesine dönüp,gülümsedi.

Arthur Wong;
Merhaba,yeni düşmanlarım.

Bu kadardı,canım çıktı yazarken.Neyse öptümmmm💫💤

Deuslra(Tanrıların Öfkesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin