Prenslere baktım,şaşkın gözlerle prens Arthur'a bakıyorlardı.Prens is bir gram umursamıyordu.Odaya diğer varislerde gelmeye başladı.Luna Smith, Edna Hope,Della Dainty,Boris Jones,Scott James,Alex Merth derken bütün varisler doluşmaya başladı. Grak,bizden yerlerimize oturmamızı istedi.
Grak;
Varisler,size Ashley Smith'i taktim etmekten onur duyuyorum.Grak kenara çekilirken,açık mavi saçlı ve lila gözlü bir kadın göründü.35-45 yaşlarında duruyordu. Başında mükemmel gösterişli bir taç ve gri bir elbise giyen kadın Terumi kraliçesiydi.
Ashley Smith;
Öncelikle teşekkürler,Grak. Varislerim,bugün 22.krallığın Aurora krallığına katılmasını kutluyoruz. Ayrıca buraya varislerimiz için odalar ayarlandı.Varislerimizin birbirlerini tanımalarını istiyoruz,3 ay burada kalacaksınız. Yaklaşık 1 saat sonra krallar ve kraliçeler evlerine dönecekler.Hatırlatma olarak, müstakbel eşinizle aynı odada kalacaksınız.Eğlenmenize bakın!Sinirle lila gözlerin içine baktım.Bir krallığın düşüşü onlara nasıl mutlu ediyordu?Bunu umursayan kimse yoktu,bazı çiftler dansa kalkmış eğlenmelerine bakıyorlardı bile...
Rayne Beck;
Leydim,pek konuşmaz mısınız?
Ava Lee;
Aslında,hayır. Biraz sessizimdir.
Doris Wood;
Emin ol,artık çok konuşacaksın.Kızıla yakın sarı saçlı prensese baktım.Kız bu;
Gülümseyerek,yanıt verdim.Sohbet ediyorlar,arasıra benide araya katıyorlardı. Bende cevaplıyordum, cevaplayınca Ember göz deviriyor ve iç çekiyordu. Bende inattım sonuçta, yaptıkça daha fazla yapıyordum. Biri omzumu dürttü ve sözlerim yarıda kaldı.Ona dönmemi sağladı.Arkama döndüğümde buğday tenli,mavi gözlü,esmer bir prens gördüm.Benle aynı kolyeye sahipti.Yani eşim Cario...
Prens bana bakıp,gülümsedi. Samimiydi bu gülümseme.Cario Earl;
Prenses?
Ava Lee;
Evet,prens Cario?
Cario Earl;
Bana bu dansı lütfeder misiniz?
Ava Lee;
Elbette,lordum...Prensin narin bir şekilde elini kavradım. Beni kaldırıp,dans pistine götürdü.Belimi nazikçe kavradı,diğer eliyle elimi tuttu. Diğer elimi omzuna koyup,etrafı izlemeye başladım.Etrafa bakarken Emilly Jewel'ı gördüm. Yani abimin müstakbel eşi ve tek aşkı... Erkek kardeşiyle dans ediyor, gülüyordu.
Cario Earl;
Prenses,bana bakmaya ne dersin?
Ava Lee;
Kıskancız,sanırım?
Cario Lee;
Aslında hayır,prens James'la ilişkiniz olduğunu duymuştum.Başka bir prensle daha bana ihanet etmeni istemiyorum.
Ava Lee;
İlişkim hiç olmadı.Ancak ondan hoşlanmam bir gerçek...
Cario Earl;
Hala seviyor musun?
Ava Lee;
3 yıldır o yok... Umutsuz vakaların peşinden koşamam.
Cario Earl;
Peki...Beni sevmeyi deneyebilir misiniz?
Cario Earl;
Ne dersen o prenses.Prens beni bıraktı ve salondan çıktı.Şaşkın gözlerle bakakalmıştım. Emilly Jewel'ın yanıma doğru geldiğini gördüm.
Emilly Jewel;
Abin nerde,Ava?Onu göremedim.
Ava Lee;
Aslında,gelmedi.Size sevgilerini iletti.
Emilly Jewel;
Buraya gelmesi için ricada bulunsan?
Ava Lee;
Elbette keyfinize bakın.Prensesin arkasından bakarken, Grak'tan bir kalem ve kağıt istedim. Not yazmaya başladım."Abi,buralar sensiz çok sıkıcı.Müstakbel eşin seni özlemiş gelmeye ne dersin?İçeri 2 tane hançer sok,işler ciddileşiyor."Grak'a abime ulaştırmasını söyledim.Biraz hava almak için dışarı çıktım Keşke çıkmasaydım.
🌙🌙🌙
Karşımda Ember,Cario'yu öpüyordu. Cario çekildi ve Ember'a bağırmaya başladı.
Cario Earl;
Ben seni sevmiyorum Ember Hill!Benden uzak dur!
Ember Hill;
Cario,o prenses seni sevmiyor. James'la yaptığın kavgaları hatırlasana. Sen zavallı prensesi severken o prenses,prens James'ı seviyordu değil mi? Cario,ben senin için her şeyi göze alırken onu sevmen doğru mu?Cario duraksadı.Ember yanağını okşayıp,sakallarını sevmeye başladı.Tam yine öpecekken dayanamayıp yerimden kalktım. Ember'ı itip,yanağına tokat attım.
Ava Lee;
Erkeklerle oynamaya biraz ara verseydin,yetmedi mi?Önce Noah ve Derek ve şimdide müstakbel kocam.Cario'yu tutup,kendime çektim. Kulağına eğildim,ne diyecektim? Annemler çoktan gitmiş olmalıydı,bu kız artık hak ediyordu.Artık haddini bilmeliydi değil mi?
Ava Lee;
Gece uyuma,benle burda buluş.Prensin yanağını öpüp,yürümeye başladım. Ember şoktan çıkmış,bana bağırmaya başlamıştı bile.Prens susmasın belirtti ve peşimden geldi.Elimi tuttu ve gözlerime baktı. Gözleri parlıyordu. Bence bu parlamanın sebebi benden beklediği umuttu.
Cario Earl;
Beni öpmek istediğini söyleseydin, keşke. Dudaklarım her zaman açıktı.
Ava Lee;
Abartmasanız prensim,yoksa gelmeyeceğim.Prens sırıttı ve geri çekildi.Belkide artık James'ı unutmalıydım.
Yoruldum 600 kelime oldu bee.Öptüm bebitolarrr...🌙❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deuslra(Tanrıların Öfkesi)
Novela JuvenilBu krallık hikayesi herkesin korkmuş günlerine,yaşadığı üzüntülere ve ihanetlere, yaşadığımız bütün kötü şeylere gelsin...