Viata e grea cu toata lumea pentru ca asa e ea si mereu asa va fi.
Viata nu te intreaba niciodata daca iti este bine sau daca iti este greu, ori daca esti la limita sau te-ai scufundat deja in larg sau ai murit deja si acum plutesti in deriva.Cei drept cand dai de un greu imens ,fie el din dragoste sau din alt motiv creierul tau se gandeste la tot felul de tampenii. La inceput vrei sa te arunci de la etaj cand simti ca nu mai rezisti dupa persoana iubita si ca te urasti pentru ca acea persoana nu iti mai adreseaza nici macar un "Salut". Dar probabil aici incep deja cu rahaturi gen: trebuie sa fii tare si sa juri ca nu vei face o prostie cu gandul la persoana aceea, ca nu te vei arunca de la etaj sau ca nu vei sta cu lama langa tine sau cu un revolver gandindu-te ca e mai bine pentru toti daca nu vei mai fi pe aceasta lume. Da, cei drept la inceput te gandesti la toate aceste lucruri, pentru ca asa face creerul unui individ. Se gandeste la cea mai usoara alternativa pentru a scapa mai usor si a sfarsi tot chinul asta de rahat prin care treci si vei mai trece.La inceput iti va fi foarte greu sa uiti si aici nu vorbesc cu inima, pentru ca si aici trebuie sa ai un oarecare control asupra ta si sa stii cand trebuie sa gandesti cu inima si cand trebuie sa gandesti cu creerul... Vorbesti cu creerul, iti e dor de prietenia voastra si de ce aveati odata, de cum mergeau lucruile intre voi, iti e dor de persoana ei/lui si de faptul ca era singura care stia ce ai ( daca acea persoana iubita tie iti este si prietenul cel mau bun) si iti cam este ciuda ca nu mai ai ceea ce aveai tu odata si ceea ce insemna lumea pentru tine.
O sa crezi ca atunci sunt cele mai rele zile din viata ta si ca altele mai bune nu poti avea parte, dar totul va trece cu timpul.
Ai sa crezi ca tot ce faci devine deja monoton, gen: te trezesti, mananci daca poti, te schimbi, sau poate ramai asa,mergi la scoala sau la lucru, vii acasa daca fumezi atunci iti iei o tigara si te pierzi incet cu lumea asta si iti creezi o lume a ta. Dupa o tigara, doua sau trei, poate un pachet sau jumatate te pregatesti sa te bagi in pat cu gandul sa dormi putin si sa te indepartezi iar de lumea asta de rahat. Dar iti spun sigur ca nu reusesti pentru ca te pui incet in pat si te taie plansul pe nepusa masa si te intrebi de ce plangi iarasi? Pentru ce? Pentru cine? Pentru cineva care acum te crede un gunoi? Pentru cineva care nu te mai vrea aproape nici macar o secunda ? Pentru ce ? ..pentru nimic plangi .. Iti spun eu pentru nimic sau nimeni! Nimeni nu merita sa iti versi lacrimile. Lacrimile ar trebui sa fie varsate de bucurie, nu de tristete sau ura sau singuratate. Lacrimile pentru asta ar trebui sa fie facute pentru momente de bucurie, dar se pare ca lumea asta s-a schimbat foarte mult.
Exista un citat care ma inspira si personal ma ridica : "Cry as hard as you want to. But make sure that when you stop crying, you never cry for the same reason again. " si cand iti aduci aminte ca vrei sa plangi iti va aparea citatul asta si iti vei reprima lacrimile ei nu vei mai plange pentru acelasi lucru amarat din nou.
Ai sa visezi persoana respectiva mult timp,dar eu personal cand o visez ma trezesc instantaneu si imi repet in gand ca nu o voi mai visa. Cel putin noaptea aceea, ca noaptea urmatoare o iau de la capat.
Dar iti spun ca nu are rost sa mori pentru nimeni, nu te va usura cu nimic pentru ca acum nu mai inseamna totul pentru tine si nici tu pentru ea. ceea ce a fost odata acum nu mai e, treci peste
Am invatat mereu cand am iubit cate ceva. Acum am invatat sa nu mai pun pe nimeni pe primul loc indiferent ce imi e mie. Eu sunt cea mai importanta pt mine si nimeni altcineva . Mi-am jurat ca de acum in colo nu voi mai spune nimanui ce am pe sulfet sau la ce ma gandesc. Not anymore..
De la ea am invatat sa fiu tare si sa nu mai cred in nimeni pentru ca nu merita. Nimeni in aceasta viata nu iti merita atentia, fii sigur de asta.
Tu iti esti tie singurul si cel mai bun meditator si asa vei fi mereu. Vei invata mereu din greseli si nu te mai vei increde in nimeni. Pentru ca si cei care se dau apropiati pe langa tine sunt de fapt niste vipere gata de atac.
Tu iti esti tie cel mai bun prieten si cel mai bun sfatuitor, si asa vei fi mereu.
Sa nu uiti asta!
CITEȘTI
Ganduri pe hartie :>
Короткий рассказSper ca nu deranjez sau ceva, numai simt cateodata nevoia sa scriu ceva, ceva ce am pe suflet, ca un compozitor anonim.