Louis spojrzał w niebo, gdzie gwiazdy migotały jak tysiące małych obiecujących punktów. Wpatrzony w nocne niebo, zaczął wspominać chwile, które spędził z Harrym. Ich historia była jedną z tych, które kształtują życie.
Poznali się przypadkiem na uczelni. Louis, zawsze otwarty na nowe przygody, przypadkiem wtrącił się do rozmowy, którą Harry prowadził z przyjaciółmi. Był to moment, który zapoczątkował coś więcej niż tylko zwykłą znajomość.
Ich drogi zaczęły się splatać coraz gęściej, jak węzeł miłości, który tylko się zacieśniał. Spędzali razem długie godziny na rozmowach, dzieląc się marzeniami, troskami i śmiechem. Louis fascynował się Harrym nie tylko jego osobowością, ale także głębokim zaangażowaniem w pomoc innym.
Jednak świat z zewnątrz nie zawsze był tak wyrozumiały, jak ich uczucia. Przez chwilę musieli zmierzyć się z nieakceptującym spojrzeniem społeczeństwa, ale to tylko umocniło ich więź. Razem stawiali czoła przeciwnościom, gotowi stanąć w obronie swojego szczęścia.
Podczas jednej z podróży, gdy siedzieli na klifie, nad brzegiem szumiącego morza, Harry spojrzał Louisowi głęboko w oczy i szepnął:
- Jesteś moją gwiazdą przewodnią w tej nieskończonej podróży życia.
To zdanie było jak pieczęć na ich miłości, która rozwijała się w takt szumów oceanu.
Ich życie było jak dobra powieść, pełne emocji, wyborów, i dojrzewania. Razem przeżywali wzloty i upadki, ale zawsze trzymali się za ręce, gotowi pokonać wszelkie trudności.
W miarę upływu lat ich relacja stawała się jeszcze głębsza. Louis wsparł Harry'ego, gdy ten musiał zmierzyć się z trudnymi wyborami w życiu zawodowym. Był tam, aby go pocieszyć, gdy świat był zbyt surowy, i cieszył się z każdego sukcesu, jakby to był również jego własny.
W jednym z magicznych wieczorów, gdy siedzieli przy ognisku, Louis popatrzył na Harry'ego i powiedział: "Nasz romans to nie tylko miłość, ale również przyjaźń i wspólne pokonywanie przeszkód. Jesteśmy jak dwie połówki, które razem tworzą pełną całość."
I tak, gdy słońce zachodziło na horyzoncie, Louis i Harry patrzyli w przyszłość, gotowi na kolejny rozdział swojej niezwykłej opowieści. Bo kiedy dwie dusze się łączą, nawet najbardziej skomplikowane życie staje się pięknym romansem.
CZYTASZ
Ścieżki serca | Larry Stylinson
FanfictionLouis i Harry łączą swe serca, by wspólnie podążać ich wspólną ścieżką...