Na wszystkie czasy

19 3 0
                                    

Lata mijały, a Louis i Harry kontynuowali swoją podróż życiową. Ich miłość rosła, podobnie jak doświadczenia, które zdobywali razem. Wzięli udział w licznych wyzwaniach, zdobywając siłę z wzajemnego wsparcia. 

Gdy nadszedł moment, aby budować swoje gniazdo, Louis i Harry postanowili zakupić niewielki dom na obrzeżach miasta. Razem dekorowali każdy kąt, tworząc miejsce, które odzwierciedlało ich wspólne marzenia i indywidualne pasje. Dom stał się świadkiem ich codziennego życia, pełnego radości, wzruszeń i zwykłych, ale ważnych chwil.

W miarę upływu czasu ich życie wzbogaciło się o nowe wymiary. Stali się rodzicami dwóch uroczych dzieci, które dziedziczyły zarówno uśmiech Louisa, jak i ciepło serca Harry'ego. Rodzina była dla nich największym skarbem, a wspólne chwile spędzane przy kolacji, rozmowach na temat szkolnych przygód czy wspólnych wypadach były dla nich bezcenne.

Podczas jednego z rodzinnych wakacyjnych wyjazdów, Louis zorganizował niespodziankę - powrót do miejsca, gdzie po raz pierwszy spotkali się na uczelni. Patrząc na ich dzieci biegające po kampusie, Louis powiedział z uśmiechem:

- To tutaj zaczęła się nasza opowieść, a teraz to miejsce staje się częścią historii naszej rodziny.

Wraz z wiekiem, ich miłość stała się głębsza i bardziej dojrzała. Przechodzili przez trudności i radości, dzieląc ze sobą wszystkie aspekty życia. Wiedzieli, że ich związek był jak wino – im starsi, tym lepszy. Znali siebie nawzajem tak dobrze, jak tylko można poznać drugiego człowieka.

Na jedną z rocznic ślubu, gdy siedzieli razem na tarasie pod gwiazdami, Harry uściskał Louisa i rzekł:

- Jesteśmy jak książka, której każdy rozdział jest wart przeczytania. Dziękuję, że jesteś moim współautorem.

I tak, gdy słońce zachodziło na horyzoncie, Louis i Harry patrzyli w przyszłość z pełnym serca spokojem. Bo ich opowieść, wciąż trwająca, była jak piękny poemat, gdzie miłość, akceptacja i wspólna podróż były głównymi wątkami.

Ścieżki serca | Larry Stylinson Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz