SOKAK COCUKLARİ ?¿

2.7K 91 50
                                    

Niye geldi bu kadin ya gene?

" ne var ne istiyorusun"

" Kirayi az vermissiniz"

"Nee iyide hepsi orda doğru verdimize eminim yalan atma "

" zam geldi herseye zam geldiği icinde evinde kirasi kalmis oluyo "

" ama senin yaptığın haksizlik alt kattaki kiracin bizden az veriyor "

" onlar aile siz nesiniz sokak cocuklaru"

Bu laf kinima islemisdi *SOKAK COCUKLARİ* karıyı yolma istegi cik kafamdan biraz daha kapida oyalandikdan sonra Araz gelmisdi Arazi gorunce hemen bi adim geri çekildim.

" Noluyo burda ne bu gürültü sabah sabah"

"Araz evladım kirayi eksik vermisller"

Ben agzimi tutamadim yine ;

" aaaa ama sizde kirayi kaldirmissiniz biz napalim bu kadara anlasmisdik siz baya bi kaldirmissiniz bizi istemedinizdenmi yapiyosunuz anlamadımki ?!"

Ağzımı açıp gozumu kapamisdim konuşmayı bitirince ikisininde bana bakdini gördüm kadin konusmaya basladi ;

" Araz evladim oldu yerde bana soz düşmez amma tabikide istemiyoruz sizi senin gibi bi oruspuyu kim ister bu mahallede araz oglumda dahil kimse sizi istemiyor"

Söylediği sözlerin çoğunun farkindaydim amma yuzume vurmasi hic hoş diyildi gozumden iki damla yaş dusmusdu ve konusmaya başladım;

"T-tamam yarin bi şekilde veririz tamamini " dedim yere bakarak kadin gittikden sonra araz yanima geldi tam kapiyi kapatmak isterken eliyle kapiyi tuttu bu nasil bi güçdu ?

" ne istiyorsun?"

"Gurursuzmusun sen "

" na-nasil !?"

" git dedim halde gitmiyorsun her beni gordunde kacacak delik ariyosun dayak arsizi oldun olum amma gitmiyosun niye sevgilinmi var burda yoksa ?"

" seni isgilendirmez sevgilim olmasada sevdigim var evet "

" ow kim"

" soylesem kizarmisin ?"

* saf çocuğum benim*

" niye kiziyim de Bakalim "

" s-sen sevdiğim sensin"

Araz icden kahkaha atmisdi kıpkırmızı olmusdum yuzume yaklasip o darbeyi vurdu;

" senin gibi bi pice kaba bilicemi kim soyledi sana "

Araz emirin kolundan tutup onu mahallenin orta yerine fırlattı,
Araz;

" işte buda mahallenin yeni orospusu emir kendisi yatmak istiyene numarasini veriyor"

Saskinlikla  ona bakiyodum ona hislerimi soylememeliydim Allah belami versin Araz pic bir gulus atip gitmisdi ben toparlanmaya calisiyodum neyseki etrafda cok adam yokdu hemen eve gittim olayin sokunu atlatmaya calisiyodum disari cikip yurumek iyi gelir diye dusunmusdum cikmaz olaydim....
Biraz yurudukden sonra yokusdan aşağı inmek isterken Araz ve cetesi ile karsilasdim basimi asagi eyip yoluma bakiyodum önümü kesdiler etrafimda çember kurmusdular çıkışım yokdu ustume gelmeye basladilar hepsi birden ustume çullandi neye ugradimi sasirdim araz sadece elinde tesbih beni izliyodu ona zevk veroyodu benim bu halde olmam yerde kivraniyodum hepsi tekme atiyodu ben ise kafami tutmakla yetindim islerini bitirince yokusdan asagi ittiler, kendimi durdurmayi basarmisdim ama deli gibi agrim vardi her yerim agriyodu.
Gece inmisdi oguze mesaj atip eve geç gelicemi sen uyu demisdim biraz daha yurudum aglak gözlerle o kadinin ve Arazin soyledigi sozleri düşünüyodum. Biraz yurudum acik hava iyi gelmisdi tapallayarak yuruyodum bi binanin onune çökdum dizlerimin ustune kafami koyarak aglamaya başladı, hepsi bi ruya olsa keske annem, babam yanimda olsa keske hic boyle bi yere gelmeseydik keske yetimhanede buyumeseydik babam olsaydi buna izin vermezdi belkide ölsem kimin umrundaki niye yasiyorum ben kimsenin umrunda bile değilim. Sesli bi şekilde aglayarak konusuyodum icimi dokdunden sonra saatin epey gec oldugunu fark ettim uyusturucu satan sapiklarin yemi olmamak icin eve dogru yürüdüm biktin bi halle Arazi dusunmeden edemiyodum her aklima geldinde kalbim cikacakmis gibi oluyor hem korkudan hem askdan unutmaya calisdikca dahada bağlanıyorum.
Eve girdimde isiklar kapaliydi oguz cokdan uyumusdu odama gidib ustumu deyisib uyumak isterken telefona bi mesaj geldini gordum acip bakdim bilinmeyen bi numaradan bi mesaj gelmisdi kimdi ki bu?

055*****7935: bi daha disarda aglama bi suru it kopuk dolu.

Emir: pardon kimsin ve nerden biliyorsun benim ağladıgimi

Cevap gelmeyince pek takmadan uyudum çok geç olmusdu artik.



MUTLU YİLLARRRRR 2024

❆*ੈ🎄✩‧🔔 ₊☃︎❅

BxB MAHALLE ABİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin